Ja okee, hoe ik dingen zelf afschiet weet ik, maar als de computer dat doet ben ik meteen 30sec disabled, kan ik helemaal niks meer... Daarom heb ik er al 2 verloren!quote:Op donderdag 24 april 2008 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat komt door combos die je maakt, en dan je gitaar omhoog houdtdan schiet je dingen af
Heb je toevallig een ftptje staan?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
Johnny Got His Gun (1971) - Dalton Trumbo
heb ik gevonden, alleen zit er geen ondertiteling bij
ja op welk niveau speel je dan ? gelijk alle 5 de knoppen ? want het is echt fucking moeilijk op een gegeven momentquote:Op donderdag 24 april 2008 16:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja okee, hoe ik dingen zelf afschiet weet ik, maar als de computer dat doet ben ik meteen 30sec disabled, kan ik helemaal niks meer... Daarom heb ik er al 2 verloren!
Verder is het niet zo moeilijk, ik speel zelf gitaar, guitar hero valt dan nog wel mee
Neehoor, vanmorgen eerst ff een uurtje op easy gespeeldquote:Op donderdag 24 april 2008 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja op welk niveau speel je dan ? gelijk alle 5 de knoppen ? want het is echt fucking moeilijk op een gegeven moment
ja duh!! die moet je gelijk overslaan manquote:Op donderdag 24 april 2008 16:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, vanmorgen eerst ff een uurtje op easy gespeeld
Lijkt me een goeie, ik ga morgen wel verder met hard ofzo...quote:Op donderdag 24 april 2008 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja duh!! die moet je gelijk overslaan mankan je best
kijk dat bedoel ikquote:Op donderdag 24 april 2008 16:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lijkt me een goeie, ik ga morgen wel verder met hard ofzo...
Ik heb vandaag niet één keer onder de 97% gescoord
Hoe gaat One trouwens op de hoogste moeilijkheidsgraad? Moet je dan net zo gaan tappen als dat je de solo op een echte gitaar speelt ofzo?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik![]()
ja je speelt maar met 3 toetsen dan. pas aan het einde geloof ik bij een enkel nummer komt de 4e af en toe erbij
hard is wel extreem moeilijk hoor, vergeet niet dat behalve extra toetsen erbij , ook de snelheid flink omhoog gaat qua aanslaan (als je het zo mag noemen dan)
wel een tof spel
Dat gaat me nu niet in dank afgenomen worden denk ik... We zitten hier met z'n allen hard op te letten enzoquote:Op donderdag 24 april 2008 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
moet je deze maar eens kijken als je dat kan
ja ik merk het hahaquote:Op donderdag 24 april 2008 16:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat gaat me nu niet in dank afgenomen worden denk ik... We zitten hier met z'n allen hard op te letten enzo
Eerst een tap en bier binnenzetten, en dan snel naar huis gaanquote:Op donderdag 24 april 2008 16:37 schreef Sgele het volgende:
* Sgele rolt een mobiele tapinstallatie + 1 fust bier binnen
Mensen veel plezier!ik ben naar huis
moest gewoon werken vandaag
PMquote:Op donderdag 24 april 2008 14:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik de film "Johnny got his gun" kan vinden, het liefst met NL ondertiteling?
Ik kan het niet vinden
Draakje post altijd de hele dag doorquote:Op vrijdag 25 april 2008 07:18 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh Smokez!!
Ongekend Draakje die om 03.00 nog even zit te posten
Ik kan mij nog de tijd herinneren dat ik op #1 stond met postcounts, da's nu ook wel weer voorbijquote:Op vrijdag 25 april 2008 07:22 schreef Bellerophon het volgende:
BweheheEn wij maar zeggen dat wij veel posten
VROEGERRRRRRquote:Op vrijdag 25 april 2008 07:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik kan mij nog de tijd herinneren dat ik op #1 stond met postcounts, da's nu ook wel weer voorbij
en hier ben ik weer!quote:Op vrijdag 25 april 2008 07:18 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh Smokez!!
Ongekend Draakje die om 03.00 nog even zit te posten
ik was eerst om 22.00 al in slaap gevallen en toen werd ik om 2.00 weer wakkerquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:00 schreef Bellerophon het volgende:
Haai draakje![]()
Tjah dan moet je gewoon niet achter de computer gaan zitten in de avond he
had ff afleiding nodigquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
Tjah ik was gewoon niet achter de computer gaan zitten, maar dat ben ik he
oepsquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:06 schreef Bellerophon het volgende:
Hahaha dat klinkt fout, dat besef je toch wel he
Nee dat is dus niet zoquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat dacht ik heus serieus
is dus niet zo
sorry voor het idee
Bitchquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:14 schreef Sgele het volgende:
Goeiemorgen!
Beller vrij? die is toch altijd vrij, zelfs als ie werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |