quote:
Thanks bothquote:
VAK410 wilt blijven uitbreiden en dat ging niet op Noord, omdat we dan te dicht richting het uitvak zouden gaan. Daarbij komt dat je nu een erg lekker blok op Zuid kunt vormen met Zuid1 en met oa 428. Plus dat het honk waarschijnlijk ook op Zuid komt, maakt dit het helemaal gemakkelijk.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:44 schreef Landgeld het volgende:
Ik heb het ff niet meegekregen: vandaar deze vraag;
waarom gaat 410 naar zuid? (boven).... en gaat het hele vak mee? of alleen een deel?
ok man, thx voor je uitleg!quote:Op woensdag 23 april 2008 14:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
VAK410 wilt blijven uitbreiden en dat ging niet op Noord, omdat we dan te dicht richting het uitvak zouden gaan. Daarbij komt dat je nu een erg lekker blok op Zuid kunt vormen met Zuid1 en met oa 428. Plus dat het honk waarschijnlijk ook op Zuid komt, maakt dit het helemaal gemakkelijk.
Niet het hele vak gaat mee. Die gasten bovenin, gaan lang niet allemaal mee. Maar de wachtlijst wordt helemaal weg gewerkt. Goede zaak dus. Het vak groeit ook van 1000 naar zo'n 1700 man. Dus volgend jaar nog groter.
VAK410 komt op Zuid2 he. Vak 424/425. Ook al gaan we naar een ander vak, wij blijven gewoon VAK410 heten.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:25 schreef Landgeld het volgende:
[..]
ok man, thx voor je uitleg!maar als vak410 dus op Zuid1 komt, blijft de groep zich dan wel VAK410 (BOYS) noemen of komt er een andere naam voor de groep? En 410 blijft dus ook een sfeervak.. samen met Zuid1.... hmmm
Zijn de mensen die eerst op zuid1 zaten allemaal overgeplaatst ofzo
ben benieuwd!alleen zuid zelf is nooit echt een sfeer....
410 gaat naar Zuid 2 (tweede ring), Zuid 1 blijft gewoon Zuid 1.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:25 schreef Landgeld het volgende:
[..]
ok man, thx voor je uitleg!maar als vak410 dus op Zuid1 komt, blijft de groep zich dan wel VAK410 (BOYS) noemen of komt er een andere naam voor de groep? En 410 blijft dus ook een sfeervak.. samen met Zuid1.... hmmm
Zijn de mensen die eerst op zuid1 zaten allemaal overgeplaatst ofzo
ben benieuwd!alleen zuid zelf is nooit echt een sfeer....
dat filmpje van Jong Ajax, de tranen sprongen me in de ogen van dat verdedigen van Ajaxquote:Op woensdag 23 april 2008 14:46 schreef BonJovi het volgende:
Hopelijk gaat nr7 bij de eerste spelen zou een goede aanwinst zijn voor Rkc.
Daar zat de heer BonJovi bij in de klas toch ofzo?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Gelukkig dat jij dat ziet op basis van een samenvattinkje van een paar minuten.
Ik heb bij hem in de team gevoetbald dus ken hem al jaren, dat is al iets meer dan die paar minuten wat je net zag.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Gelukkig dat jij dat ziet op basis van een samenvattinkje van een paar minuten.
Ik vind sowieso de verdedigers in het algemeen steeds slechter worden. In Nederland heb je toch helemaal niks meer rondlopen waar je als spits bang van wordt? Daarom doen de topclubs er goed aan om een voormalig topverdediger á la Frank de Boer de verdedigers van een ploeg te laten trainen. Als je ziet dat er maar 2 teams in de Eredivisie minder dan 40 (!) goals tegen hebben gehad, dan is dat echt alarmerend te noemen. Hoe moet je dan uberhaupt nog iets in Europa presteren als je gemiddeld elke wedstrijd minimaal 1 goal tegen krijgt.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:48 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
dat filmpje van Jong Ajax, de tranen sprongen me in de ogen van dat verdedigen van Ajax![]()
Het is duidelijke dat we wat verdedigers met KOPEN ipv te hopen op de jeugd
Gelukkig hebben we Colin nogquote:Op woensdag 23 april 2008 14:48 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
dat filmpje van Jong Ajax, de tranen sprongen me in de ogen van dat verdedigen van Ajax![]()
Het is duidelijke dat we wat verdedigers met KOPEN ipv te hopen op de jeugd
Whaha, die was geweldig, als een Balarina. Volgens mij heb ik daar nog ergens een paint van.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het sprongetje van Roger tegen Werder.
het valt best mee. Pas de eerste wedstrijd sinds tijden dat ze slecht spelen. Maar er zitten idd een hoop spelers tussen die weinig potentie hebben.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:19 schreef N.i.c.k het volgende:
Wat is nu de eigenlijk de positie van Van Der Heijden ? Ik zie em zowel in de verdediging als aanvallend op middenveld staan.
Als ik dat filmpje zie, krijg ik wel tranen in mijn ogen van de verdediging. Trek daar nu eens aparte coaches voor aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |