cranberriesap checkquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:26 schreef YPPY het volgende:
Geen alcohol voor mij, er is toch ook wel limonade?
quote:
Yepzz water is prima in Delftquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:41 schreef DarkElf het volgende:
Is t water in Delft een beetje lekker trouwens? Ik ben dol op water drinken
Water is goed, siroop ook, alles eigenlijk behalve alcohol. Dat combineert echt niet met mijn medicijnen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Wat drink jij voor frisdrank YPPY? Zorg ik dat dat er iig is. Er is sowieso ijsthee, limonade-siroop(want ik heb een kind) cola en jus d' orange.
Heeeeel misschien had je daar wat eerder mee moeten komenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:01 schreef SHE het volgende:
Overigens wil ik eventueel; als SOL het niet erg vind/zich gepasseerd voelt ( bedoel ik namelijk echt niet zo!!! )
mijn huis en gigantische kloostertuin ter beschikking stellen.
Ik zit in Utrecht en is misschien wat centraler? ( zit op 5 min lopen van CS )
Als het goed is, is het dan lekker warm en kan ik de tuin mooi inrichten met een grote tent en wat lange tafels.
Alleen houd ik weer niet van slapers![]()
Maar goed, het is maar een aanbod hoor. Niets moet, alles mag en Delluft is natuurlijk ook leuk. Dus ik laat het aan SOL en jullie over.
Ik neem de spullen in elk geval alleen ter opwarming mee en ik ben goed met electronika dus met die combi magnetron weet ik wel raad. Maar bij mij thuis kunnen liefhebbers eerder komen en meekijken/koken/proeven.
Dus zie maar!
Ik heb er overigens wel zin an, mijn laatste doboshtaart is eeuwen geleden!
Mooi! (in rotterdam vond ik het altijd wat chlorig smaken dus daar nam ik meestal flessen waterquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Yepzz water is prima in Delft![]()
Heb weleens als ik bij mijn vader in brabant ben dat ik water uit de kraan drink maar dat is gewoon vies, net alsof je schoonmaakmiddelen er doorheen proeft
Psssst, SHE, dat van die verjaardag heh... Dat staat in de TTquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:31 schreef SHE het volgende:
Sorry, maar dat dit een verjaardag betrof was mij niet duidelijk. Helemaal niet zelfs.
De felheid waarmee je reageert vind ik dan ook wat overdone, maar goed.
Ik vind het allemaal best
gaf ookal aan dat het niet mijn bedoeling was om fel over te komen, maargoed zowel in de TT en de OP staat het er, en zo is het ook tot stand gekomen in de SC.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:31 schreef SHE het volgende:
Sorry, maar dat dit een verjaardag betrof was mij niet duidelijk. Helemaal niet zelfs.
De felheid waarmee je reageert vind ik dan ook wat overdone, maar goed.
Ik vind het allemaal best
quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:36 schreef DarkElf het volgende:
Als t bevalt en iedereen alles overleefddan doen we het gewoon ook eens in t Utrechtse...
toch?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:36 schreef DarkElf het volgende:
Als t bevalt en iedereen alles overleefddan doen we het gewoon ook eens in t Utrechtse...
toch?
Joh, is geen moetje!quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:36 schreef DarkElf het volgende:
toch?
Ooooh, ok nou gelukkig maar; dacht dat we moestenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Joh, is geen moetje!
Ik was weer eens mijn autistische zelf; zit nog op mijn werk, heb weinig tijd gehad om SC-en te lezen en er is mij weer eens vanalles ontgaan.
Dat gebeurt wel vaker.
Ik ben verder hartstikke lief. Echt!
Wilde niemand voor het hoofd stoten; ik vind het allemaal al eng genoeg![]()
Vrouwen..brrr
quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Daar houd ik iedereen aan, zelfs de mannen.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:48 schreef SHE het volgende:
[..]
en aanhangquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:48 schreef SHE het volgende:
[..]
hetquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:58 schreef SHE het volgende:
Ik kibbel niet hoor? Ik ben SOL via PM mijn lichaam aan het aanbieden om het goed te maken.
Oh.....quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:58 schreef SHE het volgende:
Ik kibbel niet hoor? Ik ben SOL via PM mijn lichaam aan het aanbieden om het goed te maken.
* Leintjeuh jaloers isquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:58 schreef SHE het volgende:
Dan wel graag op een datum waarop ik ook kan komen.quote:
oeiii lekker zeg!quote:Op zaterdag 26 april 2008 08:46 schreef Tezz het volgende:
Ik heb gister maar vast weer even pesto en tzaziki en guacomole gegeten met turksbrood om vast te testen voor de meet hihi. Het was goed bevallen....
Ja tuurlijk, daar ging ik al vanuit eigenlijkquote:Op maandag 28 april 2008 05:08 schreef Isabeau het volgende:
Dames, moeten we niet ook een cadeau voor SoL meebrengen?ivm ouder worden/verjaren/meer lentes tellen/een nieuw rondje rond de zon etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |