Hier is het nu alweer gestopt met regenen, en uiteraard zat ik in het midden van de PLENSbui op de fiets...quote:Op woensdag 23 april 2008 16:42 schreef SilentChaos het volgende:
Hier regent't nu ook zacht!
Waar blijft die plensbui
Scheelt me wassen van m'n auto
Alleen een beetje jammer dat met regen de files 2x zo lang zijn
Marisj is the best !quote:Op woensdag 23 april 2008 16:45 schreef Broekie het volgende:
Dat maakt Maricha in mijn ogen juist zo'n enorm goede producer, dat ze contact onderhoudt met de doelgroep.
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:53 schreef Piles het volgende:
Ik kwam nog iets tegen van UruzganFM, maar dan anders
http://piles.nl/hosting/media/midnr_annemieke_uruzgan.mp3
En als het kan op 3FMquote:
ik dacht daar.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:12 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
Zij schijnt tegenwoordig de producer te zijn van de ochtendshow van Giel Beelen.. Geen idee hoe ze qua stemgeluid klinkt en of ze ook op de radio is te horen bij 3FM.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:16 schreef borisz het volgende:
Mijn favo producer werkte bij een andere zender. Die is nu verdwenen een heeft een programma bij KX.Marlous Loffelman
Nu al blij me al jullie stemmen! Ik wil winnenquote:
Hul nie! Mary Poppins -- ook met Julie Andrews -- weer wel.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:15 schreef Marc63 het volgende:
Michiel die buiten ging spelen als The Sound of Music op tv was? Het is nog wel een Disney-film!
Dan moet ik mn zus eens gaan vertellen dat haar Disney-dvd collectie niet klopt.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:20 schreef MichielV het volgende:
[..]
Hul nie! Mary Poppins -- ook met Julie Andrews -- weer wel.
Lous werkt nu idd voor Giel. Goede keuze voor 3FMquote:Op woensdag 23 april 2008 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zij schijnt tegenwoordig de producer te zijn van de ochtendshow van Giel Beelen.. Geen idee hoe ze qua stemgeluid klinkt en of ze ook op de radio is te horen bij 3FM.
Chatgirl, haaj
En EJ dan? Die kan mooi in de plaats van Rudy (sorryquote:Op woensdag 23 april 2008 19:24 schreef borisz het volgende:
RIck van V en Lous naar 3FM ipv C&S. Ik zou zo tekenen. Alleen is Rick dan direct de oudste van 3fm denk ik
. Al doet Rick nooit zo oud
.
Vorig jaar net naast de prijs gegrepen dus het zou mooi zijn als het dit jaar wel lukt ! Als ik trouwens een nummer 2 mag aanwijzen dan zou dat absoluut Astrid de Jong zijn die ik ook wel goed vindquote:Op woensdag 23 april 2008 19:19 schreef Maricha het volgende:
Nu al blij me al jullie stemmen! Ik wil winnen
EJ moet je maar bij Corton in het programma gooien ipv Makkingaquote:Op woensdag 23 april 2008 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
En EJ dan? Die kan mooi in de plaats van Rudy (sorry), of daarna
Maar ik denk niet dat 3FM z'n vingers daar aan gaat branden
Dat wordt lekker discussie voerenquote:Op woensdag 23 april 2008 19:27 schreef borisz het volgende:
[..]
EJ moet je maar bij Corton in het programma gooien ipv Makkinga
Dan hoop ik dat 3FM inderdaad z'n vingers daar niet aan gaat branden want Rudy hoort bij 3FM en ik zou het verdomd jammer vinden als iemand met zo'n brede muzieksmaak zou vertrekken. Net zoals ik het ook erg jammer zou vinden als een Eric Corton zou vertrekken.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:25 schreef Piles het volgende:
En EJ dan? Die kan mooi in de plaats van Rudy (sorry), of daarna
Maar ik denk niet dat 3FM z'n vingers daar aan gaat branden
Sorry, dan had ik je even verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:32 schreef Piles het volgende:
@Hans: ik zeg niet dat Rudy wegmoet, juist niet. Maar op dat tijdstip
Kleine correctie: Marlous valt af en toe in bij GIEL als producer (als zou ik het haar zeker gunnen om daar een vaste baan te krijgen)quote:Op woensdag 23 april 2008 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zij schijnt tegenwoordig de producer te zijn van de ochtendshow van Giel Beelen.. Geen idee hoe ze qua stemgeluid klinkt en of ze ook op de radio is te horen bij 3FM.
Hai held!quote:
Oh, okayquote:Op woensdag 23 april 2008 19:39 schreef Maricha het volgende:
Kleine correctie: Marlous valt af en toe in bij GIEL als producer (als zou ik het haar zeker gunnen om daar een vaste baan te krijgen)
okquote:Op woensdag 23 april 2008 19:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Kleine correctie: Marlous valt af en toe in bij GIEL als producer (als zou ik het haar zeker gunnen om daar een vaste baan te krijgen)
Purple. HAaaaai !quote:Op woensdag 23 april 2008 19:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hai held!
Goeie TT he![]()
lekker zomers
hai boys en girls!
TOP!quote:Op woensdag 23 april 2008 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een pallet stemmen is al binnen. Voordat we überhaupt kúnnen stemmen.
TImbaland.... Megahit dusquote:Op woensdag 23 april 2008 20:00 schreef -Hans- het volgende:
Maaj Broekie !![]()
Zou het nog lang duren tot Matt Pokora ft. Timbaland - She's Dangerous de hitlijsten bestormd?
Als dat geen hit wordt................
Bedanktquote:Op woensdag 23 april 2008 20:22 schreef purplerose het volgende:
Speciaal voor Marc63 en voor de andere die ervan houden
Me topje van vandaag met me boobs die zin hebben in de lente
[ link | afbeelding ]
Tieten.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:22 schreef purplerose het volgende:
Speciaal voor Marc63 en voor de andere die ervan houden
Me topje van vandaag met boobs die zin hebben in de lente
[ link | afbeelding ]
Nogal ja.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:31 schreef Marc63 het volgende:
Ziet er idd erg goedkoop uit http://www.kanyetravel.com/
Wees blij dat de megafoon kapot is, anders had 'ie ook nog keihard staan meezingen (ok, dat doet 'ie nu ook al...).quote:Op woensdag 23 april 2008 20:41 schreef Broekie het volgende:
En weer verlaat een Maricha die graag haar oren wil sparen het pand de studioruimte.
precies!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:41 schreef Broekie het volgende:
En weer verlaat een Maricha die graag haar oren wil sparen het pand de studioruimte.
Om de een of andere reden kan ik me ook heel goed voorstellen dat dat nodig isquote:
Dat viel me ook al opquote:Op woensdag 23 april 2008 20:52 schreef Broekie het volgende:
LOL @ het vliegtuigje op de kaart aan het begin van Noordpool FM Behind The Scenes part 3.
Was de piloot dronken ofzo?
Leuke plaat maar wat te denken van Island in the sun. Wat een geweldige clip zit er bij die plaat... Nummer zelf is ook erg gaaf.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:56 schreef Marc63 het volgende:
Ik wilde eigenlijk Buddy Holly van Weezer aanvragen. Zit al de hele tijd met dat nummer in mn hoofd.
Het hele project is qua CO2 uitstoot gecompenseerd! Voor het geval je dat niet wist. Dus ook de vluchten, maar ook het energieverbruik van de uitzendingen e.d.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lekker milieuvriendelijk ook, zo'n end omvliegen!![]()
Wist ik, vandaar dequote:Op woensdag 23 april 2008 20:59 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het hele project is qua CO2 uitstoot gecompenseerd! Voor het geval je dat niet wist. Dus ook de vluchten, maar ook het energieverbruik van de uitzendingen e.d.
Ja, maar Island in the Sun heb ik niet in mn hoofd. Bij mij helpt het vaak om 1x het nummer te horen en flink mee te zingen.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuke plaat maar wat te denken van Island in the sun. Wat een geweldige clip zit er bij die plaat... Nummer zelf is ook erg gaaf.
Je kan het altijd proberen. Aangezien meneer de DJ nogal behoorlijk Weezer fan is maak je nog een kans dat ie een tweede Weezer plaat binnen één uitzending draait ookquote:Op woensdag 23 april 2008 20:56 schreef Marc63 het volgende:
Ik wilde eigenlijk Buddy Holly van Weezer aanvragen. Zit al de hele tijd met dat nummer in mn hoofd.
te snel gelezen en gereageerdquote:
Oohh zo. Herkenbaar !quote:Op woensdag 23 april 2008 21:02 schreef Marc63 het volgende:
Ja, maar Island in the Sun heb ik niet in mn hoofd. Bij mij helpt het vaak om 1x het nummer te horen en flink mee te zingen.
Volgende week. Maar gaat geluidloos voorbij hoor!quote:Op woensdag 23 april 2008 21:06 schreef Marc63 het volgende:
Wanneer is eigenlijk de 500e uitzending?
Zelfs het 500e topic is gevierd in de uitzendingquote:Op woensdag 23 april 2008 21:08 schreef Maricha het volgende:
Maar gaat geluidloos voorbij hoor!
3 uur lang stilte op de radio? Wel een stuntquote:Op woensdag 23 april 2008 21:08 schreef Maricha het volgende:
[..]
Volgende week. Maar gaat geluidloos voorbij hoor!
Wordt misschien wel genoemd, maar daar blijft het dan bij.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Zelfs het 500e topic is gevierd in de uitzending
Tenminste, we werden genoemd![]()
Op naar de 1000 dan maarquote:Op woensdag 23 april 2008 21:12 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wordt misschien wel genoemd, maar daar blijft het dan bij.
Misschien staan er volgende week wel enkele Fokkers met gastoeters voor het gebouw.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:08 schreef Maricha het volgende:
Volgende week. Maar gaat geluidloos voorbij hoor!
precies!quote:
* Sirolf ziet -Hans- al in de trein naar Hilversum Noord stappen.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien staan er volgende week wel enkele Fokkers met gastoeters voor het gebouw.
Eeej ! zit je binnenkort @ de bank bij het Ekstra weekend?quote:Op woensdag 23 april 2008 21:15 schreef on_air het volgende:
Ja. Hallo.
Ik ben er niet eens.....ben vrijquote:Op woensdag 23 april 2008 21:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien staan er volgende week wel enkele Fokkers met gastoeters voor het gebouw.
Pffff dan mag ik nu wel vertrekken.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:15 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf ziet -Hans- al in de trein naar Hilversum Noord stappen.
Meen je niet?! 500e aflevering en dan ben je er niet.. dat kan toch neitquote:
Ik ben een vriendelijk gedicht aan het dichten voor de Vrolijke Vrienden van Ekstra Weekend.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eeej ! zit je binnenkort @ de bank bij het Ekstra weekend?
Een gedicht? hej wat leuk ja! Misschien wordt je gedicht wel door Gerard aka Jan van Veen voorgelezenquote:Op woensdag 23 april 2008 21:19 schreef on_air het volgende:
Ik ben een vriendelijk gedicht aan het dichten voor de Vrolijke Vrienden van Ekstra Weekend.
1 mei. Dan is het alleen Hemelse 100 maar die duurt tot 19.00 uur. Dag v.d Arbeidsvitaminen is het dit jaar niet ivm Hemelse 100 (gaat niet samen he)quote:Op woensdag 23 april 2008 21:17 schreef Marc63 het volgende:
Welke dag is de 500e uitzending dan precies? Want we hadden eerst al eens uitgerekend dat het 30 april moest zijn, maar doordat de uitzending van Pasen niet doorging werd dat 1 mei. En dan is het Dag van de Arbeidsvitaminen/Hemelse 100.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |