Dat klinkt verre van aanlokkelijkquote:Op woensdag 23 april 2008 23:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het was een takkenbende. De helft deed het er niet en de bowlingbaan zat vol gaten/bobbels.
Nou, ik weet niet hoe lang ik het nog volhoudquote:
Ga dan gewoon slapen, voor ons hoef je niet wakker te blijven hoor.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:38 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe lang ik het nog volhoud
Mijn nieuwe rooster + activiteiten valt me toch wat zwaar!
Da's het probleem een beetje. Mijn ritme was altijd tegen 2 uur slapen en danquote:Op woensdag 23 april 2008 23:39 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ga dan gewoon slapen, voor ons hoef je niet wakker te blijven hoor.
Mjah, door euhm -laten we het op familieomstandigheden houden- niet echt heel erg in de stemming geweest om hier veel aanwezig te zijn... wel af en toe meegelukt tho!quote:Op woensdag 23 april 2008 23:51 schreef teigan het volgende:
goh, leeft Tanga nog?
bah, ik kan niet slapen, stomme zenuwen ook...
* teigan gaat morgenmiddag op sollicitatiegesprek
Oeh, waar?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:51 schreef teigan het volgende:
goh, leeft Tanga nog?
Fijn dat je weer terug bentquote:Op woensdag 23 april 2008 23:56 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Mjah, door euhm -laten we het op familieomstandigheden houden- niet echt heel erg in de stemming geweest om hier veel aanwezig te zijn... wel af en toe meegelukt tho!
* Peterselieman wenst Teigan morgen veel succesquote:Op woensdag 23 april 2008 23:51 schreef teigan het volgende:
Ik ving ook ergens iets op over een evt meet zaterdag bij mooi weer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |