quote:Op woensdag 23 april 2008 15:06 schreef Nega het volgende:
Kan ik niet met ze 2en op 1 Xbox online spelen? En zo ja, hoe?
Aha, gelukkig speel ik alleen Halo 3, moest voor vriend vragen.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
ja dit kan online, met halo3!
helaas, in CoD4 is dit niet mogelijk
ik Vond Halo3 ook leuk. echt leuk.....quote:Op woensdag 23 april 2008 15:43 schreef Nega het volgende:
[..]
Aha, gelukkig speel ik alleen Halo 3, moest voor vriend vragen.
Klopt.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:38 schreef -Mo- het volgende:
Leuk spelletje.
Echt niet, ik ben veels beterquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:07 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik maak jou tantoe hard in als we online gaan spelen.
Beste (online) shooter van t moment in mijn ogen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:00 schreef Reintji het volgende:
Is dit nog een aanrader? Vergeleken met Halo3 en Gears? De laatste keer dat ik CoD heb gedaan was op een PC (CoD1 en United Offence)
Ben zelf enorm fan van Halo3, met name alles er om heen... maar dit heeft een grotere verslavingsfactor, plus je hebt ECHT oorlogquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:00 schreef Reintji het volgende:
Is dit nog een aanrader? Vergeleken met Halo3 en Gears? De laatste keer dat ik CoD heb gedaan was op een PC (CoD1 en United Offence)
kwa shooters is dit DE aanraderquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:00 schreef Reintji het volgende:
NICE!quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:34 schreef Dancin_Rhino het volgende:
ik heb wat lopen klooien met capture card en wat cod 4 shit opgenomen
http://www.vimeo.com/1050195
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:34 schreef Dancin_Rhino het volgende:
ik heb wat lopen klooien met capture card en wat cod 4 shit opgenomen
http://www.vimeo.com/1050195
Geinteresseerd!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:59 schreef Rossdale het volgende:
Is er interesse als we vanuit FOK!games nog eens een tof en puik CoD4-toernooitje gaan organiseren?
Zo ja dan zal ik binnenkort eens iets in elkaar gaan draaien
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:59 schreef Rossdale het volgende:
Is er interesse als we vanuit FOK!games nog eens een tof en puik CoD4-toernooitje gaan organiseren?
Zo ja dan zal ik binnenkort eens iets in elkaar gaan draaien
Zolang ik je pwn mag je niet zeuren, maar ja dat was er een beetje bij ingeschotenquote:
Probeer eens wat Search en Destroy enz te gaan spelen, zit veel meer tactiek en spanning in.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:32 schreef mini-lellan het volgende:
Speel elke dag wel een paar potjes, vooral team deathmatch. Ik speelde zelf eerst ook Halo 3 maar vind CoD 4 meer actie hebben, halo 3 is lomp op elkaar afrennen en de ander z'n shield kapot schieten en daarna melee afmaken.
Gebruik zelf een M4 Carbine en ben lvl 26.
Me gamertag is Drankster btw.
Speel ook welles Domination.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:34 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Probeer eens wat Search en Destroy enz te gaan spelen, zit veel meer tactiek en spanning in.
Naar mijn mening een stuk leuker
Snipergeweren zijn behoorlijk dodelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:48 schreef Thrilled het volgende:
[..]
![]()
Ben jij nou zo goed of is de game zo easy?
of ben ik té noob..![]()
Vond ik ook. Als je t nog niet zo goed kan is t behoorlijk frustrerend. Ik begon t een beetje te snappen bij de 2de prestige.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:01 schreef Dickies het volgende:
Vind het nu nog wat teveel hersenloos geren en geschiet.
Dit is idd een hele goede shooter en search en destroy is een toffe variant,hardcore is nog net ff iets leuker!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:34 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Probeer eens wat Search en Destroy enz te gaan spelen, zit veel meer tactiek en spanning in.
Naar mijn mening een stuk leuker
Ik had het ook over hardcore eigenlijk, geweldig goede gameplay.. enige nadeel is de teamkillers als je met weinig man bent.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dit is idd een hele goede shooter en search en destroy is een toffe variant,hardcore is nog net ff iets leuker!
Als je level 55 hebt gehaald, kan je er voor kiezen om weer level 1 te worden. Dus zijn al je wapens opeens vamoose, maar je krijgt een SPECIALE ICON NAAST JE NAAM.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd.. als je 1x prestige doet, krijg je zo'n spuuglelijk goudgeel dingquote:Op zondag 1 juni 2008 13:08 schreef Dancin_Rhino het volgende:
pfff en al weer over nieuw beginnen , nog 2 keer te gaan. als ik jou was merkie fuck die prestige die 5 sterren zijn best mooi
OMGGGGGquote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Als je level 55 hebt gehaald, kan je er voor kiezen om weer level 1 te worden. Dus zijn al je wapens opeens vamoose, maar je krijgt een SPECIALE ICON NAAST JE NAAM.
Je spellingscontrole ook?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:57 schreef Trigalti het volgende:
Men Xbox is kapot...
Omdat ik men type in plaats van mijn? Nee vriend, typte gewoon zoals ik het uitgesproken zou hebben.quote:
Ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:49 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Omdat ik men type in plaats van mijn?
Tenzij mensen het je onmogelijk makenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:59 schreef Edwinuss het volgende:
Het is ook zo. Tenzij je er zelf 1 hebt
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tenzij mensen het je onmogelijk maken
Vanavond ben ik er iig. Stereo ook. Die is ook weer helemaal verslaafd zei die vanochtendquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:51 schreef KneusTeun het volgende:
Mischien vanaaf weer toch?
We hebben nog een camper nodigiemand met die .50!
Ga je tot 10 uur blokkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:32 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben denk ik vanaaf wel van de partij, ben nu zwaar aan het blokkenalles voor COD!!! jeweets
Je bent er iig bijquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:25 schreef KneusTeun het volgende:
Nee niet tot 10 uur maar uurtje of 9 helaas welen ook eindopdrachten afronden helaas....
Dan ben je wel over de helft ja, maar de singleplayer is vrij kort, dus lang wil ik het niet noemen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:16 schreef CoolGuy het volgende:
Ik ben zelf ook sinds een paar dagen (shame on me) met deze game bezig. Ik speel nooit online overigens. Heb geen Xbox Live.
Kan iemand me vertellen hoe ver/niet ver ik ben in de game? Ik heb die gast Al Asahd of iets dergelijks al te pakken. Daarna moet je zo'n rus ofzo uitschakelen in Pripyat in zo'n level waar je samen met nog een collega met z'n 2en moet rondsneaken. Voor het begin van dat level komt er ook te staan "15 years earlier".
Daarna moet je met je collega ontsnappen omdat iedereen dan weet waar je bent. In dát level ben ik nu. Hoe veel moet ik dan nog? Iemand die dat weet?
ineens dat stukje met die silencersquote:
Wel meteen iets voorsprong ja. Vind het vaak alleen zonde om een spel meteen bij de release te halen, maar MW1 heb ik sinds die media markt actie. Hoelang is dat terug? 1 a 1,5 maand ofzo? Dan heb je gewoon een dikke achterstand omdat e meesten al level 55 hebben (tig keer) en bijv alle mooie plekjes weten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:24 schreef KneusTeun het volgende:
Hahaha en met beetje geluk speel ik hem vanaf 8 uur ipv 12 uur! dus ff flink perks unlocken
Jammer dat de game al gespeeld wordt door americans :S
Ik ben er weerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:13 schreef KneusTeun het volgende:
Edwin is ook een mooie, zit ik mooi mirrors edge te spelen stuurt ie message : ik ga zo codden.
Dus vriendelijk als ik ben maak ik het level af en druk cod erin. vervolgens sent ik hem een invite met de gedachte dat ie weet dat ik online ben. gaat ie off
grrr maandag alquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:13 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben vanaf maandag rond 10 uur online met MW2, ligt beetje aan hoelaat ik thuis ben.
Edwin mag nie meer op het forum van de boze admins
kan geen vrij meer fixen voor woensdag :/!quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:46 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop MW2 dinsdag in huis te hebben en probeer voor woensdag nog een vrije dag te regelen
quote:De multiplayermodus van de PC-versie van Call of Duty: Modern Warfare 2 wordt, net als de console-versies, gelimiteerd tot 18 spelers. Dat heeft Mackey McCandlish van ontwikkelaar Infinity Ward gezegd in een vraaggesprek met bezoekers van de Amerikaanse webwinkel Best Buy.
"Het maximum aantal spelers op alle platformen is 1 tegen 1 tot 9 tegen 9. Dit is het aantal spelers waarop we de speelvelden, klassen, uitdagingen, perks en de rest hebben gebalanceerd", zegt McCandlish. De vorige delen in de Call of Duty-reeks hadden een limiet van 64 spelers.
sommige dingen staan wel beetje dubbel op! en voor de xbox is deze vergelijking niet van toepassing.quote:
Daarom staat er ook "PC Multiplayer" boven.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
sommige dingen staan wel beetje dubbel op! en voor de xbox is deze vergelijking niet van toepassing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |