quote:Op donderdag 24 april 2008 11:11 schreef Blawh het volgende:
[..]
Omdat niet alles tegelijk kan gebeuren?
Het duurt nog zo'n 2,5 maand voordat de voorbereiding op het nieuwe seizoen begint, tijd zat.
Ik wil goftedomme een nieuwe Johnnyquote:
1 keer.. En zonder filmpje..quote:Op donderdag 24 april 2008 11:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is erg, maar ondertussen wel 4 keer vermeld.
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:12 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Met een YouTube filmpje uiteraard.
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:31 schreef BobbyHill het volgende:
Deze is haast nog grappiger dan de Victor Sikora compilatie
There is only one Johnny Heitingaquote:Op donderdag 24 april 2008 11:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
[..]
Ik wil goftedomme een nieuwe Johnny![]()
.
Lul niet, die heb ik gisteren nog op MSN gesproken.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:37 schreef Jasza het volgende:
De geruchten gaan weer vrolijk door, Sulejmani zou rond zijn bijv
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lul niet, die heb ik gisteren nog op MSN gesproken.
Hij zei zeker dat ie wel naar Den Bosch wilde?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lul niet, die heb ik gisteren nog op MSN gesproken.
Nee, dat dat al rond was. Zag hem gisteren ook lopen bij deMcDrive in Rosmalen, hebben samen nog een McKroket (issie dol op, Mickey) gegeten.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij zei zeker dat ie wel naar Den Bosch wilde?
Ik altijd maar denken dat je met de auto door de McDrive moet..quote:Op donderdag 24 april 2008 12:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee, dat dat al rond was. Zag hem gisteren ook lopen bij deMcDrive in Rosmalen, hebben samen nog een McKroket (issie dol op, Mickey) gegeten.
Inderdaad, de nieuwe coca cola commercial waarin zijn held Ruud van Nistelrooij te zien is in een FC Den Bosch tenue heeft de doorslag gegeven schijnt.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Nee, dat dat al rond was. Zag hem gisteren ook lopen bij deMcDrive in Rosmalen, hebben samen nog een McKroket (issie dol op, Mickey) gegeten.
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik altijd maar denken dat je met de auto door de McDrive moet..
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik altijd maar denken dat je met de auto door de McDrive moet..
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:48 schreef Breach het volgende:
[..]![]()
OT: Zou overigens wel mooi zijn als hij zou komen, maar dan mogen Bakkie Choco, Rommedahl en huiLeonardo Luque van mij wel vertrekken.
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
[..]
Ik wil goftedomme een nieuwe Johnny![]()
.
Boks ouwequote:Op donderdag 24 april 2008 13:37 schreef BonJovi het volgende:
Kennedy B kan veel hoger dan Ajax man je weet toh dat zei hij zelf BOX
Leonardo is gewoon een overgewaardeerd, bloedirritant strontjoch die zichzelf belangrijker vind dan alles en iedereen op deze wereld. Hij is zelfzuchtig en loopt continu te janken en bij het minst of geringste gaat ie liggen. Eigenlijk is het een kopie van Cristiano Ronaldo alleen die beslist wel wedstrijden met zn voetbalkwaliteiten en Leonardo niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:52 schreef devv05 het volgende:
Leonardo heb ik nog niet afgeschreven en Rommedahl vind ik niet slecht voor de breedte, je moet ook iemand op de bank houden. Maar Luque en Bakkie mogen inderdaad weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |