Hier is het nu alweer gestopt met regenen, en uiteraard zat ik in het midden van de PLENSbui op de fiets...quote:Op woensdag 23 april 2008 16:42 schreef SilentChaos het volgende:
Hier regent't nu ook zacht!
Waar blijft die plensbui
Scheelt me wassen van m'n auto
Alleen een beetje jammer dat met regen de files 2x zo lang zijn
Marisj is the best !quote:Op woensdag 23 april 2008 16:45 schreef Broekie het volgende:
Dat maakt Maricha in mijn ogen juist zo'n enorm goede producer, dat ze contact onderhoudt met de doelgroep.
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:53 schreef Piles het volgende:
Ik kwam nog iets tegen van UruzganFM, maar dan anders
http://piles.nl/hosting/media/midnr_annemieke_uruzgan.mp3
En als het kan op 3FMquote:
ik dacht daar.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:12 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
Zij schijnt tegenwoordig de producer te zijn van de ochtendshow van Giel Beelen.. Geen idee hoe ze qua stemgeluid klinkt en of ze ook op de radio is te horen bij 3FM.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:16 schreef borisz het volgende:
Mijn favo producer werkte bij een andere zender. Die is nu verdwenen een heeft een programma bij KX.Marlous Loffelman
Nu al blij me al jullie stemmen! Ik wil winnenquote:
Hul nie! Mary Poppins -- ook met Julie Andrews -- weer wel.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:15 schreef Marc63 het volgende:
Michiel die buiten ging spelen als The Sound of Music op tv was? Het is nog wel een Disney-film!
Dan moet ik mn zus eens gaan vertellen dat haar Disney-dvd collectie niet klopt.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:20 schreef MichielV het volgende:
[..]
Hul nie! Mary Poppins -- ook met Julie Andrews -- weer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |