Maar jouw functie is wel om "die JIJ" van dienst te zijn.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, en de ICT'er, nee die doet de hele dag niets, tot "JIJ" komt!
"jij-en" vergeten alleen dat er nog honderden "jij-en" werken die afspraken hadden en dingen willen..
Grow up...
Ik overdrijf een beetje hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 17:15 schreef CasualMark het volgende:
[..]
En daar is de arrogantie die ik eerder bedoelde. Omdat gebruikers alleen maar briefjes kunnen tikken en Excel aan kunnen sturen zijn ze dom?
Printers selecteren en/of installeren is niet een dagelijkse bezigheid. Zouden ze zelfs nooit hoeven doen.
Ik noem jou toch ook niet dom als je mijn werk niet kan?
Ik weet niet bij wat voor een bedrijf jij werkt, maar zo inflexibel is de gemiddelde collega echt niet hoor.
Ja, tijdens de normale werktijden, onder normale omstandigheden en met een normale omgangsvorm. Enige vorm van "dwang" of eisen en je zoekt het lekker uit.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:16 schreef CasualMark het volgende:
[..]
Maar jouw functie is wel om "die JIJ" van dienst te zijn.
zodat je weer lekker door kan Fok!ken.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik overdrijf een beetje hoor.
Maar we hebben het nu over een printer selecteren, maar een helpdesk krijgt ook de hele dag vragen OVER excel en word. En dat kost ook tijd, en dan heb je minder tijd voor echte dingen he?
Ik ben totaal niet inflexible, alleen ik hoef dit soort dingen ook gewoon niet te doen, en ik hoef zeker zo'n toon niet te pikken. Dan tief ik je mijn kamer namelijk uit...
Echte dingen, is het helpen van gebruikers niet "echt", niet belangrijk?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik overdrijf een beetje hoor.
Maar we hebben het nu over een printer selecteren, maar een helpdesk krijgt ook de hele dag vragen OVER excel en word. En dat kost ook tijd, en dan heb je minder tijd voor echte dingen he?
Wie dan wel?quote:...alleen ik hoef dit soort dingen ook gewoon niet te doen...
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:19 schreef Roquefort het volgende:
[..]
zodat je weer lekker door kan Fok!ken.
zo bedoel ik het niet. Ik bedoel meer dat men er maar van uitgaat dat de ander ruim tijd heeft om alles driendubbel vantevoren te regelen, en dat het eigen schuld is als het dan niet lukt.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, en de ICT'er, nee die doet de hele dag niets, tot "JIJ" komt!
"jij-en" vergeten alleen dat er nog honderden "jij-en" werken die afspraken hadden en dingen willen..
Grow up...
Voor mij niet nee, ik doe backoffice, gebruikers boeien me nietquote:Op donderdag 24 april 2008 17:20 schreef CasualMark het volgende:
[..]
Echte dingen, is het helpen van gebruikers niet "echt", niet belangrijk?
[..]
Wie dan wel?
Tuurlijk, maar "jij-en" gaan er maar vanuit dat een ICTer er wel meteen tijd voor heeft. Nu is het voorbeeld van lunchen niet zo goed dan, maar verder.....quote:Op donderdag 24 april 2008 17:20 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
zo bedoel ik het niet. Ik bedoel meer dat men er maar van uitgaat dat de ander ruim tijd heeft om alles driendubbel vantevoren te regelen, en dat het eigen schuld is als het dan niet lukt.
quote:Op donderdag 24 april 2008 16:06 schreef Roquefort de volgende profetische woorden:
..
ICT'ers zijn toch verdacht vaak dezelfde lui die vroeger gewoon postbode of buschauffeur werden.
..
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:19 bevestigde HeatWave de profetie:
[..]
...
Wel eens een tramchauffeur geprobeerd op te laten schieten oid? Dat er nou file staat boeit je niet, want JIJ Moet naar huis! Nou, je kan lopen hoor...
ZO!quote:
OWNED@11quote:Op donderdag 24 april 2008 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ZO!
NU heb je me hoor! Echt! bril-fucking-jant!.
Wel daar heb je ook gelijk in, maar als ik mijn dingetjes zo snel mogelijk kan hebben zou ik hoog inzetten,.Zui ik zeggen Dit is een spoedgeval!! en niet: goh, als jullie misschien nog wat tijd over hebben zouden jullle dan..quote:Op donderdag 24 april 2008 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar "jij-en" gaan er maar vanuit dat een ICTer er wel meteen tijd voor heeft. Nu is het voorbeeld van lunchen niet zo goed dan, maar verder.....
Spoedgevalletjes kunnen echt wel behandeld worden hoor, maar idd op een normale toon. Ik heb het overigens niet perse over de OP ofzo hoor, kan best zijn dat de TS niet correct antwoordde, maar dan nog is het zijn fout niet. Hij "moet" dicht...quote:Op donderdag 24 april 2008 17:26 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Wel daar heb je ook gelijk in, maar als ik mijn dingetjes zo snel mogelijk kan hebben zou ik hoog inzetten,.Zui ik zeggen Dit is een spoedgeval!! en niet: goh, als jullie misschien nog wat tijd over hebben zouden jullle dan..
Maar wat ik er van lees wat de trut ook een megagetresst type
1. Nogmaals, als het de regel is in het bedrijf dat de hele afdeling tegelijk pause en iedereen inclusief de gebruikers is daarvan op de hoogte dan is dat zo. Echte spoedgevallen gaan natuurlijk wel voor dan maar iets later of eerder pauzeren.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:33 schreef FortunaHome het volgende:
Ik wil ook nog even een duit in het zakje doen:
1. Je zorgt maar dat je niet allemaal tegelijk gaat eten als ondersteunende afdeling.
2. Als personeel documenten moet printen en dat ding doet het niet dam heeft IT te zorgen dat het wel werkt. En wel per direct want jij kunt onmogelijk inschatten waarvoor die documenten nodig zijn.
3. Als je dat bij mij had geflikt had er een klachtenmail naar je baas gegaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |