Ik mag straks weer gaan vergaderenquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:26 schreef tripack het volgende:
ik heb nu echt niks te doen op mijn werk![]()
werk echt zo tegen me gezegd
dat zoen ze bij ons op vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik mag straks weer gaan vergaderen
En over wat voor een soort oplossing hebben we het dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:36 schreef draculettetje het volgende:
zo he he ik kan nu pas in het systeem
inmiddels heeft mn arts wel gebeld en we hebben een oplossing die ik wel wil proberen!
Dat is helemaal klote... voor de borrel gaan vergaderenquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:42 schreef tripack het volgende:
[..]
dat zoen ze bij ons op vrijdagmiddagnet voor de borrel
altijd handig(de borrel en de vergadering wordt in dezelfde ruimte gehouden)
achjah ik zit in dezelfde ruimtequote:Op vrijdag 25 april 2008 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is helemaal klote... voor de borrel gaan vergaderen
Ooow ok, dat is dan wel weer gunstigquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:45 schreef tripack het volgende:
[..]
achjah ik zit in dezelfde ruimtemaar ik hoef niet mee te vergaderen
zie uw PMquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En over wat voor een soort oplossing hebben we het dan?
De eiffeltoren is ook best grootquote:
Je moeder die is pas huuuuugequote:
Dat jij dat allemaal weet zegquote:
Heeft dit er altijd gestaanquote:Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
volgens mij niet... heeft iemand de algemene voorwaarden en policy al gelezen?quote:
Je moest is weten, my god ik ben zo flauw vandaag....quote:
Ja die rel ken ikquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:00 schreef Bellerophon het volgende:
@Sgele, nee dat is gekomen sinds de rel met Danny en twee fok-leden die een mirror ergens hadden staan van Fok
* Sgele gooit zout & peper potjesquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je moest is weten, my god ik ben zo flauw vandaag....
Zo flauw ben je nou Bellerquote:
Het ego van die Danny is echt niet normaal trouwensquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:00 schreef Bellerophon het volgende:
@Sgele, nee dat is gekomen sinds de rel met Danny en twee fok-leden die een mirror ergens hadden staan van Fok
quote:
Pas nou op... zo meteen krijg je een banquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het ego van die Danny is echt niet normaal trouwens
En dan nog eens die kut colums (lees mailwisseling) met sun....
Stomme collegaquote:
roep je even als je die gevonden hebtquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:25 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben op zoek naar de punica oase!
het drankje ofzo?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:25 schreef WhiteLightning het volgende:
Gast, bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:25 schreef WhiteLightning het volgende:
ja, nou het is zo verdomde warm hier.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:32 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik wilde net m'n collega gaan rickrollen nu hij met lunchpauze is... Helaas heeft hij z'n pc gelocked
Duss... Smokie zet een plaatje van Rick Astley in een word document, plakt de lyrics van "Never gonna give you up" erbij, print het uit, plakt het aan de binnenkant van zijn laptop en doet de klep dicht.
Eens kijken wat er straks gebeurt
hahahaha, dat is het inderdaad ja!quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Pas nou op... zo meteen krijg je een ban
Vind het zowieso een machtsgeil ventje trouwens
Ik ben zelf een paar maanden terug ook eens gerickrolled, maar besefte het toen niet echt... Volgens mij was het de mirror naar Fitna oidquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, ja rickrollen doe ik ook , haha fantastischtis echt een hype heh ?
kep zn videoclip op mn werk pc staan
bedankt nu heb ik dat nummer in mn kopquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:32 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik wilde net m'n collega gaan rickrollen nu hij met lunchpauze is... Helaas heeft hij z'n pc gelocked
Duss... Smokie zet een plaatje van Rick Astley in een word document, plakt de lyrics van "Never gonna give you up" erbij, print het uit, plakt het aan de binnenkant van zijn laptop en doet de klep dicht.
Jammer dat er een ban staat op het plaatsen van de link, anders had je hem van me gekregen!quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
bedankt nu heb ik dat nummer in mn kop
Serieus ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
bedankt nu heb ik dat nummer in mn kop
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:36 schreef WhiteLightning het volgende:
ik deed het vroeger trouwens met ronald mc donald
Kan je niet via het netwerk op zijn schijf komen (met admin rechten),quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:32 schreef Sm0keZ het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Hij moet ooit naar de wc gaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan je niet via het netwerk op zijn schijf komen (met admin rechten),
zodat je gewoon een pps in zijn "opstarten" kan tyfen?
Helaas, sinds we die Vista pc's hebben weet ik het local admin password niet meerquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan je niet via het netwerk op zijn schijf komen (met admin rechten),
zodat je gewoon een pps in zijn "opstarten" kan tyfen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |