abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65967439
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:32 schreef Jappe90 het volgende:
Kuyt moet gewoon rechtsmid, in de spits scoort hij inderdaad niet genoeg. Nou vind ik Huntelaar ook niet de ideale spits, scoort alleen tegen kleine landjes en zijn techniek is droevig (een tweetjes die mislukken etc). Dus ik zou voor Van Persie gaan dan.

Kuyt komt te kort? Speelt al geruimde tijd bij Liverpool, vaak in de basis en speelt vaak een goede pot. Misschien niet als spits maar heeft al vaak zijn waarde bewezen voor Liverpool.
Op rechtsbuiten hebben we al spelers als: Affelay, Sneijder, Robben.

Gewoon keuzes durven maken en Kuijt thuislaten. Kuijt staat er bij Liverpool alleen in voor zijn verdedigende werk.
lollig
pi_65967455
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:32 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat Kuijt een speler is met beperkte of specifieke kwaliteiten. Kuijt is echter wel belangrijk voor Liverpool. Als je bij Liverpool speelt kan je wel wat meer dan hard werken en de ideale schoonzoon uithangen. Wat er bij het NL elftal gebeurd interesseert me niet maar dan moet hij zich niet richten op de spits positie. Bij Feyenoord deed hij het uitstekend in de spits maargoed dat is wel een paar niveautjes lager dan het Nederlands Elftal.
Wel met je stuk eens.
Maar hij moet zich definitief gaan toespitsen als hangende middenvelder op rechts.
  woensdag 11 februari 2009 @ 22:35:57 #228
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65967528
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:34 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Gewoon keuzes durven maken en Kuijt thuislaten. Kuijt staat er bij Liverpool alleen in voor zijn verdedigende werk.
Inderdaad stuk voor klassieke rechtsbuitens.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 11 februari 2009 @ 22:37:01 #229
67174 Dos37
Come on Twente
pi_65967574
Als spits is ie gewoon vernield in het systeem van Liverpool.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_65967596
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:35 schreef TC03 het volgende:

[..]

Idd
pi_65967615
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:34 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Wat een onzin praat jij zeg. Je geeft je bek maar een gooi. Als je het een beetje zou volgen zou je niet van die onzin uitkramen.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65967673
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:37 schreef Dos37 het volgende:
Als spits is ie gewoon vernield in het systeem van Liverpool.
Sowieso redt op Torres na geen enkele spits het daar.
Heskey, Cisse, Baros, Crouch, Keane, Voronin Bellamy en dus ook Kuijt.
pi_65967722
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:35 schreef TC03 het volgende:

[..]

Oh Kuijt ook zo'n klassieke rechtsbuiten. Kuijt staat bij liverpool daar om verdedigend werk op te knappen maar daar hebben wij Schaars en Nigel al voor.

En Robben staat rechtsbuiten bij Real en doet het erg goed.
lollig
pi_65967792
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:39 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Oh Kuijt ook zo'n klassieke rechtsbuiten. Kuijt staat bij liverpool daar om verdedigend werk op te knappen maar daar hebben wij Schaars en Nigel al voor.

Kuijt heeft een goed schot en kan voorbereidend werk doen. Een solo hoef je niet te verwachten. Zoals Waterreus zondag in studio voetbal zei: Ga maar eens 90 minuten achter hem aanlopen. Slopend.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  woensdag 11 februari 2009 @ 22:42:37 #235
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65967853
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:39 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Euhm, dat er spelers zijn die ook op rechtsbuiten kunnen spelen wil niet zeggen dat Kuijt maar niet mee hoeft. Ten eerste heeft Afellay zich nog nooit echt bewezen in het Nederlands elftal, en ten tweede spelen Sneijder en Afellay ook vaak zat in het centrum of vanaf links. Schaars is ook nog lang geen vaste waarde in het Nederlands elftal en aan alleen één verdedigende middenvelder heb je niet genoeg.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_66353708
quote:
Liverpool heeft zondag schade opgelopen in de titelstrijd met Manchester United. De ploeg van manager Rafael Benitez mocht uiteindelijk nog blij zijn dat het een punt overhield aan het thuisduel met Manchester City. Dirk Kuyt maakte in het laatste kwartier gelijk: 1-1.

De bezoekers uit Manchester waren kort na rust op voorsprong gekomen. City kreeg daarbij hulp van Liverpool-verdediger Alvaro Arbeloa, die zijn eigen doelman passeerde. Nigel de Jong speelde de hele wedstrijd bij Manchester City. Ryan Babel kwam zeven minuten voor tijd nog in het veld bij Liverpool, dat al tegen een achterstand van zeven punten op Manchester United aankijkt.
En weer gescoord.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_66367877
quote:
Op zondag 22 februari 2009 21:28 schreef RayMania het volgende:

[..]

En weer gescoord.
Dirk Kuijt
pi_66368506
Kuijt was de meest gevaarlijke speler van Liverpool gister. Rest was drama hoofdletter D
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_66368899
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:26 schreef ub40_bboy het volgende:
Spelers als Donny de Groot en Johnny van Beukering kunnen hetzelfde wat die Kuijt de hele tijd doet in de spits. De enige kwaliteit die Kuijt nog bezit is slijmen voor de camera's. Dus misschien moeten Donny en Johnny ook gaan slijmen voor de camera.
Vandaar dat Donny en Johnny ook bij Li...

Oh nee, wacht...

pi_66369254
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:47 schreef stevengerrard het volgende:
Kuijt was de meest gevaarlijke speler van Liverpool gister. Rest was drama hoofdletter D
Vooral Lucas
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_66375124
quote:
Op maandag 23 februari 2009 12:12 schreef WeebI het volgende:

[..]

Vooral Lucas
Of Babel en Dossena
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  maandag 23 februari 2009 @ 15:24:59 #242
176521 Grulez
rasgroninger
pi_66375600
Babel was hilarisch.
pi_66942641
quote:
Liverpool-aanvaller Kuyt wacht op nieuwe aanbieding
Datum: 11-mrt-2009 16:02

Door Edwin Struis

Liverpool - Zijn contract loopt volgend seizoen af, maar voorlopig maakt Liverpool nog geen haast om Dirk Kuyt (foto) langer aan zich te binden. De aanvaller, die dinsdag een belangrijke rol speelde in de klinkende zege (4-0) op Real Madrid, wacht rustig af.

“De signalen zijn positief, maar ik denk dat de club het nu belangrijker vindt om eerst het contract van de manager te verlengen. M’n gezin en ik hebben het hier uitstekend naar de zin, dit is het derde seizoen bij Liverpool, ik heb het gevoel dat ik bij deze club pas. Als de club besluit mij een nieuw contract aan te bieden, zou ik daar zeer blij mee zijn. Betere clubs dan Liverpool zijn er weinig in Europa.”
  zondag 22 maart 2009 @ 23:49:35 #244
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_67311375
Durk Kooit voetbalt momenteel zeer goed. Keyplayer bij liverpool wat wil je nog meer. Hij krijgt ook steeds meer waardering van de fans. IOk kan me wel voorstellen dat hij voorlopig nog wel in liverpool blijft voetballen.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 23 maart 2009 @ 02:02:45 #245
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_67313079
Kan niet missen, Rafa heeft net verlengd en Dirk is z'n oogappeltje. Even buiten beschouwing gelaten dat ie natuurlijk gewoon fantastisch in z'n huidige rol gegroeid is, hij is echt een onmisbare schakel geworden binnen het team.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  maandag 23 maart 2009 @ 02:07:38 #246
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67313115
Dirkie Kuijt uit Katwijk .
2000 light years from home
pi_67699378
quote:
Kuyt 'apetrots' op nieuw contract
Door CHRIS VAN NIJNATTEN

LIVERPOOL - Dirk Kuyt heeft zijn verbintenis bij Liverpool met twee jaar verlengd. De international staat daardoor tot medio 2012 bij de Engelse topclub onder contract. Het huidige contract van Kuyt liep aan het eind van volgend seizoen af.

,,Ik ben er apetrots op dat Liverpool mijn huidige contract nu al wilde verlengen,'' zei de 28-jarige Kuyt vrijdag. ,,Het is geweldig om bij deze club te spelen, met zijn fantastische supporters. En gezien mijn leeftijd hoeft dit niet eens mijn laatste contract bij Liverpool te zijn.''

Liverpool wilde dit seizoen al in een vroegtijdig stadium met Kuyt in gesprek over contractverlenging, maar de speler wilde wachten tot coach Rafa Benitez zijn verbintenis op Anfield had verlengd. De Spaanse manager werd het daarover recent eens met de topclub. Vrijdag maakte Liverpool bekend dat ook aanvoerder Steven Gerrard zijn contract bij de club verlengd heeft.

Kuyt is met Liverpool bezig aan een sterk seizoen. De Reds staan in de kwartfinale van de Champions League en maken nog volop kans op de titel in Engeland. ,,We kunnen alles nog winnen,'' weet de Katwijker.

Met de contractverlenging bekroont de aanvaller een prima week. Voor Oranje was hij trefzeker tegen Schotland en Macedonië (twee keer). Kuyt over zijn uitstekende vorm. ,,Dat heeft alles te maken met het vertrouwen dat ik voel bij zowel het Nederlands eftal onder Van Marwijk als bij Liverpool onder Benitez.''
pi_67704492
leuk voor hem
pi_67705032
Het moet gezegd, zijn spel maakt hem wel een zeldzame voetballer...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 4 april 2009 @ 18:47:34 #250
176521 Grulez
rasgroninger
pi_67709192
Ben wel benieuwd wat spelers als Torres en Gerrard van Kuyt vinden. Wat ze achter zn rug om bespreken als hij weer eens een kutaanname heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')