Huh? Waar ben ik?
Dat klinkt goed! Wat zijn de do's and dont's?
Prima! Maar wat als ik nog vragen heb?
Goede post, dit.quote:Op maandag 28 april 2008 17:43 schreef NJ het volgende:
Goed forum, dit.
Nope, is er nog niet. Wel een Nostradamus topic, maar ik neem aan dat je met uitslagen voorspellen bedoelt?quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:41 schreef borisz het volgende:
Is er al een EK toto ? Zo nee dan wil ik die best in elkaar zetten.
ja uitslagen enzo. Heel simpel concept. Wordt een soort van knvb beker toto.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nope, is er nog niet. Wel een Nostradamus topic, maar ik neem aan dat je met uitslagen voorspellen bedoelt?
Zou leuk zijn, ga je gang!
Lijkt me een puik plan borisz!quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:45 schreef borisz het volgende:
[..]
ja uitslagen enzo. Heel simpel concept. Wordt een soort van knvb beker toto.
Het forumonderdeel zal dan sluiten en de topics ookquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:17 schreef Tennessee het volgende:
Wat gebeurt er met dit forum en de topics die nu in dit forum staan na de EK?
En bepaalde topics die de moeite waard zijn zullen naar VBL gekickt worden. Maar dat duurt nog zeker 2,5 tot 3 maanden.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het forumonderdeel zal dan sluiten en de topics ook
done De Officiële Fok! EK toto 2008 #1: voorspel en winquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:51 schreef borisz het volgende:
Ok, morgen of zaterdag zal het topic komen. Eerst wat voorbereidingen treffen
ha, competitie, promotie, concurrentie... nu voel ik me uitgedaagt... hierbij loof ik voor de winnaar van Het Zwitsenrijk 2008 Voorspel Spel een prijs uit.... naar keuze een avondje stappen in Parijs met Tennessee (reis/verblijfskosten zelf te betalen dus niet inbegrepen) of een Nederlands Elftal shirtje... hehehe, beat that!!!quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:24 schreef borisz het volgende:
Nu nog wat promotie komende maand op fok (FP en sport.fok.nl) en hopen op een hoop invullers.
Is opgeschoondquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:38 schreef donroyco het volgende:
Hup, aan het werk!
Welke spelers gaan het EK missen?
Beat thisquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:40 schreef Tennessee het volgende:
of een Nederlands Elftal shirtje... hehehe, beat that!!!
Ligt eraan hoe natuurlijk. Wel leuk dat je een prijs ter beschikking stelt.quote:als de winnaar kiest voor het sirtjje zal ik dat via fok opsturen, daar willen de mods vast wel bij helpen denk ik...
quote:
dat ik het aan fok of een mod stuur en die sturen het dan door aan de winnaar?quote:Ligt eraan hoe natuurlijk.
Wat een teamwork hierquote:
huh? alleen wat als er een handtekening van mij opstaat? dat je voor dat shirtje kiest? wou je anders een avond met me op stap mocht jij winnen?quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:06 schreef sjimz het volgende:
Alleen als er een handtekening van je opstaat Tennessee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |