Fora zeggen mij echt niets. Zoveel zinnen zoveel gedachten/meningen/intepretaties/waarheden, dat lezen we dagelijks.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:22 schreef 2live het volgende:
[..]
ik lees net op een forum dat ze voor een notaris zijn getrouwd dus rechtsgeldig....
Ik begrijp dat het huwlijk rechtsgeldig is?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vrijwel hetzelfde is dus niet hetzelfde. Noorwegen is simpelweg geen Nederland.....wel een mooier land, maar dat terzijde.
Google is your friend..... and minequote:Op woensdag 23 april 2008 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Correct Leandra.....maar op een boot mag je tegenwoordig ook trouwen. Al kan het dan zo zijn dat hij tijdens de ceremonie aan de wal moet liggen. Ik weet dat niet zeker....
Zet gauw streams aan...quote:Op woensdag 23 april 2008 23:25 schreef Kinga het volgende:
SL
Ik had mij vanmiddag gewoon aan de poort moeten melden, dan had ik het geweten....quote:Op woensdag 23 april 2008 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Google is your friend..... and mine
Gemeente Hoorn:
Om de openbaarheid te waarborgen moeten de schepen tijdens de huwelijksvoltrekking aan de wal liggen.
Gemeente Bunschoten:
De boot moet wel een half uur voor aanvang aangemeerd zijn, zodat alle belangstellenden kunnen opstappen.
Dat schreef ik. Hij knikte maar bleef om zich heen kijken, waarschijnlijk wilde hij niet dat het op zou vallen dat hij informatie kreeg.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In een eerdere COS las ik dat Eric een 'waarschuwing' aan Huub gaf, dat Japio was overgestapt naar het rattenkamp en tegen Huub speelde. Reageerde Huub daar nog op ?
Niks.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:27 schreef BarryK het volgende:
[..]
Zet gauw streams aan...
Wat gebeurde er?
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had mij vanmiddag gewoon aan de poort moeten melden, dan had ik het geweten....
Dan was er iig geen twijfel meer geweest, als hij was binnengekomen dan was het openbaarquote:Op woensdag 23 april 2008 23:30 schreef Musje456 het volgende:
[..]Had me leuk geleken
Had je ook eerstehands verslag kunnen geven! Nu zijn er nog zoveel twijfels.
Maar dat zegt nog steeds niet dat mensen bij de loopplank geweigerd kunnen/mogen worden....quote:Op woensdag 23 april 2008 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trouwen onder volle zeilen
U kunt ook trouwen onder volle zeilen! U hoeft dus niet te trouwen op het adres Hoofdstraat 12, maar op de coördinaten 52" 40" 35"NB, 5" 27" 56"Ol! Dat is weer eens iets heel anders en een leuk thema om op voort te borduren op deze speciale dag. De gemeente Lelystad is de grootste gemeente van Nederland en 60% van het gemeentelijk grondgebeid bestaat uit water. Dit betekent dat u van Lelystad tot aan Enkhuizen kunt trouwen. U kunt aan boord gaan in één van de thuishavens van onze vloot zoals bijvoorbeeld Enkhuizen, Kampen, Lelystad of Hoorn. Ook uw receptie en feest aan boord zal voor uw gasten een originele verrassing zijn. Natuurlijk wordt alles tot in de puntjes voor u geregeld, van de uitstekende catering tot aan de band die 's avonds uw feest muzikaal zal opluisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |