abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58266597
Lees net iets op NL en ik had het zelf ook gehoord; maar twijfelde aan de uitspraak.... maar ik was dus niet alleen en heb het niet in de COS gelezen.

Erik tegen Huub: je weet, dat ik weet wie er gaat winnen!
pi_58266607
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afgelopen nacht, nadat Huub Claire een zwieper gaf, is Brian de huiskamer binnen komen lopen en heeft staan roepen. Daarop is Huub zelf naar Brian gelopen en heeft hem een schop gegeven.
Dat verhaal is bevestigd door Jaap, Claire, Brian en uiteindelijk ook door Huub zelf....
En was het ook niet zo dat Brian Huub hardhandig aan had gepakt?
Huub had vanmorgen nog rode vlekken hiervan op zijn lijf staan, toen hij met Claire in de privat zat.
Claire vroeg wat dat was en toen vertelde Huub dat.

En wat is de waarheid?
Ik hoorde Jaap vannacht nog zeggen dat Huub Brian gehoekt had.
En dit is ineens niet meer waar?

Ook heb ik Jaap tegen Huub moeten zeggen, dat Huub gewoon van Brian af had moeten blijven. Maar Brian ook van Huub.

Helaas altijd weer die verdomde streamlocks...... ze kunnen ervan maken wat ze willen....
Elke dag is uniek, laat dat ook voor jou zo zijn...
pi_58266632
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wanneer zo'n beetje? Dan kan ik dat relativerende gelul skippen.

En:
[ afbeelding ]

My precious people

Some scarry shit, die gozer.
Wtf, waar haal jij mijn foto vandaan
pi_58266656
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:34 schreef Anke78 het volgende:

[..]

En was het ook niet zo dat Brian Huub hardhandig aan had gepakt?
Huub had vanmorgen nog rode vlekken hiervan op zijn lijf staan, toen hij met Claire in de privat zat.
Claire vroeg wat dat was en toen vertelde Huub dat.

En wat is de waarheid?
Ik hoorde Jaap vannacht nog zeggen dat Huub Brian gehoekt had.
En dit is ineens niet meer waar?

Ook heb ik Jaap tegen Huub moeten zeggen, dat Huub gewoon van Brian af had moeten blijven. Maar Brian ook van Huub.

Helaas altijd weer die verdomde streamlocks...... ze kunnen ervan maken wat ze willen....
Als gevolg hiervan heeft Brain Huub flink bij z'n strot gepakt idd....en terecht. Ik zou dat ook gedaan hebben
  woensdag 23 april 2008 @ 22:36:39 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58266665
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Wtf, waar haal jij mijn foto vandaan
Gewoon, van m'n nachtkastje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58266684
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:27 schreef noekje het volgende:

[..]

Deze is ook leuk! Heb je die al gezien?
wat lullen ze in het begin nou over eric?
dat hij het huis uit is,maar toch blijft kijken op de streams?(lijkt me logisch toch dat je het vervolg wilt volgen?)
pi_58266692
he was palma eigenlijk op de bruiloft?
  Moderator woensdag 23 april 2008 @ 22:38:22 #108
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58266716
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:11 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dat had ik ook gemist.
Wat is het toch een teringjong die Kubatz
Hoho. Brian werd bestólen! Bovendien schatte Joris het volkomen verkeerd in. Brian wilde alleen maar ludiék zijn met zijn megafoontje. Dus logisch dat Brian deze bruiloftsgast probeerde te slaan toen die uit jaloezie over Brians' succes het megafoontje ontvreemdde.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_58266722
quote:
01:20 "ik gooi zo glas in z'n gezicht"
pi_58266731
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:34 schreef Desii het volgende:
Lees net iets op NL en ik had het zelf ook gehoord; maar twijfelde aan de uitspraak.... maar ik was dus niet alleen en heb het niet in de COS gelezen.

zou het niet zo kunnen zijn,dat ze allemaal stuk voor stuk weten,wie er gaat winnen?
dat het allemaal tv maken is,en de winnaar al lang en breed bekend onder de bewoners?(zou me niets verbazen).
pi_58266734
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:37 schreef grazygirl het volgende:
Ja en ze zag er echt heel mooi uit....classy
Hangplek voor vrije gedachten
  woensdag 23 april 2008 @ 22:38:57 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58266738
Leuke COSsen om bij te lezen, de Ketchup-actie was hilarisch... vooral het feit dat Brian flipt om zoiets maar nog te verrot is even een dekbedhoes en een matras hoes te verwisselen...

Ben toch benieuwd wie hij na 22 mei gaat bellen als z'n bed verschoond moet worden
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_58266751
quote:

O???
pi_58266757
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:37 schreef cindy10 het volgende:

[..]

wat lullen ze in het begin nou over eric?
dat hij het huis uit is,maar toch blijft kijken op de streams?(lijkt me logisch toch dat je het vervolg wilt volgen?)
Nah, dat is ook zo, maar ik vind Eric wel de meest hijgerige ex miljonair.
pi_58266760
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:27 schreef noekje het volgende:

[..]

Deze is ook leuk! Heb je die al gezien?
Teeeering Nou, mocht je je nog afvragen waarom Brian alles voor elkaar krijgt, dan snap je nu waarom
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_58266777
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:38 schreef Leandra het volgende:
Leuke COSsen om bij te lezen, de Ketchup-actie was hilarisch... vooral het feit dat Brian flipt om zoiets maar nog te verrot is even een dekbedhoes en een matras hoes te verwisselen...

Ben toch benieuwd wie hij na 22 mei gaat bellen als z'n bed verschoond moet worden
vast zn moeder,want amanda is te dom om het hoofdeinde van de instopstrook te onderscheiden
  woensdag 23 april 2008 @ 22:41:55 #117
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58266808
Ik zit nu naar het filmpje te kijken 'Claire na de streamlock - Jaap komt haar troosten', fijn van Jaap dat ie Claire zoveel moed inspreekt. Als ik nu zie hoe Claire eraan toe was dan valt het me alles mee dat ze vandaag zo opgewekt was. Al met al een enerverende nacht en dag.
pi_58266812
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nah, dat is ook zo, maar ik vind Eric wel de meest hijgerige ex miljonair.
dat ligt eraan hoe je het bekijkt.....je kan het ook zo zien dat eric nog de meeste normale is!
pi_58266825
quote:

Geloof ik bijna niet dat hij dat gezegd heeft. Waarom zou hij dan er bij Huub zo op aandringen om Jaap te laten vallen als hij de uitkomst al kent?
  Moderator woensdag 23 april 2008 @ 22:42:28 #120
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58266829
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:39 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Teeeering Nou, mocht je je nog afvragen waarom Brian alles voor elkaar krijgt, dan snap je nu waarom
Wat is de samenvatting? (die filmpjes zijn zo láng )
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_58266844
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als gevolg hiervan heeft Brain Huub flink bij z'n strot gepakt idd....en terecht. Ik zou dat ook gedaan hebben
Dat bedoel ik...
Is allemaal gebeurt tijdens een streamlock.
Ze kunnen ervan maken wat ze willen.
Jaap zei vannacht zelfs dat Huub Brian gehoekt had en nu ineens maar een schop?

Ach ja.... Brian kan wel uitdelen, maar incasseren zowiezo niet.
Zelfs al een klap proberen uit te delen als zijn microfoon afgepakt wordt door Joris....
Ziekelijk gewoon!
Rijp voor het gesticht.
Elke dag is uniek, laat dat ook voor jou zo zijn...
pi_58266855
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:42 schreef cindy10 het volgende:

[..]

dat ligt eraan hoe je het bekijkt.....je kan het ook zo zien dat eric nog de meeste normale is!
Zo kun je het ook zien. Ik heb dan schijnbaar geen moer met normale mensen
  woensdag 23 april 2008 @ 22:43:42 #123
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58266866
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:37 schreef grazygirl het volgende:
En hoe!
Palma was The Bomb!!!

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 23 april 2008 @ 22:44:07 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58266877
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:38 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja en ze zag er echt heel mooi uit....classy
14.45 uur... Palma, Tilly en de rest van het personeel arriveren...

Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 23 april 2008 @ 22:44:57 #125
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58266899
zit net dat filmpje te kijken dat Huub Claire duwt, en ik kan mij vergissen, maar het lijkt wel of Claire bijna met een glimlach staat ruzie te maken.
en het klinkt ook wel behoorlijk geacteerd van haar kant!
  woensdag 23 april 2008 @ 22:45:36 #126
38396 mazaru
pi_58266919
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:38 schreef Gert het volgende:

[..]

Hoho. Brian werd bestólen! Bovendien schatte Joris het volkomen verkeerd in. Brian wilde alleen maar ludiék zijn met zijn megafoontje. Dus logisch dat Brian deze bruiloftsgast probeerde te slaan toen die uit jaloezie over Brians' succes het megafoontje ontvreemdde.
Ohhh het was dus gewoon weer grappenderwijs bedoeld?
He, waarom maken ze nou geen bordje voor die ziel waar dat op staat. Als die dan grappenderwijs iets gaat doen, dan houdt hij eerst even dat bordje omhoog, zodat wij het ook doorhebben
pi_58266924
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:43 schreef Anke78 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik...

Zelfs al een klap proberen uit te delen als zijn microfoon afgepakt wordt door Joris....
Ziekelijk gewoon!
Rijp voor het gesticht.
Ga nu eens gewoon die filmpjes kijken van vannacht waarin Huub het bij Clair allemaal weer anders voorschotelde en waar Claire hem verteld hoe het precies zat m.b.t. Brian en waarin hij dat toegaf.

En dat staat los van de Brians attitude, die duidelijk voor verbetering vatbaar is....
pi_58266953
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:44 schreef RSie het volgende:
zit net dat filmpje te kijken dat Huub Claire duwt, en ik kan mij vergissen, maar het lijkt wel of Claire bijna met een glimlach staat ruzie te maken.
en het klinkt ook wel behoorlijk geacteerd van haar kant!
Ja, Claire zat de hele avond te schaterlachen van plezier......ze zat echt goed in d'r rol....
pi_58266964
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:43 schreef Anke78 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik...

Ziekelijk gewoon!
Rijp voor het gesticht.
Het was een mooie snelle aktie van Joris, was lachen, en als joris zich met het spel bemoeit moet je heel ver gaan dat hebben we wel gezien de tijd dat hij in de kooi zat, dus ik vind het echt gaaf van Joris! Maar wij hebben het verkeerd gezien op het filmpje, want Joris heeft Brian geslagen, zoals Brian beweerde?
pi_58267006
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:43 schreef mazaru het volgende:

[..]

En hoe!
Palma was The Bomb!!!

[ afbeelding ]
Mazaru ik word zo vrolijk van jouw gifjes....echt geweldig
  woensdag 23 april 2008 @ 22:50:51 #131
38396 mazaru
pi_58267039
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:47 schreef janny50 het volgende:

[..]

Het was een mooie snelle aktie van Joris, was lachen, en als joris zich met het spel bemoeit moet je heel ver gaan dat hebben we wel gezien de tijd dat hij in de kooi zat, dus ik vind het echt gaaf van Joris! Maar wij hebben het verkeerd gezien op het filmpje, want Joris heeft Brian geslagen, zoals Brian beweerde?
Je weet toch hoe agressief Joris is?
En als Brian het zegt, dan klopt het heus wel hoor. We hebben die jongen nog nooit op een leugen kunnen betrappen.
En hij zoekt ook altijd eerst de schuld bij zichzelf voordat die met zijn vingertje gaat wijzen
  woensdag 23 april 2008 @ 22:51:37 #132
38396 mazaru
pi_58267055
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:49 schreef Lady-night het volgende:

[..]

Mazaru ik word zo vrolijk van jouw gifjes....echt geweldig
  Moderator woensdag 23 april 2008 @ 22:52:10 #133
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58267068
Honeymoon op z'n DGK's:

woensdag 23 april 2008 @ 22:53:45 #134
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58267099
zo flauw dat ze de huwelijksnacht voor die 2 laten eindigen op zo'n verschrikkelijke suffe manier.
  Moderator woensdag 23 april 2008 @ 22:54:40 #135
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58267114
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:53 schreef RSie het volgende:
zo flauw dat ze de huwelijksnacht voor die 2 laten eindigen op zo'n verschrikkelijke suffe manier.
De TV-momenten zijn vanmiddag ruimschoots gescoord. Dus daarna mogen ze het weer uitzoeken.
pi_58267116
en wie maken er weer tv...........huub en jaap
de rest ligt te pitten !!!!!!
pi_58267120
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:52 schreef Gert het volgende:
Honeymoon op z'n DGK's:

[ afbeelding ]
Volgens mij heeft Talpa nog ergens een tegoedbon voor een reisje Istanbul die er ergens in het begin van DGK niet uit is gegaan bij een stemming.
pi_58267122
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:53 schreef RSie het volgende:
Er wordt ze helemaal niets gegund, erg vind ik dat.
pi_58267127
Medemogelijk gemaakt door B en A die de film niet eens bekijken.
pi_58267137
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Geloof ik bijna niet dat hij dat gezegd heeft. Waarom zou hij dan er bij Huub zo op aandringen om Jaap te laten vallen als hij de uitkomst al kent?
dat vond ik ook zo vreemd; en daarom heb ik het in eerste instantie maar niet in de COS gezet.
Maar ik lees elders, dat iemand anders het ook gehoord had......... was bij het afscheid nemen op de trap
pi_58267169
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:55 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ze gaan zo naar de bruidssuite van de Witte Bergen.....nog even geduld
  Moderator woensdag 23 april 2008 @ 22:57:07 #142
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58267175
En nog een feestelijk bakje opwarmchinees:

]
pi_58267206
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:55 schreef Desii het volgende:

[..]

dat vond ik ook zo vreemd; en daarom heb ik het in eerste instantie maar niet in de COS gezet.
Maar ik lees elders, dat iemand anders het ook gehoord had......... was bij het afscheid nemen op de trap
Vreemd, alsof Eric van de ins en outs op de hoogte gebracht zou worden als wannabee, want dat vind ik hem eigenlijk. Ik vermoed echt dat ze achter zelf nog niet weten wie het gaat winnen.
pi_58267236
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:56 schreef Lady-night het volgende:

[..]

Ze gaan zo naar de bruidssuite van de Witte Bergen.....nog even geduld
Zou het?
pi_58267243
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:55 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Als ze een leuke huwelijksnacht willen, dan moeten ze gewoon de poort uitlopen lijkt mij....
En nog steeds is het mij niet duidelijk of ze nu echt of niet getrouwd zijn.....Ik vermoed nog steeds van niet, wie kan daar nu achter komen.....
pi_58267292
Net even alles bijgelezen en wat filmpjes gekeken... pfew! Mooie dag voor Huub en Clair (en nee geen idee of ze nu ook voor de wt echt getrouwd zijn. Op geen enkele plek is daar uitsluitsel voor te vinden, aan gezien we niet weten of degeen die ze getrouwd heeft ook de betreffende rechten had). Ik denk dat we nog wel wat meer horen later misschien?

Ik zag een gifje dat Joris huilde nadat Brian uithaalde, maar volgens mij raakte Brian hem niet. Misschien was Joris al emotioneel en daarna geschrokken? Vind het trouwens en overtrokken reactie van Brian: hij kon dit verwachten. Net als de actie van Bram (moest er om lachen).

Huub heeft een kort lontje ja (jammer), maar alleen wanner hij voelt dat hem onrecht wordt aangedaan. Brian heeft een kort lontje ook daarom, maar ook wanneer hij zijn zin niet krijgt of tegengewerkt wordt. Zijn rwactie op die tomatenketchup vind ik echt over de top. Eng gewoon
pi_58267345
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als ze een leuke huwelijksnacht willen, dan moeten ze gewoon de poort uitlopen lijkt mij....
En nog steeds is het mij niet duidelijk of ze nu echt of niet getrouwd zijn.....Ik vermoed nog steeds van niet, wie kan daar nu achter komen.....
Waarom moeten Huub en claire de poort uit lopen voor een huwelijksnachtje in de witte bergen??? Brian kreeg hem kado met Natasia omdat ie para werd, dat is met 2 maten meten, de een wel en de ander niet dus, alhoewel als Huub nu ook ff heel erg para wordt en dreigt een eind aan zijn leven te maken, wie weet mag hij dan ook.
pi_58267346
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als ze de poort uitlopen zijn ze meteen uitgerangeerd, dus waarom zouden ze dat doen? Dat weet jij ook wel toch?
  woensdag 23 april 2008 @ 23:04:31 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58267368
Het lijkt me dat ze sowieso de MB zouden moeten hebben vannacht..... dat is wel het minste.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_58267383
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:04 schreef Leandra het volgende:
Het lijkt me dat ze sowieso de MB zouden moeten hebben vannacht..... dat is wel het minste.
Nou daar moet het vreselijk stinken, dus dat doen ze liever niet als ik het goed heb gehoord vandaag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')