abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58282277
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh, en de ICT'er, nee die doet de hele dag niets, tot "JIJ" komt!

"jij-en" vergeten alleen dat er nog honderden "jij-en" werken die afspraken hadden en dingen willen..

Grow up...
Maar jouw functie is wel om "die JIJ" van dienst te zijn.
You do not fear them?
- The Wraith? Naah. Now *clowns* — that s another story.
pi_58282292
Heatwave, wil je een Snickers?
twee violen en een trommel en een fluit
  donderdag 24 april 2008 @ 17:17:34 #153
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58282298
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:15 schreef CasualMark het volgende:

[..]

En daar is de arrogantie die ik eerder bedoelde. Omdat gebruikers alleen maar briefjes kunnen tikken en Excel aan kunnen sturen zijn ze dom?

Printers selecteren en/of installeren is niet een dagelijkse bezigheid. Zouden ze zelfs nooit hoeven doen.

Ik noem jou toch ook niet dom als je mijn werk niet kan?

Ik weet niet bij wat voor een bedrijf jij werkt, maar zo inflexibel is de gemiddelde collega echt niet hoor.
Ik overdrijf een beetje hoor .

Maar we hebben het nu over een printer selecteren, maar een helpdesk krijgt ook de hele dag vragen OVER excel en word. En dat kost ook tijd, en dan heb je minder tijd voor echte dingen he?

Ik ben totaal niet inflexible, alleen ik hoef dit soort dingen ook gewoon niet te doen, en ik hoef zeker zo'n toon niet te pikken. Dan tief ik je mijn kamer namelijk uit...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 24 april 2008 @ 17:19:09 #154
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58282332
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:16 schreef CasualMark het volgende:

[..]

Maar jouw functie is wel om "die JIJ" van dienst te zijn.
Ja, tijdens de normale werktijden, onder normale omstandigheden en met een normale omgangsvorm. Enige vorm van "dwang" of eisen en je zoekt het lekker uit.

Wel eens een tramchauffeur geprobeerd op te laten schieten oid? Dat er nou file staat boeit je niet, want JIJ Moet naar huis! Nou, je kan lopen hoor...
Get woke, go broke!
pi_58282341
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar we hebben het nu over een printer selecteren, maar een helpdesk krijgt ook de hele dag vragen OVER excel en word. En dat kost ook tijd, en dan heb je minder tijd voor echte dingen he?

Ik ben totaal niet inflexible, alleen ik hoef dit soort dingen ook gewoon niet te doen, en ik hoef zeker zo'n toon niet te pikken. Dan tief ik je mijn kamer namelijk uit...
zodat je weer lekker door kan Fok!ken.
pi_58282357
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Echte dingen, is het helpen van gebruikers niet "echt", niet belangrijk?
quote:
...alleen ik hoef dit soort dingen ook gewoon niet te doen...
Wie dan wel?
You do not fear them?
- The Wraith? Naah. Now *clowns* — that s another story.
  donderdag 24 april 2008 @ 17:20:33 #157
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58282367
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:19 schreef Roquefort het volgende:

[..]

zodat je weer lekker door kan Fok!ken.
. En dat voor een heel dik salaris en elke keer weer een zeer positief functioneringsgesprek en volgende week weer een promotie .

Dat komt omdat ik mijn werk doe zoals het hoort, op tijd klaar en goed geplanned .
Get woke, go broke!
pi_58282371
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh, en de ICT'er, nee die doet de hele dag niets, tot "JIJ" komt!

"jij-en" vergeten alleen dat er nog honderden "jij-en" werken die afspraken hadden en dingen willen..

Grow up...
zo bedoel ik het niet. Ik bedoel meer dat men er maar van uitgaat dat de ander ruim tijd heeft om alles driendubbel vantevoren te regelen, en dat het eigen schuld is als het dan niet lukt.
  donderdag 24 april 2008 @ 17:21:12 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58282382
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:20 schreef CasualMark het volgende:

[..]

Echte dingen, is het helpen van gebruikers niet "echt", niet belangrijk?
[..]

Wie dan wel?
Voor mij niet nee, ik doe backoffice, gebruikers boeien me niet .
Get woke, go broke!
  donderdag 24 april 2008 @ 17:22:00 #160
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58282402
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:20 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

zo bedoel ik het niet. Ik bedoel meer dat men er maar van uitgaat dat de ander ruim tijd heeft om alles driendubbel vantevoren te regelen, en dat het eigen schuld is als het dan niet lukt.
Tuurlijk, maar "jij-en" gaan er maar vanuit dat een ICTer er wel meteen tijd voor heeft. Nu is het voorbeeld van lunchen niet zo goed dan, maar verder.....
Get woke, go broke!
pi_58282410
quote:
Op donderdag 24 april 2008 16:06 schreef Roquefort de volgende profetische woorden:
..

ICT'ers zijn toch verdacht vaak dezelfde lui die vroeger gewoon postbode of buschauffeur werden.
..
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:19 bevestigde HeatWave de profetie:

[..]

...

Wel eens een tramchauffeur geprobeerd op te laten schieten oid? Dat er nou file staat boeit je niet, want JIJ Moet naar huis! Nou, je kan lopen hoor...
  donderdag 24 april 2008 @ 17:24:03 #162
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58282448
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:22 schreef Roquefort het volgende:

[..]

[..]

ZO!

NU heb je me hoor! Echt! bril-fucking-jant!

.
Get woke, go broke!
pi_58282471
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ZO!

NU heb je me hoor! Echt! bril-fucking-jant!

.
OWNED@11
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58282483
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar "jij-en" gaan er maar vanuit dat een ICTer er wel meteen tijd voor heeft. Nu is het voorbeeld van lunchen niet zo goed dan, maar verder.....
Wel daar heb je ook gelijk in, maar als ik mijn dingetjes zo snel mogelijk kan hebben zou ik hoog inzetten,.Zui ik zeggen Dit is een spoedgeval!! en niet: goh, als jullie misschien nog wat tijd over hebben zouden jullle dan..

Maar wat ik er van lees wat de trut ook een megagetresst type
  donderdag 24 april 2008 @ 17:28:03 #165
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58282505
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:26 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Wel daar heb je ook gelijk in, maar als ik mijn dingetjes zo snel mogelijk kan hebben zou ik hoog inzetten,.Zui ik zeggen Dit is een spoedgeval!! en niet: goh, als jullie misschien nog wat tijd over hebben zouden jullle dan..

Maar wat ik er van lees wat de trut ook een megagetresst type
Spoedgevalletjes kunnen echt wel behandeld worden hoor, maar idd op een normale toon. Ik heb het overigens niet perse over de OP ofzo hoor, kan best zijn dat de TS niet correct antwoordde, maar dan nog is het zijn fout niet. Hij "moet" dicht...
Get woke, go broke!
pi_58282590
Ik wil ook nog even een duit in het zakje doen:

1. Je zorgt maar dat je niet allemaal tegelijk gaat eten als ondersteunende afdeling.
2. Als personeel documenten moet printen en dat ding doet het niet dam heeft IT te zorgen dat het wel werkt. En wel per direct want jij kunt onmogelijk inschatten waarvoor die documenten nodig zijn.
3. Als je dat bij mij had geflikt had er een klachtenmail naar je baas gegaan
  donderdag 24 april 2008 @ 18:14:44 #167
181007 Mythik
ROFLMAOWPIMP!
pi_58283396
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:33 schreef FortunaHome het volgende:
Ik wil ook nog even een duit in het zakje doen:

1. Je zorgt maar dat je niet allemaal tegelijk gaat eten als ondersteunende afdeling.
2. Als personeel documenten moet printen en dat ding doet het niet dam heeft IT te zorgen dat het wel werkt. En wel per direct want jij kunt onmogelijk inschatten waarvoor die documenten nodig zijn.
3. Als je dat bij mij had geflikt had er een klachtenmail naar je baas gegaan
1. Nogmaals, als het de regel is in het bedrijf dat de hele afdeling tegelijk pause en iedereen inclusief de gebruikers is daarvan op de hoogte dan is dat zo. Echte spoedgevallen gaan natuurlijk wel voor dan maar iets later of eerder pauzeren.
2. Als ik bijvoorbeeld bij administratieve afdeling gegevens opvraag heb ik ook de kans dat ik er op moet wachten terwijl zij niet weten hoe dringend ik die gegevens nodig heb dat kunnen zij ook niet inschatten. Toch houd ik rekening met de mogelijkheid dat ik het niet direct krijg.
3. Als iemand op zo'n manier als TS aangeeft om ondersteuning vraagt tijdens de lunch belanden ze sowieso onderop de lijst. Van een eventuele klachtenmail zou ik dan absoluut niet wakker liggen.
Respect to the man in the ice cream van !
pi_58283559
staat de TS denk ik toch mooi te kijken wanneer hij, met zijn zwaar zieke dochtertje in zn armen, bij de EHBO te horen krijgt dat het nu lunchpauze is, maar dat ie om 1 uur de 1e is.

klacht: mensen die lopen te zeiken als ze iets moeten doen wanneer het even niet uit komt, al krijgen ze er gewoon voor betaald.

edit: en als jullie daar met zn allen dom zitten te grijzen en lekker doorschranzen, niet eens de moeite nemend om haar in 1e instantie (want toen was ze best aardig) gewoon antwoord te geven, kan ik me voorstellen dat ze boos wordt. wie voelt zich hier nu te belangrijk?
"Pools are perfect for holding water"
pi_58283629
Nou, klantenservice zeg
pi_58283741
Het mag zijn zoals het is, TS heeft gewoon arrogant gereageerd. Even normaal antwoorden is teveel gevraagd. Elementaire beleefdheid hoort er blijkbaar niet meer bij de dag van vandaag.
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
  donderdag 24 april 2008 @ 18:31:43 #171
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_58283787
Dat zo'n kut topic zoveel mensen laat happen
  donderdag 24 april 2008 @ 18:56:37 #172
176916 Karrs
2007-2017
pi_58284343
Goed topic!

Opdatum: Geen manager gehoord. De trut wel, die heeft nog even mijn collega terzijde genomen en iets wat op spijt leek, betuigd. Had ik ook wel verwacht, we kennen haar al langer als vandaag (blijft een trut)
Daarmee is voor mij de kous af.

Voor iedereen met commentaar op dat half uur dicht: ik vind 't wel lekker. En heb er natuurlijk geen invloed op
Voor iedereen met commentaar op ons netwerk/printervoorziening: weten we... hebben we aangekaart... gebeurt niks mee...
Voor iedereen die denkt dat WIJ ons arrogant gedroegen: Je had er gewoon bij moeten zijn. en bovendien ben ik toch beter dan jij.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_58284677
Karrs, je hebt een bijzonder irritant ICT-hoofd.
  donderdag 24 april 2008 @ 19:41:40 #174
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_58285463
Je vrouwelijke kanten tonen @ fora
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
pi_58285506
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:41 schreef Stigma het volgende:
Je vrouwelijke kanten tonen @ fora
Anders post ff overal hetzelfde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo