Maar geloof me, die zogenaamde skills kunnen als KCT' er helemaal top zijn... bij een doodgewone lulbaan is er nog geen reet aan te beleven.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
ex-KCT'ers zijn wel gewild op de arbeidsmarkt hoor! De specifieke skills die je nodig hebt voor een baan die leren ze zo, net als ieder ander. Verder hebben ze laten zien dat ze over doorzettingsvermogen, creativiteit, teamgeest e.d. beschikken. Dat is veel belangrijk en moeilijker aan te leren dan een truukje hoe je programmeert of iets anders doet.
Zo is dat, ze hebben meestal de goede instelling. Die kunnen in principe overal aan de bak.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:49 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dat lijkt me erg lastig, maar we hebben het hier over een ander slag mensen dan ik ben. Dus ik geloof onmiddelijk dat die gasten het wel redden als ze uit dienst komen.
ik denk ook niet dat de gemiddelde KCT'er na zn diensttijd een doodegewone lulbaan zoektquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:49 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Maar geloof me, die zogenaamde skills kunnen als KCT' er helemaal top zijn... bij een doodgewone lulbaan is er nog geen reet aan te beleven.
Dat lijkt me erg lastig, maar we hebben het hier over een ander slag mensen dan ik ben. Dus ik geloof onmiddelijk dat die gasten het wel redden als ze uit dienst komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |