En was het ook niet zo dat Brian Huub hardhandig aan had gepakt?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afgelopen nacht, nadat Huub Claire een zwieper gaf, is Brian de huiskamer binnen komen lopen en heeft staan roepen. Daarop is Huub zelf naar Brian gelopen en heeft hem een schop gegeven.
Dat verhaal is bevestigd door Jaap, Claire, Brian en uiteindelijk ook door Huub zelf....
Wtf, waar haal jij mijn foto vandaanquote:Op woensdag 23 april 2008 22:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer zo'n beetje? Dan kan ik dat relativerende gelul skippen.
En:
[ afbeelding ]
My precious people![]()
Some scarry shit, die gozer.
Als gevolg hiervan heeft Brain Huub flink bij z'n strot gepakt idd....en terecht. Ik zou dat ook gedaan hebbenquote:Op woensdag 23 april 2008 22:34 schreef Anke78 het volgende:
[..]
En was het ook niet zo dat Brian Huub hardhandig aan had gepakt?
Huub had vanmorgen nog rode vlekken hiervan op zijn lijf staan, toen hij met Claire in de privat zat.
Claire vroeg wat dat was en toen vertelde Huub dat.
En wat is de waarheid?
Ik hoorde Jaap vannacht nog zeggen dat Huub Brian gehoekt had.
En dit is ineens niet meer waar?
Ook heb ik Jaap tegen Huub moeten zeggen, dat Huub gewoon van Brian af had moeten blijven. Maar Brian ook van Huub.
Helaas altijd weer die verdomde streamlocks...... ze kunnen ervan maken wat ze willen....
Gewoon, van m'n nachtkastje.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wtf, waar haal jij mijn foto vandaan
wat lullen ze in het begin nou over eric?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Deze is ook leuk! Heb je die al gezien?
Hoho. Brian werd bestólen! Bovendien schatte Joris het volkomen verkeerd in. Brian wilde alleen maar ludiék zijn met zijn megafoontje. Dus logisch dat Brian deze bruiloftsgast probeerde te slaan toen die uit jaloezie over Brians' succes het megafoontje ontvreemdde.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat had ik ook gemist.
Wat is het toch een teringjong die Kubatz
01:20 "ik gooi zo glas in z'n gezicht"quote:
zou het niet zo kunnen zijn,dat ze allemaal stuk voor stuk weten,wie er gaat winnen?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:34 schreef Desii het volgende:
Lees net iets op NL en ik had het zelf ook gehoord; maar twijfelde aan de uitspraak.... maar ik was dus niet alleen en heb het niet in de COS gelezen.
Erik tegen Huub: je weet, dat ik weet wie er gaat winnen!
Ja en ze zag er echt heel mooi uit....classyquote:Op woensdag 23 april 2008 22:37 schreef grazygirl het volgende:
he was palma eigenlijk op de bruiloft?
O???quote:Op woensdag 23 april 2008 22:34 schreef Desii het volgende:
Lees net iets op NL en ik had het zelf ook gehoord; maar twijfelde aan de uitspraak.... maar ik was dus niet alleen en heb het niet in de COS gelezen.
Nah, dat is ook zo, maar ik vind Eric wel de meest hijgerige ex miljonair.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:37 schreef cindy10 het volgende:
[..]
wat lullen ze in het begin nou over eric?
dat hij het huis uit is,maar toch blijft kijken op de streams?(lijkt me logisch toch dat je het vervolg wilt volgen?)
Teeeeringquote:Op woensdag 23 april 2008 22:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Deze is ook leuk! Heb je die al gezien?
vast zn moeder,want amanda is te dom om het hoofdeinde van de instopstrook te onderscheidenquote:Op woensdag 23 april 2008 22:38 schreef Leandra het volgende:
Leuke COSsen om bij te lezen, de Ketchup-actie was hilarisch... vooral het feit dat Brian flipt om zoiets maar nog te verrot is even een dekbedhoes en een matras hoes te verwisselen...![]()
Ben toch benieuwd wie hij na 22 mei gaat bellen als z'n bed verschoond moet worden
dat ligt eraan hoe je het bekijkt.....je kan het ook zo zien dat eric nog de meeste normale is!quote:Op woensdag 23 april 2008 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, dat is ook zo, maar ik vind Eric wel de meest hijgerige ex miljonair.
Geloof ik bijna niet dat hij dat gezegd heeft. Waarom zou hij dan er bij Huub zo op aandringen om Jaap te laten vallen als hij de uitkomst al kent?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:34 schreef Desii het volgende:
Wat is de samenvatting? (die filmpjes zijn zo lángquote:Op woensdag 23 april 2008 22:39 schreef Scandalous het volgende:
[..]
TeeeeringNou, mocht je je nog afvragen waarom Brian alles voor elkaar krijgt, dan snap je nu waarom
Dat bedoel ik...quote:Op woensdag 23 april 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als gevolg hiervan heeft Brain Huub flink bij z'n strot gepakt idd....en terecht. Ik zou dat ook gedaan hebben
Zo kun je het ook zien. Ik heb dan schijnbaar geen moer met normale mensenquote:Op woensdag 23 april 2008 22:42 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dat ligt eraan hoe je het bekijkt.....je kan het ook zo zien dat eric nog de meeste normale is!
En hoe!quote:Op woensdag 23 april 2008 22:37 schreef grazygirl het volgende:
he was palma eigenlijk op de bruiloft?
14.45 uur... Palma, Tilly en de rest van het personeel arriveren...quote:Op woensdag 23 april 2008 22:38 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja en ze zag er echt heel mooi uit....classy
Ohhh het was dus gewoon weer grappenderwijs bedoeld?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoho. Brian werd bestólen! Bovendien schatte Joris het volkomen verkeerd in. Brian wilde alleen maar ludiék zijn met zijn megafoontje. Dus logisch dat Brian deze bruiloftsgast probeerde te slaan toen die uit jaloezie over Brians' succes het megafoontje ontvreemdde.
Ga nu eens gewoon die filmpjes kijken van vannacht waarin Huub het bij Clair allemaal weer anders voorschotelde en waar Claire hem verteld hoe het precies zat m.b.t. Brian en waarin hij dat toegaf.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:43 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...
Is allemaal gebeurt tijdens een streamlock.
Ze kunnen ervan maken wat ze willen.
Jaap zei vannacht zelfs dat Huub Brian gehoekt had en nu ineens maar een schop?
Ach ja.... Brian kan wel uitdelen, maar incasseren zowiezo niet.
Zelfs al een klap proberen uit te delen als zijn microfoon afgepakt wordt door Joris....
Ziekelijk gewoon!
Rijp voor het gesticht.
Ja, Claire zat de hele avond te schaterlachen van plezier......ze zat echt goed in d'r rol....quote:Op woensdag 23 april 2008 22:44 schreef RSie het volgende:
zit net dat filmpje te kijken dat Huub Claire duwt, en ik kan mij vergissen, maar het lijkt wel of Claire bijna met een glimlach staat ruzie te maken.
en het klinkt ook wel behoorlijk geacteerd van haar kant!
Het was een mooie snelle aktie van Joris, was lachen, en als joris zich met het spel bemoeit moet je heel ver gaan dat hebben we wel gezien de tijd dat hij in de kooi zat, dus ik vind het echt gaaf van Joris! Maar wij hebben het verkeerd gezien op het filmpje, want Joris heeft Brian geslagen, zoals Brian beweerde?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:43 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...
Is allemaal gebeurt tijdens een streamlock.
Ze kunnen ervan maken wat ze willen.
Jaap zei vannacht zelfs dat Huub Brian gehoekt had en nu ineens maar een schop?
Ach ja.... Brian kan wel uitdelen, maar incasseren zowiezo niet.
Zelfs al een klap proberen uit te delen als zijn microfoon afgepakt wordt door Joris....
Ziekelijk gewoon!
Rijp voor het gesticht.
Mazaru ik word zo vrolijk van jouw gifjes....echt geweldigquote:Op woensdag 23 april 2008 22:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
En hoe!
Palma was The Bomb!!!![]()
[ afbeelding ]
Je weet toch hoe agressief Joris is?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:47 schreef janny50 het volgende:
[..]
Het was een mooie snelle aktie van Joris, was lachen, en als joris zich met het spel bemoeit moet je heel ver gaan dat hebben we wel gezien de tijd dat hij in de kooi zat, dus ik vind het echt gaaf van Joris! Maar wij hebben het verkeerd gezien op het filmpje, want Joris heeft Brian geslagen, zoals Brian beweerde?
quote:Op woensdag 23 april 2008 22:49 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Mazaru ik word zo vrolijk van jouw gifjes....echt geweldig
De TV-momenten zijn vanmiddag ruimschoots gescoord. Dus daarna mogen ze het weer uitzoeken.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:53 schreef RSie het volgende:
zo flauw dat ze de huwelijksnacht voor die 2 laten eindigen op zo'n verschrikkelijke suffe manier.
Volgens mij heeft Talpa nog ergens een tegoedbon voor een reisje Istanbul die er ergens in het begin van DGK niet uit is gegaan bij een stemming.quote:
Er wordt ze helemaal niets gegund, erg vind ik dat.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:53 schreef RSie het volgende:
zo flauw dat ze de huwelijksnacht voor die 2 laten eindigen op zo'n verschrikkelijke suffe manier.
dat vond ik ook zo vreemd; en daarom heb ik het in eerste instantie maar niet in de COS gezet.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geloof ik bijna niet dat hij dat gezegd heeft. Waarom zou hij dan er bij Huub zo op aandringen om Jaap te laten vallen als hij de uitkomst al kent?
Ze gaan zo naar de bruidssuite van de Witte Bergen.....nog even geduldquote:Op woensdag 23 april 2008 22:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Er wordt ze helemaal niets gegund, erg vind ik dat.
Vreemd, alsof Eric van de ins en outs op de hoogte gebracht zou worden als wannabee, want dat vind ik hem eigenlijk. Ik vermoed echt dat ze achter zelf nog niet weten wie het gaat winnen.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:55 schreef Desii het volgende:
[..]
dat vond ik ook zo vreemd; en daarom heb ik het in eerste instantie maar niet in de COS gezet.
Maar ik lees elders, dat iemand anders het ook gehoord had......... was bij het afscheid nemen op de trap
Zou het?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:56 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ze gaan zo naar de bruidssuite van de Witte Bergen.....nog even geduld
Als ze een leuke huwelijksnacht willen, dan moeten ze gewoon de poort uitlopen lijkt mij....quote:Op woensdag 23 april 2008 22:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Er wordt ze helemaal niets gegund, erg vind ik dat.
Waarom moeten Huub en claire de poort uit lopen voor een huwelijksnachtje in de witte bergen??? Brian kreeg hem kado met Natasia omdat ie para werd, dat is met 2 maten meten, de een wel en de ander niet dus, alhoewel als Huub nu ook ff heel erg para wordt en dreigt een eind aan zijn leven te maken, wie weet mag hij dan ook.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ze een leuke huwelijksnacht willen, dan moeten ze gewoon de poort uitlopen lijkt mij....
En nog steeds is het mij niet duidelijk of ze nu echt of niet getrouwd zijn.....Ik vermoed nog steeds van niet, wie kan daar nu achter komen.....
Als ze de poort uitlopen zijn ze meteen uitgerangeerd, dus waarom zouden ze dat doen? Dat weet jij ook wel toch?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ze een leuke huwelijksnacht willen, dan moeten ze gewoon de poort uitlopen lijkt mij....
En nog steeds is het mij niet duidelijk of ze nu echt of niet getrouwd zijn.....Ik vermoed nog steeds van niet, wie kan daar nu achter komen.....
Nou daar moet het vreselijk stinken, dus dat doen ze liever niet als ik het goed heb gehoord vandaag.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:04 schreef Leandra het volgende:
Het lijkt me dat ze sowieso de MB zouden moeten hebben vannacht..... dat is wel het minste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |