Dat klinkt verre van aanlokkelijkquote:Op woensdag 23 april 2008 23:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het was een takkenbende. De helft deed het er niet en de bowlingbaan zat vol gaten/bobbels.
Nou, ik weet niet hoe lang ik het nog volhoudquote:
Ga dan gewoon slapen, voor ons hoef je niet wakker te blijven hoor.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:38 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe lang ik het nog volhoud
Mijn nieuwe rooster + activiteiten valt me toch wat zwaar!
Da's het probleem een beetje. Mijn ritme was altijd tegen 2 uur slapen en danquote:Op woensdag 23 april 2008 23:39 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ga dan gewoon slapen, voor ons hoef je niet wakker te blijven hoor.
Mjah, door euhm -laten we het op familieomstandigheden houden- niet echt heel erg in de stemming geweest om hier veel aanwezig te zijn... wel af en toe meegelukt tho!quote:Op woensdag 23 april 2008 23:51 schreef teigan het volgende:
goh, leeft Tanga nog?
bah, ik kan niet slapen, stomme zenuwen ook...
* teigan gaat morgenmiddag op sollicitatiegesprek
Oeh, waar?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:51 schreef teigan het volgende:
goh, leeft Tanga nog?
Fijn dat je weer terug bentquote:Op woensdag 23 april 2008 23:56 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Mjah, door euhm -laten we het op familieomstandigheden houden- niet echt heel erg in de stemming geweest om hier veel aanwezig te zijn... wel af en toe meegelukt tho!
* Peterselieman wenst Teigan morgen veel succesquote:Op woensdag 23 april 2008 23:51 schreef teigan het volgende:
Ik ving ook ergens iets op over een evt meet zaterdag bij mooi weer?quote:
TNT? Ik wil liever iets meer contact zeg maar.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:15 schreef teigan het volgende:
matje, de tnt al geprobeerd? Al weet ik niet of het daar nog zo fijn werken is..
Ik ga richting bedje, nogmaals een poging wagen...
trusten
Bij ons is?quote:Op donderdag 24 april 2008 00:17 schreef Peterselieman het volgende:
Bij de TNT hebben ze idd vaak mensen nodig, want het verloop is groot, tsja hoe zou dat komen, maar het werk zelf is leuk. En als zaterdagmedewerker verdien je prima
Het verloop is groot omdat het werk bagger isquote:Op donderdag 24 april 2008 00:17 schreef Peterselieman het volgende:
Bij de TNT hebben ze idd vaak mensen nodig, want het verloop is groot, tsja hoe zou dat komen, maar het werk zelf is leuk. En als zaterdagmedewerker verdien je prima
Nee hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 06:53 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, ik denk dat ik regelmatig in slaap ga vallen in de sauna maandag
KPN helpdesk zoekt nog mensenquote:Op donderdag 24 april 2008 00:16 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
TNT? Ik wil liever iets meer contact zeg maar.
Bediening ofzo.
Maargoed, ik heb geen ervaring en dat is kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |