Precies..quote:Op donderdag 24 april 2008 09:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat is gewoon cola light maar dan met een andere naam omdat mannen cola light niet stoer vinden
Is alleen puur marketing om mannen aan de light te krijgen!!
Drink ook gerust Light hoor, zal me jeuken wat iemand daarvan denktquote:Op donderdag 24 april 2008 09:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Precies..
Moest wel lachen toen ze in Zweden opeens een man de hoofdrol gaven voor de Cola Light, terwijl Light juist meer een vrouwelijke doelgroep heeft..
Correct me if I'm wrong..
Ja maar dan val jij dus niet in de doelgroep van Cola Zero. Dat is voor de mannen die onzeker worden van hun mannelijkheid als ze Light bestellen.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Drink ook gerust Light hoor, zal me jeuken wat iemand daarvan denkt
Ik ook, maar goed ik zal niet zo snel Light bestellen in een bar..quote:Op donderdag 24 april 2008 09:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Drink ook gerust Light hoor, zal me jeuken wat iemand daarvan denkt
Preciesquote:Op donderdag 24 april 2008 09:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja maar dan val jij dus niet in de doelgroep van Cola Zero. Dat is voor de mannen die onzeker worden van hun mannelijkheid als ze Light bestellen.
Dus eigenlijk drinken alleen homo's die nog niet uit de kast gekomen zijn Zero. Of stoere vrouwen
Light heeft ook maar 1 calorie ofzo tochquote:Op donderdag 24 april 2008 09:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Minder calorien
http://www.evmi.nl/nieuws(...)or-jonge-mannen.html
allemaal pure marketingquote:Op donderdag 24 april 2008 09:46 schreef Yesse het volgende:
"En een tweede verschil: de smaak. Die sluit volgens Coca-Cola beter dan de lightversie aan op die van de traditionele Coke. Zero bevat in plaats van suiker de zoetstoffen acesulfaam potassium en aspartaam. Coca Cola Light bevat drie zoetstoffen."
Het aantal calorieen maakt toch niet zoveel uit? Verzadigde en onverzadigde suikers enzo zijn ergere dikmakers toch?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:47 schreef Yesse het volgende:
Light heeft ook maar 1 calorie ofzo toch
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:46 schreef Yesse het volgende:
"En een tweede verschil: de smaak. Die sluit volgens Coca-Cola beter dan de lightversie aan op die van de traditionele Coke. Zero bevat in plaats van suiker de zoetstoffen acesulfaam potassium en aspartaam. Coca Cola Light bevat drie zoetstoffen."
Ja hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 09:45 schreef muhammad_ali het volgende:
mooie TT, niet?
Toch nog iemand die er aan denktquote:Op donderdag 24 april 2008 09:52 schreef Deansensitized het volgende:
Was het vandaag niet Nationale Stagaire Dag?
Wou wa wie wa!quote:Op donderdag 24 april 2008 09:51 schreef plukkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kazakstan, greatest country in the world/all other countries are run by little girls/Kazakhstan is number-one exporter of potassium/Other Central Asian countries have inferior potassium/Kazakhstan, greatest country in the world/all other countries is run by the gays...
Bestaat dat?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:52 schreef Deansensitized het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:52 schreef Deansensitized het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |