om 15.00 uur dan toch!quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat is dus niet zoWas het maar zo'n feest
Aaight!quote:
Sm0kez, ik kan met Paypal alleen maar dokken als er geld op staatquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:16 schreef Sm0keZ het volgende:
Iemand ervaringen met DealExtreme / Paypal?
Heb net wat besteld, met een paypal account waar geen geld op stond (wel gekoppeld aan m'n bankrekening). Paypal betaalt DealExtreme, haalt PayPal nu via automatische incasso geld van m'n rekening ofzo?
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
om 15.00 uur dan toch!
mogguh sgele
Jeweettochquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Aaight!![]()
Alles goed hierBijna weekend
Met uwes?
Er staat toch écht niks op m'n account hoor, maar wel is er 17$ nog wat overgemaakt naar DXquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sm0kez, ik kan met Paypal alleen maar dokken als er geld op staat
Als je geen credit op je account heb, is het meestal lastig betalen
Gisteren Grand Turismo gespeeld..wat een gruwelijk gelikt spel is dat zeg...quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jeweettoch
Ja perfect man! Bijna weekend! Hopelijk vandaag wel mijn PS3
quote:
ja dat klopt, het wordt binnen 4-5 dagen van je rekening afgeschrevenquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:16 schreef Sm0keZ het volgende:
Iemand ervaringen met DealExtreme / Paypal?
Heb net wat besteld, met een paypal account waar geen geld op stond (wel gekoppeld aan m'n bankrekening). Paypal betaalt DealExtreme, haalt PayPal nu via automatische incasso geld van m'n rekening ofzo?
Mogguhquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:28 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogguh!
[..]
ja dat klopt, het wordt binnen 4-5 dagen van je rekening afgeschreven
Je moeder, die heb ik vannacht gruwelijk geliktquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gisteren Grand Turismo gespeeld..wat een gruwelijk gelikt spel is dat zeg...
Whahaha was te verwachtenquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, die heb ik vannacht gruwelijk gelikt
GT5 Prologue? Lijkt me een geweldig spel jaquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gisteren Grand Turismo gespeeld..wat een gruwelijk gelikt spel is dat zeg...
Kijk, daar hebben we wat aanquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:28 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogguh!
[..]
ja dat klopt, het wordt binnen 4-5 dagen van je rekening afgeschreven
Jij ook al? En dat nadat die 8 negers eroverheen zijn gegaan...ransbak!quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, die heb ik vannacht gruwelijk gelikt
Had ook niet anders verwacht, je hebt immers een reputatiequote:
Gastquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben we wat aan
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8570
Heb ik net besteld... Van die zakjes die uit elkaar klappen als je er in knijpt. En een lucht dat eruit komt... Godsammekrake
Hiermee heb ik 2 jaar terug een complete dansvloer in de lokale kroeg leeggekregen in slechts 20sec tijd
Bwahaha geweldige dingen zijn datquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben we wat aan
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8570
Heb ik net besteld... Van die zakjes die uit elkaar klappen als je er in knijpt. En een lucht dat eruit komt... Godsammekrake
Hiermee heb ik 2 jaar terug een complete dansvloer in de lokale kroeg leeggekregen in slechts 20sec tijd
Nee maar hij wel, bij jouw moederquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht, je hebt immers een reputatie![]()
...Nee mijn moeder heeft die niet!
Eey swa, ik ga het niet weten jonguuhquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij ook al? En dat nadat die 8 negers eroverheen zijn gegaan...ransbak!
Patrick, het was vieessss jonguhquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Eey swa, ik ga het niet weten jonguuh
Veul plezierquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
enn ik vertrek maar eens richting werk!
Eens kijken wat mn mailbox gaat zeggen of ik veel te doen heb
Ja dat hoorde ik dan wel... iets met net zo actief als een dode huismus?quote:
Begon ze ineens te trillen jongen, ik zweer het jequote:
Godver m'n koffiequote:Op vrijdag 25 april 2008 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Begon ze ineens te trillen jongen, ik zweer het je
Mogguh!quote:
Mwehehequote:
- Eerst werken tot 14:00quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
God het is wel weer te merken dat het vrijdag is
Meeen, ik heb gewoon een vergadering zometeen... dat was niet de afspraak!
Mja hier nog eenquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
God het is wel weer te merken dat het vrijdag is
Meeen, ik heb gewoon een vergadering zometeen... dat was niet de afspraak!
Ah, mooi om te zien dat er in ieder geval iemand nog een leven heeft hierquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
- Eerst werken tot 14:00
- Naar huis
- Guitar hero spelen tot morgen de zon weer opkomt
Het is verschrikkelijk, ik heb niet eens meer tijd voor WoWquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ah, mooi om te zien dat er in ieder geval iemand nog een leven heeft hier
Sterfquote:
Ik ben pas 18:45 thuis jaquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
- Eerst werken tot 14:00
- Naar huis
- Guitar hero spelen tot morgen de zon weer opkomt
tjah das lullig voor emquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:40 schreef Sm0keZ het volgende:
Whehehe, een collega werd zojuist gerickrolled![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder belde vanmorgen vroeg, om te zeggen dat ze zin had![]()
Ja manquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:04 schreef Bellerophon het volgende:
Boem waren weer! Die vergadering was erg nuttig
Mogguh Droxz!
Smokez en geen tijd voor WoW? Het is verschrikkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |