quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt vanaf 10.00 uur al genieten.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:32 schreef TheGeneral het volgende:
Programma morgen:
COURT CENTRAL start 10:00 am
[5] D Ferrer (ESP) vs J Tipsarevic (SRB)
[13] J Ferrero (ESP) vs [2] R Nadal (ESP)
[1] R Federer (SUI) vs G Monfils (FRA)
[3] N Djokovic (SRB) vs [14] A Murray (GBR)
[1] B Bryan (USA) / M Bryan (USA) vs [WC] J Benneteau (FRA) / N Mahut (FRA)
COURT DES PRINCES start 10:00 am
I Andreev (RUS) vs N Almagro (ESP)
[16] P Kohlschreiber (GER) vs [4] N Davydenko (RUS)
[12] T Robredo (ESP) or R Soderling (SWE) vs [6] D Nalbandian (ARG)
S Querrey (USA) vs [Q] K Vliegen (BEL) or [7] R Gasquet (FRA)
F Cermak (CZE) / P Kohlschreiber (GER) vs R Nadal (ESP) / T Robredo (ESP)
COURT 2 start 1:00 pm
J Coetzee (RSA) / W Moodie (RSA) vs [7] A Clement (FRA) / M Llodra (FRA)
[8] J Bjorkman (SWE) / K Ullyett (ZIM) or M Fyrstenberg (POL) / M Matkowski (POL) vs P Hanley (AUS) / L Paes (IND) or [2] J Erlich (ISR) / A Ram (ISR)
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:15 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nalby
Geen dank !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb alleen Rodd er lekker niet uitgekwakt
Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
My stapler.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:00 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
![]()
Lijkt wel een quote uit "The Office "
Die tekst van je post.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
klein, witte broek, blauw shirt, dat doet me ergens aan denken.
edit
[ afbeelding ]
Top!quote:Op woensdag 23 april 2008 16:04 schreef kleineschwester het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
6-4 !!!!
En werken ho maar....quote:Op woensdag 23 april 2008 19:25 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Echt vanaf 10.00 uur al genieten.
Wat een heerlijk programma.
Kop koffie, warm broodje, krant erbij en de tv op Sport 1...![]()
Ik heb geen 9-5 baanquote:Op woensdag 23 april 2008 22:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En werken ho maar....![]()
Ben jaloers op je. Ik hoop dat ik morgen vroeg weg kan van mijn werk.
Ja, wat denk jij.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn, onze kwaliteitsposts worden nog nagelezen ook.
Relaxt.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:04 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik heb geen 9-5 baan.
Morgenochtend zit mijn werkdag er zo rond 9 uur weer op.
Kun je dan nergens een gezellig streampje vinden, bijvoorbeeld via Betfair of Bet365.com?quote:Op donderdag 24 april 2008 08:55 schreef fruityloop het volgende:
Helaas moet ik het doen met het on-line scorebord, is toch niet zo leuk als het echt kunnen zien, maar dat zal de baas dan wel weer wat minder leuk vinden..
Veel van die streams zijn hier dichtgezet op de zaak, en als ik eerlijk ben heb ik het er ook wat te druk voor. (en nog belangrijker, daarvoor zit ik niet op het werk uiteraard..quote:Op donderdag 24 april 2008 09:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kun je dan nergens een gezellig streampje vinden, bijvoorbeeld via Betfair of Bet365.com?
quote:Op donderdag 24 april 2008 10:20 schreef TheGeneral het volgende:
Vamos Ferrer natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |