mja, kan ik me voorstellen.quote:
Pricelessquote:
Q1 en Q2 zat ie er ook goed bij. Ze zullen heus niet sneller zijn dan Ferrari, Mclaren of BMW. Maar progressie zullen ze wel gemaakt hebben. Piquet wist de vorige races met moeite in Q3 te komen, nu had ie er weinig problemen mee.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:19 schreef NED het volgende:
Komop zeg, op tijd van een paar weken rijden de Renaults echt niet ineens gewoon vooraan mee hoor.
Wie dat niet doorheeft, heeft gewoon stront in zn ogen.
Kijk maar waar Piquet staat. Daar had Alonso ook gestaan als dit niet zn thuisgrandprix was.
1 ding is zeker, hij heeft gisteren iig weinig zegels gekregen bij de pompquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:08 schreef Bernard0s het volgende:
Alonso... Wat een nepperd zeg. Ja leuk om pole te rijden (wat gelukkig niet lukte) voor je eigen publiek, maar wat schiet je er mee op?
Liever niet. Laat hem maar lekker punten bij BMW Sauber en McLaren wegpakken.quote:Op zondag 27 april 2008 10:52 schreef NED het volgende:
Zolang Alonso maar uitvalt is voor mij de race al geslaagd
Inderdaad. Net zo'n optocht als in Maleisië en Bahrein hoef ik ook niet meer te zien. Scheelt wel dat er nu weer gewoon grindbakken naast de baan liggen en geen asfaltstroken die net zo groot zijn als een landingsbaan op een vliegveld. Eerste bocht zou nog wel eens leuk kunnen gaan worden.quote:
Wat mij betreft allemaal goedgekeurdquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:54 schreef HPoi het volgende:
[ afbeelding ]
In de rij voor de vleeskeuring?
De Le Mans Series bedoel ik. Verstappen staat op polequote:Op zondag 27 april 2008 12:19 schreef sanger het volgende:
Monza de WSR bedoel je NED?
quote:Op zondag 27 april 2008 12:43 schreef NED het volgende:
[..]
De Le Mans Series bedoel ik. Verstappen staat op pole
En de tweede ook.quote:Op zondag 27 april 2008 12:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Ah, de WSR heeft Giedo de eerste race gewonnen namelijk
Dat zeg ik al jaren...quote:
* ScudRaket zapt naar Sporzaquote:
quote:Op zondag 27 april 2008 14:05 schreef MaxMark het volgende:
Na de eerste bocht vraagt Olav zich af waarom er een gele vlag wordt gezwaaid, maar dat was gewoon een Spaanse vlag in het publiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |