Tuurlijk niet, vroeger bij menig periodetitel het veld op geweest.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Zijn wij dan echt de enige club waar dit bij gebeurt?
Ook een boete gehad dan? Echt bespottelijk zeg die 5000 boete..quote:Op maandag 23 juni 2008 18:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, vroeger bij menig periodetitel het veld op geweest.
Voor zover ik weet niet. Het slaat inderdaad helemaal nergens op.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:36 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ook een boete gehad dan? Echt bespottelijk zeg die 5000 boete..
Meerdink tochquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:45 schreef vingerplant het volgende:
En dan wijzen ze van de KNVB naar Engeland, dat het daar zo goed geregeld is. Daar geven ze anders geen boetes voor dit soort zaken. Maar ja, de kleine clubjes aanpakken, daar zijn ze goed in
Vandaag wordt een mooie dag met diverse spelerspresentaties, ik ben benieuwd!
Valt wel mee, in Engeland worden ook boetes uitgedeeld voor dit soort zaken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:45 schreef vingerplant het volgende:
En dan wijzen ze van de KNVB naar Engeland, dat het daar zo goed geregeld is. Daar geven ze anders geen boetes voor dit soort zaken.
Mis ik iets?quote:
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft Den Haag ook een boete gehad?
Nee hoor, het was slechts een reactie op mijn cynisch bedoelde spelerspresentaties-opmerking.quote:
Helaas.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:45 schreef vingerplant het volgende:
Vandaag wordt een mooie dag met diverse spelerspresentaties, ik ben benieuwd!
Dat wist ik vanmorgen ook al welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |