je gaat me niet wijsmaken , dat DGK een goed verhaal is. een soap..waar je voor een groot deel live kan meegluren.. wat er achter de schermen gebeurt weet bijna niemandquote:Op woensdag 23 april 2008 21:57 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ligt aan het verhaal denk ik?
als er een goed verhaal achter zit,zullen heel wat media daar zich graag opstorten lijkt me?
Het lijkt me toch logisch dat ze vannacht de master-bedroom krijgen!quote:Op woensdag 23 april 2008 22:02 schreef Starlie het volgende:
Beetje triest einde dit van je bruiloft....
Zouden ze nog een mooie huwelijksnacht met zijn TWEEEN krijgen???
juist dat verhaal van achter de schermen is boeiend toch?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:02 schreef Laagveld het volgende:
[..]
je gaat me niet wijsmaken , dat DGK een goed verhaal is. een soap..waar je voor een groot deel live kan meegluren.. wat er achter de schermen gebeurt weet bijna niemand
zullen we nog lang moeten wachten ben ik bang,als het de kindjes van god waren geweest dan zaten die nu al in het vliegtuigquote:Op woensdag 23 april 2008 22:02 schreef tipsch het volgende:
Dus, nu is het wachten op het huwelijksreisje dat Talpa vanzelfsprekend aan Huub en Claire zal aanbieden?
Als je Brian moet geloven heeft hij alle botten in zijn lichaam al gebroken door toedoen van Huub.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:58 schreef Varen het volgende:
Brian zei dat Joris hem geslagen had, dat zal dan later gebeurt zijn
logica bestaat niet bij de febo!quote:Op woensdag 23 april 2008 22:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het lijkt me toch logisch dat ze vannacht de master-bedroom krijgen!
Wedden van niet?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:02 schreef tipsch het volgende:
Dus, nu is het wachten op het huwelijksreisje dat Talpa vanzelfsprekend aan Huub en Claire zal aanbieden?
Geen idee in dit geval, maar in het algemeen denk ik wel, wij zien ook niet alles. Dat wij iets niet op de streams hebben gezien wil nog niet zeggen dat het ook niet is gebeurd.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je Brian moet geloven heeft hij alle botten in zijn lichaam al gebroken door toedoen van Huub.
Wie had er vanochtend last van zijn keel, Huub. Wie had er last van een harde trap tegen waar dan ook, Brian?
Als Huub hem echt getrapt heeft, zoals Brian beweert, stonden er nu al tig caps van zijn verwondigen in de COS.
Heb jij ze gezien?
I rest my case.
romantisch samenzijn bij de bekkenbeul! goed idee!!!quote:Op woensdag 23 april 2008 22:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Misschien mogen ze ook wel een keer naar de tandarts!
schijnt dat het dara stinkt omdat jaap daar de wc gemold heeftquote:Op woensdag 23 april 2008 22:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het lijkt me toch logisch dat ze vannacht de master-bedroom krijgen!
plasma moet nu zeggen....brian actieve houding graag...!quote:Op woensdag 23 april 2008 22:08 schreef fredfik het volgende:
zeg febo maak die rat is wakker,hij wou toch film kijken gvd
Wedden van niet?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Misschien mogen ze ook wel een keer naar de tandarts!
de luidsprekerquote:Op woensdag 23 april 2008 22:09 schreef cindy10 het volgende:
[..]
plasma moet nu zeggen....brian actieve houding graag...!
ook vreemd,de febo doet wel aan bedjes opmaken die besmeurd raken met ketchup,maar niet aan het maken van een wc??quote:Op woensdag 23 april 2008 22:09 schreef Coraatje het volgende:
[..]
schijnt dat het dara stinkt omdat jaap daar de wc gemold heeft
Dat had ik ook gemist.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:47 schreef noekje het volgende:
Ik had het nog niet gezien maar hij mept als een wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |