Niet eens vingeren?quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En ze wou verkering met me.
Maar geen seks.
Je moet ergens beginnen.. Wie het kleine niet eert, is het grote niet weardquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En ze wou verkering met me.
Maar geen seks.
Dat zij Bert ook tegen die grietquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen.. Wie het kleine niet eert, is het grote niet weard
Inderdaad, zo groot waren haar borsten niet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen.. Wie het kleine niet eert, is het grote niet weard
verlengstuk, dit is het begin van DIG domination op Fok.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:17 schreef Godlike02 het volgende:
Is dit de DIG SC?
Ic zij noch so teechen jij dad jij dad ferceert opchezrefen heeft.quote:
Heil slackz0r!quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
verlengstuk, dit is het begin van DIG domination op Fok.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:43 schreef slacker_nl het volgende:
We will rule the heavens and the earth, bow for us, for we are root! Muhahahahahahaha
Ow, en mochten er nog vrouwen een Bert willen neuken, de hotline staat nog open!!
?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:43 schreef slacker_nl het volgende:
We will rule the heavens and the earth, bow for us, for we are root! Muhahahahahahaha
Ow, en mochten er nog vrouwen een Bert willen neuken, de hotline staat nog open!!
Nee, ik bedoel jou meneer.quote:
Beter zegt ie iets van "Lick my chocolate lollypop dushi"quote:
He raped a bitch!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:13 schreef Jo0Lz het volgende:
In z'n fotoboek zijn ze niet zo blij met em.
Bertje, what did you do!?
Hoe? door in slaap te vallen tijdens het fappen?quote:
Sleepfapping je weettochquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:14 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoe? door in slaap te vallen tijdens het fappen?
ik weet ik weet.. sleepfapping is jezelf rapen, niet een chicka.. je weet toch swaquote:
fo shizzlequote:Op vrijdag 25 april 2008 15:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
ik weet ik weet.. sleepfapping is jezelf rapen, niet een chicka.. je weet toch swa
Dit moet dr wezenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:56 schreef Suga_Mama het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een vrouw, en volgens Google houdt ze ook van Apple
Dit is echt geen vrouw hé. Check die baardgroei...quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:56 schreef Suga_Mama het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een vrouw, en volgens Google houdt ze ook van Apple
Ooit wel eens naar een moslim vrouw gekeken?quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:03 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Dit is echt geen vrouw hé. Check die baardgroei...
Die hebben geen baardgroei.quote:Op zondag 27 april 2008 11:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Ooit wel eens naar een moslim vrouw gekeken?
Dan heb je nog nooit goed naar een moslimvrouw gekekenquote:Op zondag 27 april 2008 12:16 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Die hebben geen baardgroei.
Die hebben alleen een snor.
Leugens!quote:Op zondag 27 april 2008 18:50 schreef T.a.b. het volgende:
Mensen, check Geqxon z'n sig eens..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |