abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58267396
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:04 schreef Leandra het volgende:
Het lijkt me dat ze sowieso de MB zouden moeten hebben vannacht..... dat is wel het minste.
Precies, dat zei ik eerder ook al. Maar ik kijk er niet van op als ook dat ze niet gegund wordt.
pi_58267402
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:03 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Als ze de poort uitlopen zijn ze meteen uitgerangeerd, dus waarom zouden ze dat doen? Dat weet jij ook wel toch?
Joh, je bent toch sowieso gestoord dat je die DGK ingaat. Als je daar dan ook nog gaat trouwen (fake of niet) dan ben je gestoord in het kwadraat. Wat verwacht je nu toch.......Denk aan de setting, list, bedrog, intrige, elkaar weg treiteren.......Waarom zouden ze een mooi reisje mogen ontvangen....

Edit: of een nacht elders of een nacht in MB....ik zie het werkelijk niet
pi_58267406
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:39 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Teeeering Nou, mocht je je nog afvragen waarom Brian alles voor elkaar krijgt, dan snap je nu waarom
Nee snap ik niet, aangezien ik me niet kan voorstellen dat je geimponeeerd raakt door die dreigementen van Brain.
X
X
X
  woensdag 23 april 2008 @ 23:06:57 #154
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_58267420
In een eerdere COS las ik dat Eric een 'waarschuwing' aan Huub gaf, dat Japio was overgestapt naar het rattenkamp en tegen Huub speelde. Reageerde Huub daar nog op ?
Keep the Sunny Side Up
pi_58267441
NOU REGIE JULLIE KUNNEN HET.......BRUIDSSUITE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HOTEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hangplek voor vrije gedachten
pi_58267445
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In een eerdere COS las ik dat Eric een 'waarschuwing' aan Huub gaf, dat Japio was overgestapt naar het rattenkamp en tegen Huub speelde. Reageerde Huub daar nog op ?
Ja Huub zei, ik weet het.
pi_58267465
Iedereen speelt tegen iedereen. Sommigen gaan daar zover in dat ze iemand ten huwelijk vragen, alles voor TV en de winst...als het moet verkopen sommigen hun eigen moeder...
pi_58267483
TerugVindPLaatje
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  Moderator woensdag 23 april 2008 @ 23:10:33 #159
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58267497
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als ze een leuke huwelijksnacht willen, dan moeten ze gewoon de poort uitlopen lijkt mij....
En nog steeds is het mij niet duidelijk of ze nu echt of niet getrouwd zijn.....Ik vermoed nog steeds van niet, wie kan daar nu achter komen.....
Misschien kun je het opvragen in het huwelijksregister?

Maar ik blijf het vergezocht vinden hoor, dat het niet echt zou zijn.
Dat het wél echt is, ligt zoveel méér voor de hand.

Ik heb het nog even opgezocht. De procedure bij het huwelijk luidt als volgt: aangifte, wachttijd, getuigen, ja-woord, akte.
Volgens mij is dit allemaal gebeurd, En ook op de site van Tien wordt dus gesproken over een "ambtenaar van de burgelijke stand" en het "tekenen van de huwelijks-akte".
Dat zou dan ook glashard gelogen moeten zijn. Nogal link, met alle pers die er op afkwam. Ik denk niet dat RTL zich op die manier in de vingers wil snijden. En ik denk wél dat H&C bereid waren om echt met elkaar te trouwen en dat ook hebben gedaan.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_58267527
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:07 schreef Lady-night het volgende:
NOU REGIE JULLIE KUNNEN HET.......BRUIDSSUITE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HOTEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Strak plan. Morgen mogen ze dan vast ook wel de hele dag wat leuks gaan doen met z'n tweetjes. Golfen of zo.
  woensdag 23 april 2008 @ 23:12:16 #161
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58267530
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:07 schreef Lady-night het volgende:
waarom, dan zou Huub niet langer de langstzittende miljonair meer zijn.
pi_58267536
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Vreemd, alsof Eric van de ins en outs op de hoogte gebracht zou worden als wannabee, want dat vind ik hem eigenlijk. Ik vermoed echt dat ze achter zelf nog niet weten wie het gaat winnen.
Heb op NL ff een verzoekje ingediend of ze het filmpje op youtube/clipser willen zetten
  woensdag 23 april 2008 @ 23:13:00 #163
168159 FSR
Just myself
pi_58267545
When exist, things are inévitable
pi_58267547
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Joh, je bent toch sowieso gestoord dat je die DGK ingaat. Als je daar dan ook nog gaat trouwen (fake of niet) dan ben je gestoord in het kwadraat. Wat verwacht je nu toch.......Denk aan de setting, list, bedrog, intrige, elkaar weg treiteren.......Waarom zouden ze een mooi reisje mogen ontvangen....
Gestoord dat je erin gaat: ja vind ik wel Er gaan trouwen... we kennen de achtergedachten niet van zowel Huub of Clair; echt of niet. Feit is wel dat ze een soort van droomhuwlijk konden hebben (setting, eten, kleren, etc) zonder zelf over de kosten of het arrangement te denken. Nee misschien niet 100% zoals ze hadden gehoopt, maar minst 95%. En ja, ze waren voorbereidt op enige terror (en wat stelde die uiteindelijk nu voor. Ze hebben zowiezo een meer sprookjeshuwlijk gehad dan de meeste van ons zich hadden kunnen wensen (denk ik). Ennem... ze hebben al bepaald dat ze enkele dagen naar New York gaan, nu hebben ze nog een reis naar Egypte erbij gekregen! Waarom zouden ze een reisje van de Febo verwachten?
Ik geloof ook niet dat ze dat doen
pi_58267581
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Misschien kun je het opvragen in het huwelijksregister?

Maar ik blijf het vergezocht vinden hoor, dat het niet echt zou zijn.
Dat het wél echt is, ligt zoveel méér voor de hand.

Ik heb het nog even opgezocht. De procedure bij het huwelijk luidt als volgt: aangifte, wachttijd, getuigen, ja-woord, akte.
Volgens mij is dit allemaal gebeurd, En ook op de site van Tien wordt dus gesproken over een "ambtenaar van de burgelijke stand" en het "tekenen van de huwelijks-akte".
Dat zou dan ook glashard gelogen moeten zijn. Nogal link, met alle pers die er op afkwam. Ik denk niet dat RTL zich op die manier in de vingers wil snijden. En ik denk wél dat H&C bereid waren om echt met elkaar te trouwen en dat ook hebben gedaan.
Ik zit de hele tijd maar te googelen naar die wetteksten die volgens mij letterlijk uitgesproken moeten worden, maar kan ze niet vinden op internet. Trouwboekjes heb ik ook niet gezien. Het was informeel. Meestal begint het met "Als ambtenaar van de burgerlijke stand te (in dit geval Eemnes) ..en ga zo maar door".

Aan de andere kant voel ik wel met je mee. Zelfs een bruidscadeau, redelijk emotionele vader en broer van Huub, die mediahype......dat knaagt aan mijn zekerheid van vanmiddag dat het fake was en fake overkwam.
pi_58267647
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:13 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Gestoord dat je erin gaat: ja vind ik wel Er gaan trouwen... we kennen de achtergedachten niet van zowel Huub of Clair; echt of niet. Feit is wel dat ze een soort van droomhuwlijk konden hebben (setting, eten, kleren, etc) zonder zelf over de kosten of het arrangement te denken. Nee misschien niet 100% zoals ze hadden gehoopt, maar minst 95%. En ja, ze waren voorbereidt op enige terror (en wat stelde die uiteindelijk nu voor. Ze hebben zowiezo een meer sprookjeshuwlijk gehad dan de meeste van ons zich hadden kunnen wensen (denk ik). Ennem... ze hebben al bepaald dat ze enkele dagen naar New York gaan, nu hebben ze nog een reis naar Egypte erbij gekregen! Waarom zouden ze een reisje van de Febo verwachten?
Ik geloof ook niet dat ze dat doen
Hou mij ten goede, ik vind trouwen sowieso een raar gedoe. Heb het ooit in vijf minuten gedaan omdat het juridisch handiger was bij de koop van een eigen woning.

Maar als je toch je droomvrouw ontmoet, je vindt die ceremonie de mooiste dag van je leven, dan wil je toch graag zelf bepalen wie er mogen komen, welke muziek, tot hoe laat het doorgaat, etc. Je gaat die dag dan toch niet ophangen aan omzet en de grillen van een TV zender, laat staan aan een programma als DGK?
pi_58267659
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
weinig (hij wist ervan).... hij deed eigenlijk net alsof hij het niet wilde horen....... dat sterkt mij in mijn vermoeden dat Huub, Jaap, Brian en Amanda in de finale staan
  woensdag 23 april 2008 @ 23:20:08 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58267689
We zitten alleen nog met 1 klein probleempje:
Het huwelijk is een openbare gelegenheid en dus moet de plek voor iedereen toegankelijk zijn....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_58267692
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik zit de hele tijd maar te googelen naar die wetteksten die volgens mij letterlijk uitgesproken moeten worden, maar kan ze niet vinden op internet. Trouwboekjes heb ik ook niet gezien. Het was informeel. Meestal begint het met "Als ambtenaar van de burgerlijke stand te (in dit geval Eemnes) ..en ga zo maar door".

Aan de andere kant voel ik wel met je mee. Zelfs een bruidscadeau, redelijk emotionele vader en broer van Huub, die mediahype......dat knaagt aan mijn zekerheid van vanmiddag dat het fake was en fake overkwam.
Ik ben hertrouwd in een ander land, waar de wetgeving vrijwel hetzelfde is als in Nederland. In Nederland was het via de 'normale weg'. Trouwboekje, ambtenaar van de burgelijke stand en het vermelde van de artikelen in het wetboek (83 tot 85 ofzo van het BW?).

Hier ben ik via het Humanetisch verbond getrouwd: geen boekje, een rare komische vent van het HM en slechts de handtekening van de getuigen. Ondertrouw van te voren en later j\kregen we het trouwbewijs thuisgestuurd.... kan het zijn dat in Nederland dingen ook op zo'n manier zijn veranderd? En dat die saaie vent wel degelijk rechten had?
pi_58267699
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

14.45 uur... Palma, Tilly en de rest van het personeel arriveren...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
top, palma zag er echt goed uit
pi_58267715
In je eigen leugens geloven...
Hangplek voor vrije gedachten
pi_58267728
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:20 schreef Leandra het volgende:
We zitten alleen nog met 1 klein probleempje:
Het huwelijk is een openbare gelegenheid en dus moet de plek voor iedereen toegankelijk zijn....
Correct Leandra.....maar op een boot mag je tegenwoordig ook trouwen. Al kan het dan zo zijn dat hij tijdens de ceremonie aan de wal moet liggen. Ik weet dat niet zeker....
pi_58267738
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

ik lees net op een forum dat ze voor een notaris zijn getrouwd dus rechtsgeldig....
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_58267749
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:20 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Ik ben hertrouwd in een ander land, waar de wetgeving vrijwel hetzelfde is als in Nederland. In Nederland was het via de 'normale weg'. Trouwboekje, ambtenaar van de burgelijke stand en het vermelde van de artikelen in het wetboek (83 tot 85 ofzo van het BW?).

Hier ben ik via het Humanetisch verbond getrouwd: geen boekje, een rare komische vent van het HM en slechts de handtekening van de getuigen. Ondertrouw van te voren en later j\kregen we het trouwbewijs thuisgestuurd.... kan het zijn dat in Nederland dingen ook op zo'n manier zijn veranderd? En dat die saaie vent wel degelijk rechten had?
Vrijwel hetzelfde is dus niet hetzelfde. Noorwegen is simpelweg geen Nederland.....wel een mooier land, maar dat terzijde.
pi_58267755
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Maar als je toch je droomvrouw ontmoet, je vindt die ceremonie de mooiste dag van je leven, dan wil je toch graag zelf bepalen wie er mogen komen, welke muziek, tot hoe laat het doorgaat, etc. Je gaat die dag dan toch niet ophangen aan omzet en de grillen van een TV zender, laat staan aan een programma als DGK?
Iedereen ziet dat verschillend. Ik kan daar geen oordeel over geven. (na mijn scheiding zei ik dat ik never ever opnieuw zou trouwen... en ben nu ruim 2 jaar opnieuw gelukkig getrouwd...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')