moet je dit geloven ?quote:Op woensdag 23 april 2008 15:09 schreef M0NTANA het volgende:
Kaarten te koop voor Ajax - SCH (in 410), 20 euro per stuk. Geinteresseerd, stuur een PM.
Hij wil graag zijn geld verdubbelenquote:
En jij kan het weten... Jij gaat regelmatig kijken.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:27 schreef toma het volgende:
het valt best mee. Pas de eerste wedstrijd sinds tijden dat ze slecht spelen. Maar er zitten idd een hoop spelers tussen die weinig potentie hebben.
quote:Op woensdag 23 april 2008 13:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Moeten jullie elk jaar een nieuwe foto maken?
Het is altijd elke drie jaar.. en dat is zekerquote:
Die hebben afgelopen maandag nog met 0-3 verloren van RKCquote:Op woensdag 23 april 2008 18:12 schreef MaxC het volgende:
Jong Ajax geen kampioen?
Om de drie jaar? Dat is elke zes jaar.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
[..]
Het is altijd om de drie jaar.. en dat is zeker
Ik ga wel denk ik, hopelijk is het lekker weer..Wat moet je anders op zo'n gare dag.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:59 schreef Jasza het volgende:
Wel goedkoop Heerenveen
Maar ga maar niet hehe.
hahaha lachen ben benieuwdquote:Op woensdag 23 april 2008 18:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ga wel denk ik, hopelijk is het lekker weer..Wat moet je anders op zo'n gare dag.
Overigens, als je straks denkt wat voor enge hooligan ons Nederlands elftal traint...Marco van Basten heeft z'n kop kaal geschoren. Even wennen. Zijn nog geen foto's van (voor zover ik weet), maar hij zal zelf wel een keer op tv verschijnen met z'n nieuwe look.
Dat meen je niet?quote:Op woensdag 23 april 2008 18:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ga wel denk ik, hopelijk is het lekker weer..Wat moet je anders op zo'n gare dag.
Overigens, als je straks denkt wat voor enge hooligan ons Nederlands elftal traint...Marco van Basten heeft z'n kop kaal geschoren. Even wennen. Zijn nog geen foto's van (voor zover ik weet), maar hij zal zelf wel een keer op tv verschijnen met z'n nieuwe look.
Zou ie met Coronel hebben gewed dat ie van Geel er niet voor de zomer uit kreeg?quote:Op woensdag 23 april 2008 18:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha serieusquote:Op woensdag 23 april 2008 18:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
ziet het er ongeveer zo uitquote:Op woensdag 23 april 2008 18:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Boulahrouz! Maar die zie ik niet zo snel komen met San Marco als trainer.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:18 schreef tha_dark het volgende:
Wat gaan de topics toch weer snel tegenwoordig!
Maar wie zien jullie wel zitten als opvolger van Heitinga? En kom nu niet met Constantin of Colin aan
van der Wiel.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:18 schreef tha_dark het volgende:
Wat gaan de topics toch weer snel tegenwoordig!
Maar wie zien jullie wel zitten als opvolger van Heitinga? En kom nu niet met Constantin of Colin aan
Die had ik idd nog bij het lijstje moeten zetten. Ik hoop overigens niet dat je dit serieus meent want die jongen is volgens verwachtingen nog tot 2010 uitgeschakeld vanwege z´n blessure.. :´)quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |