Of niet dicht gaan tussen de middag als dienstverlener?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat, alles is ook maar van bedrijfskritisch belang, goh, misschien had je 15 min eerder alles klaar moeten hebben, domme zaadsnol?.
Als dat gewoon zo werkt in dat bedrijf, dat zal TS niet verzonnen hebben he?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Of niet dicht gaan tussen de middag als dienstverlener?
I'm not youre guy, buddyquote:
Idd, ze vraagt het redelijk netjes als ik het zo lees zoals het in de OP staat. Dus je zeurt gewoon om niets. Je had gewoon gelijk moeten antwoorden en als ze dan nog door gaat zeuren was het terecht. Maar nu dus nietquote:Op donderdag 24 april 2008 15:24 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ze vraagt het vrij netjes: "Kun je even kijken?"
weet jij dan hoeveel tijd er tussen de eerste vraag en het hallo zat.. als daar 5 sec tussen zat en hij zijn mond niet leeg kon eten dan is het niet zo raar toch dat er geen antwoord kwam?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Idd, ze vraagt het redelijk netjes als ik het zo lees zoals het in de OP staat. Dus je zeurt gewoon om niets. Je had gewoon gelijk moeten antwoorden en als ze dan nog door gaat zeuren was het terecht. Maar nu dus niet
Als je dat vindt, hoe onbelangrijk is ICT dan wel niet? Die helpt mensen onbelangrijk werk uit te voeren...quote:Op donderdag 24 april 2008 15:31 schreef showmelove het volgende:
De algehele tendens is dat gebruikers denken dat de ICT afdeling altijd voor hun klaarstaat, om ze te helpen om hun oh-zo-belangrijke werk uit te kunnen voeren.
Leer engels....quote:Op donderdag 24 april 2008 15:35 schreef davako het volgende:
[..]
I'm not youre guy, buddy
i'm not youre buddy, pal.
i'm not youre pal, guy.
Jankennnnnnquote:
en wat is daar belachelijk aan? dat hij dicht is...quote:Op donderdag 24 april 2008 15:46 schreef ruud.nl het volgende:
Tja, als je een dienstverlenend beroep hebt, krijg je af en toe wat over je heen.
Overigens had TS natuurlijk gewoon even netjes antwoord kunnen geven in plaats van zich zo arrogant te gedragen.
En het is ook belachelijk dat die afdeling 'dicht' is.
Oh ja, jij probeert stoer te doen met debiel Engels, en ik heb het gedaanquote:Op donderdag 24 april 2008 15:45 schreef davako het volgende:
[..]
Jankennnnnn
maar speciaal voor jou.
I'm not YOUR PAL, BUDDY!!
Nu blij? Kan je nu eindelijk slapen?
Nee maar jij ook niet. En er staat ook nergens dat er maar 5 sec tussen stonden of dat de TS aanstalte maakte om te gaan antwoorden.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:39 schreef golden_angel het volgende:
[..]
weet jij dan hoeveel tijd er tussen de eerste vraag en het hallo zat.. als daar 5 sec tussen zat en hij zijn mond niet leeg kon eten dan is het niet zo raar toch dat er geen antwoord kwam?
Deadquote:Op donderdag 24 april 2008 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, jij probeert stoer te doen met debiel Engels, en ik heb het gedaan.
En nee, haal hier "The greatest kick of life is dead, That's why they safe it last..."" ook eerst de belachelijke taalfouten maar eens uit.
Als het bedrijf dat zo besloten heeft dan heeft die trol er idd niets tegen in te brengen. Je weet toch ook van wanneer tot wanneer de kantine open is? Of ga ja dan ook om 16:00 nog een kroket eisen?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:49 schreef golden_angel het volgende:
[..]
en wat is daar belachelijk aan? dat hij dicht is...
en voor de andere vraag zie mijn post hierboven.
Als ik zo in haar fobo kijk dan ken ze beter geen kroketten meer eten.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het bedrijf dat zo besloten heeft dan heeft die trol er idd niets tegen in te brengen. Je weet toch ook van wanneer tot wanneer de kantine open is? Of ga ja dan ook om 16:00 nog een kroket eisen?
Wedden dat kantine juffrouws dit dan op de viva forum zeggen. Komt zo'n brutale nerd nog een kroket eisen om 16:00.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het bedrijf dat zo besloten heeft dan heeft die trol er idd niets tegen in te brengen. Je weet toch ook van wanneer tot wanneer de kantine open is? Of ga ja dan ook om 16:00 nog een kroket eisen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |