quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:39 schreef WooZ het volgende:
Positie Reker wankelt volgens SS lees ik?
Wat werd er gezegd?
Daar zal ik niet wakker van liggen. Alcidesquote:Op donderdag 24 april 2008 11:28 schreef Neoktheone het volgende:
Een einde van de samenwerking met Lemic betekent dus ook een einde van een groot netwerk van spelers en de samenwerking met Chelsea.
quote:'PSV en Van Eijden naderen akkoord'
Geschreven op vrijdag, 25 april om 23:05
PSV staat op het punt om Rens van Eijden voor de komende drie seizoenen aan zich te binden. Volgens het Algemeen Dagblad zijn club en speler het zo goed als eens over een verlenging van de samenwerking. Van Eijden speelde het hele seizoen in het belofteteam van de landskampioen, maar trainde sinds januari al wel mee met de A-selectie. Het vertrek van Manuel da Costa halverwege het seizoen naar het Italiaanse Fiorentina was daar debet aan.
De twintigjarige verdediger debuteerde vorig seizoen in de hoofdmacht van de kersverse landskampioen. De Ossenaar deed negentien minuten mee in de Champions League-wedstrijd tegen Liverpool (1-0 verlies).
quote:Gomes krijgt tien dagen vrijaf van PSV
Geschreven op vrijdag, 25 april om 15:32
PSV heeft per selectiespeler afspraken gemaakt over de komende periode. De Eindhovenaren zijn klaar met voetballen in competitieverband, maar blijven voorlopig trainen op De Herdgang. Ook krijgen meerdere spelers een aantal dagen verlof.
Zo krijgen Gomes, Carlos Salcido, Jason Culina en Ibrahim Afellay eerder vrij van de club. De eerstgenoemde zal zaterdag vertrekken naar Brazilië, waar hij tien dagen zal verblijven bij zijn familie. In samenspraak met de Eindhovense club is besloten om de doelman anderhalve week vakantie te gunnen.
Afellay vertrekt vanaf maandag, terwijl Culina zijn rust mag pakken voordat hij met Australië de WK-kwalificatie zal moeten spelen. Datzelfde geldt voor Salcido, die met Mexico twee duels zal afwerken in het kader van kwalificatie voor het WK 2010. Ook Eric Addo heeft interlandverplichtingen, maar blijft voorlopig in Nederland.
Besloten is dat de selectie van PSV voorlopig nog vier dagen in de week actief zal zijn op het trainingsveld. Verder is het de bedoeling dat als afsluiting van het seizoen ongeveer één à twee oefenwedstrijden zullen worden afgewerkt.
Ja dat zag ik net ook. Volgens mij missen ze wat informatie.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:39 schreef WooZ het volgende:
Positie Reker wankelt volgens SS lees ik?
Wat werd er gezegd?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:07 schreef mcyodogg het volgende:
Wel iemand voor de het moraaeel op de zaterdagavond.
en als ik nou 'de moraliteit' gezegd zou hebben, zou dat dan wel geklopt hebben?quote:
Ga maar eens helpen Harry, want ze hebben je nodig op de Mathildelaan!quote:Van Raaij: 'Je hebt mannen als Lemic nodig'
26/04/2008 08:45
PSV lijdt onder de interne machtsstrijd die is losgebarsten na het spraakmakende interview van doelman Gomes in Voetbal International. De Braziliaanse doelman brandde Jan Reker af en de algemeen directeur liet weten te denken dat Vlado Lemic achter de 'hij eruit of ik eruit' van Gomes zit.
Technisch directeur Stan Valckx is al geslachtofferd vanwege zijn te nauwe banden met Vlado Lemic, de adviseur van Gomes en flink wat andere spelers. Reker wil verder schoon schip maken om de invloed van Lemic te beperken.
In de Volkskrant geeft voormalig voorzitter Harry van Raaij PSV advies. 'Je moet zulke mensen natuurlijk niet te veel invloed op je beleid laten hebben. Als veel belangrijke mensen aan één man zijn verbonden, moet je daar zorgvuldig mee omgaan', aldus Van Raaij.
'Aan de andere kant heb je mannen als Lemic nodig. Ze hebben een belangrijk netwerk. Je moet ermee leren leven', relativeert Van Raaij. Lemic zou via zijn broer Zoran, die wél een officiële FIFA-makelaar is, een te grote vinger in de pap hebben achter de schermen in Eindhoven.
Ahh Phoxy, de enige onafhankelijke figuur binnen PSV. Of heeft hij misschien zo'n piratenpakje aan omdat Lemic dat geëist heeft omdat Gomes anders 5 wedstrijden niet zou keepen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:22 schreef WooZ het volgende:
[ afbeelding ]
Reker heeft alsnog besloten een stapje terug te doen
clubhoer (quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Welkom Martin v Geel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
clubhoer (was dat grappig bedoelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Van Geel genoemd als manager voetbalzaken
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Berichten dat Stan Valckx al op non-actief zou zijn gesteld door PSV, sprak de manager voetbalzaken tegen. "Ik ben nog hartstikke hard aan het werk. " Dat Reker hem zal ontslaan, staat echter vast. Intussen circuleert de naam van Martin van Geel al in Eindhoven als opvolger van Valckx.
Als binnenkort de balans van het eerste jaar onder Reker wordt opgemaakt, blijkt een spoor van vernieling te zijn aangericht. FIFA-makelaar Vlado Lemic werd vanwege zijn uitstekende internationale netwerk door Harry van Raaij en Eric Gerets bij de club betrokken, adviseerde tot ieders tevredenheid Frank Arnesen en Guus Hiddink en was betrokken bij de komst van onder meer Mateja Kezman, Gomes, Alex, Danko Lazovic en Edison Mendez.
Omdat hij ook zeven spelers van de huidige selectie begeleidt of adviseert en dus een 'dubbele pet' op heeft, parkeerde Reker hem aan de zijlijn. Daarmee - tegen de zin van Valckx - voor lief nemend dat uitstekende ingangen in Zuid-Amerika en bij Real Madrid en Chelsea verloren gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |