bedankt nu heb ik dat nummer in mn kopquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:32 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik wilde net m'n collega gaan rickrollen nu hij met lunchpauze is... Helaas heeft hij z'n pc gelocked
Duss... Smokie zet een plaatje van Rick Astley in een word document, plakt de lyrics van "Never gonna give you up" erbij, print het uit, plakt het aan de binnenkant van zijn laptop en doet de klep dicht.
Eens kijken wat er straks gebeurt
Jammer dat er een ban staat op het plaatsen van de link, anders had je hem van me gekregen!quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
bedankt nu heb ik dat nummer in mn kop
Serieus ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
bedankt nu heb ik dat nummer in mn kop
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:36 schreef WhiteLightning het volgende:
ik deed het vroeger trouwens met ronald mc donald
Kan je niet via het netwerk op zijn schijf komen (met admin rechten),quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:32 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik wilde net m'n collega gaan rickrollen nu hij met lunchpauze is... Helaas heeft hij z'n pc gelocked
Duss... Smokie zet een plaatje van Rick Astley in een word document, plakt de lyrics van "Never gonna give you up" erbij, print het uit, plakt het aan de binnenkant van zijn laptop en doet de klep dicht.
Eens kijken wat er straks gebeurt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Hij moet ooit naar de wc gaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan je niet via het netwerk op zijn schijf komen (met admin rechten),
zodat je gewoon een pps in zijn "opstarten" kan tyfen?
Helaas, sinds we die Vista pc's hebben weet ik het local admin password niet meerquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan je niet via het netwerk op zijn schijf komen (met admin rechten),
zodat je gewoon een pps in zijn "opstarten" kan tyfen?
Ja dat wel, maarja, hier locken wij onze pc's altijd.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hij moet ooit naar de wc gaan
damnquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja dat wel, maarja, hier locken wij onze pc's altijd.
Doen we dat niet, ontvangt het hele gebouw een e-mailtje dat de persoon in kwestie keihard geswaffeld wil worden ofzo
quote:ikke (NL - Amsterdam) [12:41]:
ken je deze al?
collega (NL - Amsterdam) [12:42]:
hahahaha
ja man
gvd
ikke (NL - Amsterdam) [12:42]:
whehehe
gerickrolled
collega (NL - Amsterdam) [12:42]:
ben ik weer ge-rickrolled
Pure entertainment, succes gegarandeerdquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:43 schreef tripack het volgende:
[..]
damnfijne afdeling om te werken dan
jullie swaffelen wat af daar zeg!quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doen we dat niet, ontvangt het hele gebouw een e-mailtje dat de persoon in kwestie keihard geswaffeld wil worden ofzo
Nadeel is dat er veel ziekteverzuim is, ivm gebroken kaken, blauwe oogkassen etcquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jullie swaffelen wat af daar zeg!
Geen "Ik ben homo" mailtjes meer?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gewoon resetten met een cdtje ofzo....quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Helaas, sinds we die Vista pc's hebben weet ik het local admin password niet meer
Ik blijf hier die termen uitleggen, maar ze snappen het nietquote:
LOLquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
@WL
Ik krijg net een smsje van Lynda:
"Hehe geef ff aan WL door dat ze bij de plus punica hebben![]()
las zoiets net in het topic en kom het nu in de winkel tegen"
Whaha! ja en geen plus in de buurt te bekennen hier natuurlijk. nou danmaar een goedkoop alternatief: BIER!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
@WL
Ik krijg net een smsje van Lynda:
"Hehe geef ff aan WL door dat ze bij de plus punica hebben![]()
las zoiets net in het topic en kom het nu in de winkel tegen"
Bier!! Eensch!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Whaha! ja en geen plus in de buurt te bekennen hier natuurlijk. nou danmaar een goedkoop alternatief: BIER!
Ik heb je antwoord teruggestuurd via SMSquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Whaha! ja en geen plus in de buurt te bekennen hier natuurlijk. nou danmaar een goedkoop alternatief: BIER!
Misschien moet je ff iemand rickrollenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik blijf hier die termen uitleggen, maar ze snappen het niet![]()
Wat een noobs ook hier he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |