domme vragen bestaan niet....maar het antwoord kan je zelf wel geven!quote:Op woensdag 23 april 2008 21:45 schreef -Blurk- het volgende:
Waarom mogen Brian en Amanda in bed tv kijken? Of is dit een heel domme vraag die ik zelf waarschijnlijk al kan beantwoorden?
jaquote:Op woensdag 23 april 2008 21:45 schreef cindy10 het volgende:
vraagje...heb vandaag niet alles kunnen meebeleven,maar was eric ook 1 van de gasten?
Hier ging het foutquote:Op woensdag 23 april 2008 21:38 schreef elcastel het volgende:
Waarom zijn we eigenlijk weer opnieuw in de 3500 begonnen in de cos ?
Dat is iets wat mij ook al de hele tijd verbaasd heeft. Dus daar zal wel meer achter zitten.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:43 schreef cindy10 het volgende:
[..]
snap zowieso niet,dat de pers niet veel meer bovenop die goudenkooi zit.
normaal weten die bloedhaaien wel van een verhaal van niets,iets te maken!
maar in het geval van de goudenkooi moeten ze er zelfs op gewezen worden?
John de Mol heeft overal aandelen, in meerdere mediaquote:Op woensdag 23 april 2008 21:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is iets wat mij ook al de hele tijd verbaasd heeft. Dus daar zal wel meer achter zitten.
ja dat moet wel....normaal liggen ze achter de vuilnisbakken van bekende nederlanders,en dit doorgestoken kaart verhaal zouden ze dan niet achtervolgen...???quote:Op woensdag 23 april 2008 21:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is iets wat mij ook al de hele tijd verbaasd heeft. Dus daar zal wel meer achter zitten.
volgens mij was het mis hoorquote:Op woensdag 23 april 2008 21:47 schreef noekje het volgende:
Ik had het nog niet gezien maar hij mept als een wijf.
dat kan zo zijn,maar hij kan niet heel de pers in nederland in zn binnenzak hebben? toch...??quote:Op woensdag 23 april 2008 21:51 schreef Laagveld het volgende:
[..]
John de Mol heeft overal aandelen, in meerdere media
u gaat door voor de ijskast!quote:Op woensdag 23 april 2008 21:53 schreef fredfik het volgende:
clair had voor vanavond toch nog een andere jurk !dus er zou toch nog een feestje zijn neem ik aan
maar omdat de rat weer para wordt gaat het niet door?
iig de Telegraaf, en een beetje zichzelf respecterend medium geeft geen aandacht aan deze onzin. Toch??quote:Op woensdag 23 april 2008 21:54 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dat kan zo zijn,maar hij kan niet heel de pers in nederland in zn binnenzak hebben? toch...??
Overal een vinger in de pap dus.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:51 schreef Laagveld het volgende:
[..]
John de Mol heeft overal aandelen, in meerdere media
ligt aan het verhaal denk ik?quote:Op woensdag 23 april 2008 21:56 schreef Laagveld het volgende:
[..]
iig de Telegraaf, en een beetje zichzelf respecterend medium geeft geen aandacht aan deze onzin. Toch??
Ik vind dat heel erg sneu voor Huub en Claire, dus wéér gaat dat aso-stel voor.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:53 schreef fredfik het volgende:
clair had voor vanavond toch nog een andere jurk !dus er zou toch nog een feestje zijn neem ik aan
maar omdat de rat weer para wordt gaat het niet door?
Eric, kom d'r maar inquote:Op woensdag 23 april 2008 21:51 schreef cindy10 het volgende:
[..]
thanks,hoop dat hij hier nog langskomt met een klein verslagje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |