jah dat klopt daar heb je ook een ring ofzo, omdat dat ook het zwaartepunt van Nederland is ofzoquote:Op donderdag 24 april 2008 14:47 schreef Bellerophon het volgende:
Het midden (dus echt het middelpunt van Nederland) is nabij het RCN in Zeewolde, serieus, ik shit u niet
Succes op de cursus Smokez
Kloptquote:Op donderdag 24 april 2008 14:50 schreef tripack het volgende:
[..]
jah dat klopt daar heb je ook een ring ofzo, omdat dat ook het zwaartepunt van Nederland is ofzo
ik kijk zometeen thuis ff voor jequote:Op donderdag 24 april 2008 14:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik de film "Johnny got his gun" kan vinden, het liefst met NL ondertiteling?
Ik kan het niet vinden
Ik ben met allebei tevreden!quote:Op donderdag 24 april 2008 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kijk zometeen thuis ff voor jemoet het perse een dvd zijn of is xvid met aparte ondertiteling ook goed ?
ah met die dokter enzo haha, ja freaky film danquote:Op donderdag 24 april 2008 15:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben met allebei tevreden!
Is overigens de film die voor de clip van One is gebruikt... Je kent hem wel
heb je al battles gehad ? die zijn echt geweldigquote:Op donderdag 24 april 2008 15:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik heb trouwens Guitar Hero 3 gekocht, geweldig dat spel!
De komende weken kom ik m'n huis niet meer uit
Dat wel, maar op een gegeven moment deed die opponent iets waardoor ik niet meer kon spelen... Snap nog niet helemaal hoe ik daar doorheen moet komenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je al battles gehad ? die zijn echt geweldig![]()
dat komt door combos die je maakt, en dan je gitaar omhoog houdtquote:Op donderdag 24 april 2008 15:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat wel, maar op een gegeven moment deed die opponent iets waardoor ik niet meer kon spelen... Snap nog niet helemaal hoe ik daar doorheen moet komen
Ja okee, hoe ik dingen zelf afschiet weet ik, maar als de computer dat doet ben ik meteen 30sec disabled, kan ik helemaal niks meer... Daarom heb ik er al 2 verloren!quote:Op donderdag 24 april 2008 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat komt door combos die je maakt, en dan je gitaar omhoog houdtdan schiet je dingen af
Heb je toevallig een ftptje staan?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
Johnny Got His Gun (1971) - Dalton Trumbo
heb ik gevonden, alleen zit er geen ondertiteling bij
ja op welk niveau speel je dan ? gelijk alle 5 de knoppen ? want het is echt fucking moeilijk op een gegeven momentquote:Op donderdag 24 april 2008 16:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja okee, hoe ik dingen zelf afschiet weet ik, maar als de computer dat doet ben ik meteen 30sec disabled, kan ik helemaal niks meer... Daarom heb ik er al 2 verloren!
Verder is het niet zo moeilijk, ik speel zelf gitaar, guitar hero valt dan nog wel mee
Neehoor, vanmorgen eerst ff een uurtje op easy gespeeldquote:Op donderdag 24 april 2008 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja op welk niveau speel je dan ? gelijk alle 5 de knoppen ? want het is echt fucking moeilijk op een gegeven moment
ja duh!! die moet je gelijk overslaan manquote:Op donderdag 24 april 2008 16:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, vanmorgen eerst ff een uurtje op easy gespeeld
Lijkt me een goeie, ik ga morgen wel verder met hard ofzo...quote:Op donderdag 24 april 2008 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja duh!! die moet je gelijk overslaan mankan je best
kijk dat bedoel ikquote:Op donderdag 24 april 2008 16:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lijkt me een goeie, ik ga morgen wel verder met hard ofzo...
Ik heb vandaag niet één keer onder de 97% gescoord
Hoe gaat One trouwens op de hoogste moeilijkheidsgraad? Moet je dan net zo gaan tappen als dat je de solo op een echte gitaar speelt ofzo?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik![]()
ja je speelt maar met 3 toetsen dan. pas aan het einde geloof ik bij een enkel nummer komt de 4e af en toe erbij
hard is wel extreem moeilijk hoor, vergeet niet dat behalve extra toetsen erbij , ook de snelheid flink omhoog gaat qua aanslaan (als je het zo mag noemen dan)
wel een tof spel
Dat gaat me nu niet in dank afgenomen worden denk ik... We zitten hier met z'n allen hard op te letten enzoquote:Op donderdag 24 april 2008 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
moet je deze maar eens kijken als je dat kan
ja ik merk het hahaquote:Op donderdag 24 april 2008 16:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat gaat me nu niet in dank afgenomen worden denk ik... We zitten hier met z'n allen hard op te letten enzo
Eerst een tap en bier binnenzetten, en dan snel naar huis gaanquote:Op donderdag 24 april 2008 16:37 schreef Sgele het volgende:
* Sgele rolt een mobiele tapinstallatie + 1 fust bier binnen
Mensen veel plezier!ik ben naar huis
moest gewoon werken vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |