Voorlopig nog niet, ze beginnen pas net een beetje te werken. Overigens horen de bijwerkingen na een tijdje wel af te nemen, anders moet ik misschien eens een ander medicijn proberen. Afbouwen begint pas als de onderliggende redenen opgelost zijn, zolang daar niets mee gebeurd word ik geheid weer down als ik nu ga stoppenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:55 schreef Etcetera het volgende:
dat klinkt heftig MaJoweet je al wanneer je kunt afbouwen ofzo met AD? of gaat dat niet zo makkelijk
Ja maar ik poker tijdens het werk dus ik verlies er eigenlijk niet zoveel mee. En die 62 kan ik weer investeren in nieuwe gamesquote:Op donderdag 24 april 2008 16:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmm.. toch stiekem balen.
Zeker als je die $62 terug gaat rekenen naar het aantal uren wat er in gegaan is...
En dat is ookquote:Op donderdag 24 april 2008 17:00 schreef MaJo het volgende:
Voorlopig nog niet, ze beginnen pas net een beetje te werken.
he bahquote:Op donderdag 24 april 2008 17:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet, ze beginnen pas net een beetje te werken. Overigens horen de bijwerkingen na een tijdje wel af te nemen, anders moet ik misschien eens een ander medicijn proberen. Afbouwen begint pas als de onderliggende redenen opgelost zijn, zolang daar niets mee gebeurd word ik geheid weer down als ik nu ga stoppen
Uhuhquote:
Zolang de pillen helpen en ik weer vrolijk ben ben ik al heel tevredenquote:Op donderdag 24 april 2008 17:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
he bah
ik hoop voor je dat het niet heel erg lang gaat duren
Ja het gaat altijd met ups en downsquote:Op donderdag 24 april 2008 17:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhBij mij is het nu al een week
Maar de downheid kan altijd terugkomen voor een dagje ofzo, als het maar niet meer zo heftig is...
Waarom schiet 'Rock 'n Roll Junkie' van Herman Brood me nu ineens te binnen?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zolang de pillen helpen en ik weer vrolijk ben ben ik al heel tevredenMaar het is ook goed om met de andere dingen aan de slag te gaan, wil ook niet te lang aan de AD zitten en zie het vooral als een steuntje in de rug
Sven dus. Ik niet. Hoezo?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gaaf!
Even het volgende - gaan jullie serieus kopen?
Herman was tofquote:Op donderdag 24 april 2008 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom schiet 'Rock 'n Roll Junkie' van Herman Brood me nu ineens te binnen?
Je bent de: 'verminderde zin in seks/ geen orgasme kunnen krijgen' vergeten in het rijtje.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:39 schreef MaJo het volgende:
Hmmmz zit nog eens te kijken naar de bijwerkingen van de AD die ik gebruik en ik heb ze bijna allemaal
De belangrijkste bijwerkingen zijn:
- maagdarmklachten
- slapeloosheid
- hoofdpijn
- zweten
- trillen
- droge mond
- sufheid
- wazig zien![]()
- bloedingen![]()
- gewichtsverandering![]()
- overgevoeligheid![]()
- rusteloosheid![]()
Lekker dan
Dat jij daar dan weer op let hequote:Op donderdag 24 april 2008 17:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je bent de: 'verminderde zin in seks/ geen orgasme kunnen krijgen' vergeten in het rijtje.
Ja alleen landen was 'ie niet zo sterk inquote:
De vuilnisbak in met die zooi en een andere insteek proberen lijkt me enige oplossing...quote:Op donderdag 24 april 2008 16:39 schreef MaJo het volgende:
Hmmmz zit nog eens te kijken naar de bijwerkingen van de AD die ik gebruik en ik heb ze bijna allemaal
De belangrijkste bijwerkingen zijn:
- maagdarmklachten
- slapeloosheid
- hoofdpijn
- zweten
- trillen
- droge mond
- sufheid
- wazig zien![]()
- bloedingen![]()
- gewichtsverandering![]()
- overgevoeligheid![]()
- rusteloosheid![]()
Lekker dan
Slechts een detail...quote:Op donderdag 24 april 2008 17:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja alleen landen was 'ie niet zo sterk in
Vond het wel een belangrijke bijwerking.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat jij daar dan weer op let he
Of je leeste de rest van haar posts evenquote:Op donderdag 24 april 2008 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vuilnisbak in met die zooi en een andere insteek proberen lijkt me enige oplossing...
Dat geef ik toequote:Op donderdag 24 april 2008 17:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vond het wel een belangrijke bijwerking.
Gebruik je zelf ook of heb je het opgezocht?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je bent de: 'verminderde zin in seks/ geen orgasme kunnen krijgen' vergeten in het rijtje.
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vuilnisbak in met die zooi en een andere insteek proberen lijkt me enige oplossing...
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of je leeste de rest van haar posts even
En het is gemakkelijk lullen.
ik moet zeggen dat ik ook iets had van: damn, waar slik je die zooi uberhaupt. maar ja, ik ben van mezelf wel vrolijk over het algemeen (op de occasional dip na, maar wie heeft dat niet?)quote:Op donderdag 24 april 2008 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die heb ik gelezen.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar omdat jij dat niet doet moet niemand dat doen? Eigenlijk geef je aan dat jij sterk bent omdat je er zonder AD uitkomt en ik zwak omdat ik er wel naar 'grijp'. Laten we gewoon elkaars mening respecteren, mij helpt het op dit moment. Wie ben jij om dat te veroordelen?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik gelezen.
Laat ik het anders zeggen dan: Ik zal nooit, never, niet aan de AD gaan en de situatie dat ik dat wel had kunnen doen heb ik meerdere keren bij de hand gehad...
Toen ik hoorde van m'n zus en het zo mis ging heb ik ze gekregen, maar ben al lang weer gestopt. Juist om die bijwerkingen, voelde me alleen maar slechter.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gebruik je zelf ook of heb je het opgezocht?
Tja, iedereen is anders hequote:Op donderdag 24 april 2008 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik gelezen.
Laat ik het anders zeggen dan: Ik zal nooit, never, niet aan de AD gaan en de situatie dat ik dat wel had kunnen doen heb ik meerdere keren bij de hand gehad...
Ik snap dat het lastig te begrijpen is, maar voor mij is dit op het moment het bestequote:Op donderdag 24 april 2008 17:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik ook iets had van: damn, waar slik je die zooi uberhaupt. maar ja, ik ben van mezelf wel vrolijk over het algemeen (op de occasional dip na, maar wie heeft dat niet?)
het klinkt zo makkelijk: gewoon niet slikken, maar als je geen andere keuze hebt...
Ah okquote:Op donderdag 24 april 2008 17:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Toen ik hoorde van m'n zus en het zo mis ging heb ik ze gekregen, maar ben al lang weer gestopt. Juist om die bijwerkingen, voelde me alleen maar slechter.
Goed van jou man.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik gelezen.
Precies wat ik daarna zei!quote:Op donderdag 24 april 2008 17:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap dat het lastig te begrijpen is, maar voor mij is dit op het moment het besteHet is sowieso lastig om je in te denken wat een depressie inhoudt, zolang je er zelf geen last van hebt zul je het nooit helemaal begrijpen. Gelukkig maar
Ik weet dat het bij MadMaster anders zit maar iedereen doet het op een andere manier. Voor mij zijn de AD een steuntje in de rug, om er weer even bovenop te komen. Als je dagenlang alleen maar in bed ligt schiet het ook niet op... Respect voor de mensen met een depressie die dat wel lukt
als het bij jou werkt, moet je het vooral doenquote:Op donderdag 24 april 2008 17:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap dat het lastig te begrijpen is, maar voor mij is dit op het moment het besteHet is sowieso lastig om je in te denken wat een depressie inhoudt, zolang je er zelf geen last van hebt zul je het nooit helemaal begrijpen. Gelukkig maar
Ik weet dat het bij MadMaster anders zit maar iedereen doet het op een andere manier. Voor mij zijn de AD een steuntje in de rug, om er weer even bovenop te komen. Als je dagenlang alleen maar in bed ligt schiet het ook niet op... Respect voor de mensen met een depressie die dat wel lukt
Ik veroordeel je niet, ik heb juist het beste met je voor.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar omdat jij dat niet doet moet niemand dat doen? Eigenlijk geef je aan dat jij sterk bent omdat je er zonder AD uitkomt en ik zwak omdat ik er wel naar 'grijp'. Laten we gewoon elkaars mening respecteren, mij helpt het op dit moment. Wie ben jij om dat te veroordelen?
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies wat ik daarna zei!![]()
Als ik jou was zou ik een hoedje van aluminiumfolie opzetten.
Ik wil me er niet mee bemoeien en voor MaJo spreken(stiekem tochquote:Op donderdag 24 april 2008 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik veroordeel je niet, ik heb juist het beste met je voor.
Maar ik denk alleen niet dat die troep echt een oplossing biedt.
Net zo min als andere middelen die je bewustzijn beļnvloeden.
Ik heb 2 keer meer dan een half jaar rondgelopen met het idee dat ik er beter een eind aan kon maken en die periodes waren een hel. Ik had alleen nog wel ergens het besef toen dat een hulpmiddel als AD mijn problemen niet definitief konden oplossen.
En als ik lees wat de bijverschijnselen zijn, dan kan dat toch niet goed zijn?
Ik denk echt dat het per persoon verschilt. Als ik bijvoorbeeld naar mijn vader kijk: hij heeft last van een depressie en daarnaast ook suļcidale neigingen. Hij slikt nu altijd AD en dat werkt voor hem prima. Liever dat dan dat het misschien wel mis gaat...quote:Op donderdag 24 april 2008 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik veroordeel je niet, ik heb juist het beste met je voor.
Maar ik denk alleen niet dat die troep echt een oplossing biedt.
Net zo min als andere middelen die je bewustzijn beļnvloeden.
Ik heb 2 keer meer dan een half jaar rondgelopen met het idee dat ik er beter een eind aan kon maken en die periodes waren een hel. Ik had alleen nog wel ergens het besef toen dat een hulpmiddel als AD mijn problemen niet definitief konden oplossen.
En als ik lees wat de bijverschijnselen zijn, dan kan dat toch niet goed zijn?
Ik hou er ook over op, maar ik maak me toch wel een beetje zorgen als ik dit soort verhalen hoor.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wil me er niet mee bemoeien en voor MaJo spreken(stiekem toch) maar dat de problemen ergens anders liggen en dat die opgelost moeten worden heeft ze zelf toch al gezegd?
Hoeveel duckies heb je nu al?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:51 schreef Etcetera het volgende:
Soemp! ik heb een Evil Duckie gekocht![]()
15quote:
Nee dat vind ik niet vreemdquote:Op donderdag 24 april 2008 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou er ook over op, maar ik maak me toch wel een beetje zorgen als ik dit soort verhalen hoor.
Dat is toch niet zo vreemd?
Ik zou me eerlijk gezegd meer zorgen maken over de periode dat ik niets slikte. Toen was ik heel neerslachtig, down, nergens zin in. Daar heb ik op dit moment geen last van en dat is me heel wat waardquote:Op donderdag 24 april 2008 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou er ook over op, maar ik maak me toch wel een beetje zorgen als ik dit soort verhalen hoor.
Dat is toch niet zo vreemd?
Dan hoop ik voor je dat het droog blijft.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Zo even als kruk op krukken een wandelingetje buiten maken.
Het binnen zitten begint me te vervelen...
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toen was ik heel neerslachtig, down, nergens zin in.
okee nu MOET ik het weten... wanneer heb je nou minder zin, met of zonder pillenquote:Op donderdag 24 april 2008 17:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben écht geen tactquote:Op donderdag 24 april 2008 18:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
okee nu MOET ik het weten... wanneer heb je nou minder zin, met of zonder pillen![]()
Moet jij niet sparen voor een huis ?quote:Op donderdag 24 april 2008 18:44 schreef Wiebelkont het volgende:
Salaris binnen
Genoeg een heeeeeleboel leuke dingen
Volgende week maar eens auto-onderdelen shoppen, nieuwe velgen+banden, strut-bar, wissers, lampen, kleine beurt...
Soemp eens lekker mee uit eten nemen, terras, koninginnedag/nacht, etc
Oy, zoiets heet een hypotheek!quote:Op donderdag 24 april 2008 18:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Moet jij niet sparen voor een huis ?
Het is ook een irritant stuk troepquote:Op donderdag 24 april 2008 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dit schijnt het meest vervelende muziekstuk ooit te zijn
Kijk, zo hoort het. Geld binnen > uitgeven.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:44 schreef Wiebelkont het volgende:
Salaris binnen
Genoeg een heeeeeleboel leuke dingen
Volgende week maar eens auto-onderdelen shoppen, nieuwe velgen+banden, strut-bar, wissers, lampen, kleine beurt...
Soemp eens lekker mee uit eten nemen, terras, koninginnedag/nacht, etc
En bij welke bank werkt u dan wel niet?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:27 schreef iamredleader het volgende:
En voor hypotheken kom je bij de ???
Bank, jawel![]()
Bel/sms/pm maar als je advies nodig hebt
Deze meneer werkt bij F. van Lanschot Bankiers N.V. te Utrecht.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:08 schreef Wiebelkont het volgende:
En bij welke bank werkt u dan wel niet?
Google vindt niksquote:Op donderdag 24 april 2008 20:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mag ik bij deze het woord "kanarieblaf" introduceren?
Te gebruiken op ongeveer dezelfde manier als "het leplazarus". Bijvoorbeeld: Ik verveel me de kanarieblaf, ik schrok me de kanarieblaf en dergelijkequote:Op donderdag 24 april 2008 20:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Google vindt nikswat is het?
Owkee. Ik dacht meer als in dat je kanariepiet lawaaierig wasquote:Op donderdag 24 april 2008 20:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Te gebruiken op ongeveer dezelfde manier als "het leplazarus". Bijvoorbeeld: Ik verveel me de kanarieblaf, ik schrok me de kanarieblaf en dergelijke
Ik hoop over een tijdje aan die criteria te voldoenquote:Op donderdag 24 april 2008 20:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Deze meneer werkt bij F. van Lanschot Bankiers N.V. te Utrecht.![]()
Maar zonder grappen of grollen, je kan altijd om eenvoudig advies vragen, kost niksen ik hoef echt hier op Fok! m'n klanten niet te gaan zoeken
![]()
Even ter info voor de mensen die het niet weten: Van Lanschot is een Private Bank. Doelgroep-criteria zijn een bruto-jaarinkomen van meer dan EUR 100.000,- en/of vrij belegbaar vermogen van EUR 250.000,-
En dat is de onderkant van de klantengroep
Ik hoor het welquote:Op donderdag 24 april 2008 20:48 schreef Whiteguy het volgende:
Ik hoop over een tijdje aan die criteria te voldoen. Tot die tijd moet je nog even geduld hebben, en staan mn centen bij de ATbank
Beter een blaffende kanarie dan een grommend konijnquote:Op donderdag 24 april 2008 20:48 schreef Nembrionic het volgende:
Blaffende kanaries praten niet.
Beter staan ze bij je MyATbank.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik hoop over een tijdje aan die criteria te voldoen. Tot die tijd moet je nog even geduld hebben, en staan mn centen bij de ATbank
Lasagna was overigens erg lekker.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
Lasanga is lekker. Wij hebben het bij soep gehouden want de pastasaus was op.
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:51 schreef Nembrionic het volgende:
Beter staan ze bij je MyATbank.
/whiteguy-modus
Liever een grommend konijn dan kanariezaad.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Beter een blaffende kanarie dan een grommend konijn
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:23 schreef MaJo het volgende:
Ga vanavond met vrienden naar de kroeg. Bij ons in de straat wordt een nieuwe kroeg geopend en kun je tussen 20 en 22 uur gratis slempen, dat kan ik dus niet missenMaar denk dat ik rond tienen wel mijn bed in ga rollen ja
Ik mag het hopen voor d'r want ze heeft nog maar een uurquote:Op donderdag 24 april 2008 20:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik denk dat MaJo inmiddels aardig wat op heeft
En waar gaat het over?quote:Op donderdag 24 april 2008 20:57 schreef Etcetera het volgende:
nou, stap 1 is gezet: ik zit in de routerinstellingen
nu uitzoeken welke poorten ik moet forwarden
Ik geloof dat je dan die WoW poort dicht moet gooienquote:Op donderdag 24 april 2008 21:02 schreef Etcetera het volgende:
ik wil eMule instellen voor downloaden
Als wij niet bij de Rabobank zaten, zat ons bedrijf dus ergens bij de top van jouw klantensetquote:Op donderdag 24 april 2008 20:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Deze meneer werkt bij F. van Lanschot Bankiers N.V. te Utrecht.![]()
Maar zonder grappen of grollen, je kan altijd om eenvoudig advies vragen, kost niksen ik hoef echt hier op Fok! m'n klanten niet te gaan zoeken
![]()
Even ter info voor de mensen die het niet weten: Van Lanschot is een Private Bank. Doelgroep-criteria zijn een bruto-jaarinkomen van meer dan EUR 100.000,- en/of vrij belegbaar vermogen van EUR 250.000,-
En dat is de onderkant van de klantengroep
WTG HT!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij heb ik zojuist op vakkundige wijze een USB-poort en een USB-device om zeep geholpen. Het kabeltje bleef hangen, nu zit een stuk van de poort vast in de plug van het device
Dat valt vast wel los te frommelen. Is alleen je poort stuk, maar je device zal het wel redden lijkt me.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij heb ik zojuist op vakkundige wijze een USB-poort en een USB-device om zeep geholpen. Het kabeltje bleef hangen, nu zit een stuk van de poort vast in de plug van het device
quote:
Het is te proberen. Was een device voor draadloos internet (Gigaset 108, Neleos kan misschien wel dromen hoe je dat ding in steltquote:Op donderdag 24 april 2008 21:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat valt vast wel los te frommelen. Is alleen je poort stuk, maar je device zal het wel redden lijkt me.
WTF? Is dat een lokale mix?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eentje voor draadloos internet dus. Ik ga een blikje Beerenburg/ice tea proberen. Kijken of ik kan integreren ^^
quote:Starting TCP connection test...
TCP test successful.
Now testing UDP...
Sending UDP packet...
Waiting for result...
UDP test successful.
Connection test finished.
Results in detail:
* Both port tests were successfully finished. Happy eMule'ing!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |