Voor singleplayer FPS games zijn consoles prima maar als ik online wil gaan geef ik de voorkeur altijd aan de PC. CoD4 lijkt me een ramp op een console. Tenzij je op de PS3 bijv ook toetsenbord en muis kan gebruikenquote:Op zaterdag 26 april 2008 10:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hou op man, dit is al zo achterhaald. Een FPS op de console gaat prima, alleen de eerste paar keer is het een beetje wennen. Ik moet er niet aan denken om nu nog op de PC te gaan gamen, ik krijg al een muisarm bij het idee
Jeugdnostalgie +10quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:22 schreef Sackboy het volgende:
Kan iemand mij ff uitleggen wat de meerwaarde is om een spel in Lego-stijl te maken? Want ik heb het eigenlijk nooit begrepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:48 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Cijfer GTA IV IGN:No waySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
D'uh![]()
Deze laatste paar dagen zijn een ware hel. Ik hoop dat ik em ook echt op de 29ste mag ontvangen.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Ik heb al besloten om hem de 29e gewoon in de winkel te halenquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:55 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
No way![]()
D'uh![]()
Deze laatste paar dagen zijn een ware hel. Ik hoop dat ik em ook echt op de 29ste mag ontvangen.
Is dat handmatig installeren? Heb je link of informatie? Of geld dit alleen voor nieuwe ps3s ?quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet niet of het al bekend was, en of het uberhaupt interessant is voor jullie, maar de derde generatie heatsinks is klaar voor de PS3. De PS3 wordt hiermee 350 gram lichter! Ook is de power consumptie gedaald van 200W naar 135W, én het is goedkoper om te maken.
Lijkt me alleen bij nieuwe PS3squote:Op zaterdag 26 april 2008 13:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Is dat handmatig installeren? Heb je link of informatie? Of geld dit alleen voor nieuwe ps3s ?
sla hem! keihard namens onsquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:43 schreef Devolution het volgende:
Wel handig dat de PS3 ongevraagd je creditcardnummer onthoudt...
Ik had een tijd geleden Tekken 5 gekocht maar ik was nergens tegengekomen dat ie je cc nummer en alle andere gegevens onthoudt. Blijkt nu dus dat mn stiefbroertje van 6 vanochtend lekker heeft geshopt in de PS Store.. Lekker is dat
Lekker traag van begrip jijquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:53 schreef Schimpie het volgende:
Valkyria had trouwens 34/40 in Famitsu.
ik denk dat ik hem gewoon ga bestellen vanuit japanquote:
En dat ging vlekkeloos?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Crysis Core heb ik ook in het japans uitgespeeld![]()
Hoe zal ik het zeggenquote:
Ik heb em bijna binnen. Is ie heel erg slecht?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:43 schreef SuperFruitig het volgende:
Die Iron Man demoPs3 op zn best hoor
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik heb em bijna binnen. Is ie heel erg slecht?
Te laatquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb wat mensen toegevoegd, dus krijg geen hartverlamming als je CyberiaNL ziet verschijnen
Ik hoop zo dat ik hem gewoo nop Dinsdag krijg met de post...quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:01 schreef Kremers het volgende:
[..]
Te laat![]()
Ik vraag mij af of er dinsdag een echte gekte zal losbarstenWij Nederlanders zijn vrij nuchter wat dat betreft dus ik verwacht zelf in NL geen rijen dinsdag ochtend om 08:00 voor de gameshops etc.
In Amerika en Engeland denk ik dat er meer van de gekte te zien zal zijn in de vorm van lange rijen.
Zal ik mijn gebitch dan nu al vast plaatsen? Als we het over de komende paar dagen uitsmeren is ons geklaag voor jou misschien nog te verdragen. Als we het allemaal tegelijk doen krijg je misschien een overloadquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:49 schreef ryangozer het volgende:
wedden dat we dinsdag heeeel veel tnt klachten krijgen in klaagbaak aangezien niet iedereen hem dinsdag gaat krijgen via de post
De gameshop hierzo gaat om 6:00 open en alle game-mania filialen om 0:01 's nachts. Daar gaan zeker wel heel wat mensen op af komen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:01 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of er dinsdag een echte gekte zal losbarstenWij Nederlanders zijn vrij nuchter wat dat betreft dus ik verwacht zelf in NL geen rijen dinsdag ochtend om 08:00 voor de gameshops etc.
In Amerika en Engeland denk ik dat er meer van de gekte te zien zal zijn in de vorm van lange rijen.
Als ik em niet had ge-pre-ordered was ik denk ik ook 's nachts naar de gameshop gegaanquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:11 schreef Jovatov het volgende:
[..]
De gameshop hierzo gaat om 6:00 open en alle game-mania filialen om 0:01 's nachts. Daar gaan zeker wel heel wat mensen op af komen.
Echt een gekte zal het niet zijn, ze hebben genoeg exemplaren, mag ik hopen.
hoe bedoel je? via de internet browser werkt het iniedergeval helemaal.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:18 schreef Glennz het volgende:
ik wil flash op mn ps3, is dit mogelijk?
Flash 7 zit er dacht ik standaard op in de webbrowser, maar die kan je verder niet updaten ofzo, zover ik weet.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:18 schreef Glennz het volgende:
ik wil flash op mn ps3, is dit mogelijk?
nee maar gaat mee met firmware updatesquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:21 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Flash 7 zit er dacht ik standaard op in de webbrowser, maar die kan je verder niet updaten ofzo, zover ik weet.
ja, maar ik wil adobe flash player filmpjes kijken op websites, maar dat kan niet.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:21 schreef ryangozer het volgende:
[..]
hoe bedoel je? via de internet browser werkt het iniedergeval helemaal.
Dan ondersteunen die filmpjes alleen de nieuwere flash versie's, niet de oudere die op de PS3 zit. Youtube is ook wel flash en die werkt wel als het goed is.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:25 schreef Glennz het volgende:
[..]
ja, maar ik wil adobe flash player filmpjes kijken op websites, maar dat kan niet.
oh bij mij toch echt wel, wat je waarschijnlijk bekijkt zijn avi's en mpeg's, want die kunnen niet, probeer maar youtube bijv, die werkt weer wel.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:25 schreef Glennz het volgende:
[..]
ja, maar ik wil adobe flash player filmpjes kijken op websites, maar dat kan niet.
nee, wat je wilt bekijken zijn gewoon geen flash, maar mpeg's enz.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:43 schreef Glennz het volgende:
klopt, youtube werkt prima. dus er zit een oudere versie van flash player op de ps3?
nee pik, wattie wil bekijken is flash9 prolly, en die werkt niet op ps3. Hij geeft toch duidelijk aan dat het om flash filmpjes gaatquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:45 schreef ryangozer het volgende:
[..]
nee, wat je wilt bekijken zijn gewoon geen flash, maar mpeg's enz.
Ja.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:43 schreef Glennz het volgende:
klopt, youtube werkt prima. dus er zit een oudere versie van flash player op de ps3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |