Ik dacht echt dat Postma transfervrij gegaan is. Feit blijft dat we zelden tot nooit een fatsoenlijke vergoeding heben gekregen voor spelers.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:41 schreef vingerplant het volgende:
Voor Postma is een miljoenbedrag ontvangen Karrel.
En Rzasa natuurlijk, met bijbehorend 'waar zijn de Rsaza-miljoenen'-spreekkoor toen het niet lekker liep.
En Fuchs ging voor 8 ton terug naar PSV
Verder weet ik het ook niet![]()
heeft sikora een nieuwe club gevonden dan ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:45 schreef Blawh het volgende:
Gefeliciteerd met het niet komen van Sikora.
Heracles en de Graafschap waren geinteresseerd, maar gelukkig wil hij naar het buitenland. Ben blij dat hij niet naar 'ons' komt en de Graafschap verdient ook beter.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
heeft sikora een nieuwe club gevonden dan ?
quote:Op maandag 23 juni 2008 11:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Meerdink is het enige gerucht dat ik heb gehoord.... en die mot ik niet.
Wie zijn die andere 2?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Oke , ja zo ken ik nog wel minstens 3 spelers jullie zullen er ook wel 1 van kennen
Zijn wij dan echt de enige club waar dit bij gebeurt?quote:Forse boete voor De Graafschap
De Graafschap heeft van de tuchtcommissie van de KNVB een boete van 10.000 euro gekregen, omdat na de handhaving in de eredivisie supporters van de Doetinchemse club het veld betreden hebben.
Nadat De Graafschap op donderdag 15 mei in de thuiswedstrijd tegen FC Zwolle (0-0) een langer verblijf in de eredivisie had veiliggesteld, betrad een groot aantal supporters het veld op De Vijverberg om een feestje te vieren.
"De KNVB heeft dat niet gewaardeerd", zegt algemeen manager Jos Geerken van de Doetinchemse club. "We hebben een boete van 10.000 euro gekregen, waarvan 5.000 euro voorwaardelijk met een proeftijd van een jaar. Het was volgens de KNVB de tweede keer in één jaar. Toen we kampioen werden in 2007 kwam er ook pulbiek het veld op."
De Graafschap gaat niet in beroep tegen de straf.
Bron: De Gelderlander.
Tuurlijk niet, vroeger bij menig periodetitel het veld op geweest.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Zijn wij dan echt de enige club waar dit bij gebeurt?
Ook een boete gehad dan? Echt bespottelijk zeg die 5000 boete..quote:Op maandag 23 juni 2008 18:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, vroeger bij menig periodetitel het veld op geweest.
Voor zover ik weet niet. Het slaat inderdaad helemaal nergens op.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:36 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ook een boete gehad dan? Echt bespottelijk zeg die 5000 boete..
Meerdink tochquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:45 schreef vingerplant het volgende:
En dan wijzen ze van de KNVB naar Engeland, dat het daar zo goed geregeld is. Daar geven ze anders geen boetes voor dit soort zaken. Maar ja, de kleine clubjes aanpakken, daar zijn ze goed in
Vandaag wordt een mooie dag met diverse spelerspresentaties, ik ben benieuwd!
Valt wel mee, in Engeland worden ook boetes uitgedeeld voor dit soort zaken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:45 schreef vingerplant het volgende:
En dan wijzen ze van de KNVB naar Engeland, dat het daar zo goed geregeld is. Daar geven ze anders geen boetes voor dit soort zaken.
Mis ik iets?quote:
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft Den Haag ook een boete gehad?
Nee hoor, het was slechts een reactie op mijn cynisch bedoelde spelerspresentaties-opmerking.quote:
Helaas.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:45 schreef vingerplant het volgende:
Vandaag wordt een mooie dag met diverse spelerspresentaties, ik ben benieuwd!
Dat wist ik vanmorgen ook al welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |