abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58246819
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:45 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

Ik kies voor vertrouwen ipv wantrouwen.

overigens heb je met je horeca niet echt een representatief beeld te pakken.

En misschien gebeurd het vaker dan men zou denken, het geldt -zeker- niet voor iedereen..
Dus de conclusie is dat het vaak gebeurd. Ik zeg in 30-40% van de relaties.
pi_58246830
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:46 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Goeie!
Daar ben je! Miste je al..
  woensdag 23 april 2008 @ 09:50:02 #53
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_58246886
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:43 schreef Oksel het volgende:

[..]

Get real. Je moest eens weten.. en nee, ik kom niet uit een paupermilieu.. Ik heb een vrij groot netwerk, in alle lagen van de bevolking.. bovendien jaren in de horeca gewerkt, waar je ook veel hoort / ziet / zelf doet.

Het percentage mensen wat vreemdgaan, of vreemd is gegaan is heel hoog, naar wat ik zie. Moet je nagaan hoe hoog het "verborgen" percentage is.
ohja.. willen zal ik dat waarschijnlijk wel
  woensdag 23 april 2008 @ 09:51:07 #54
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_58246909
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:47 schreef Oksel het volgende:

[..]

Dus de conclusie is dat het vaak gebeurd. Ik zeg in 30-40% van de relaties.
Akkoord. Maar dus niet bij iedereen. Naar jouw zeggen in 60 - 70% van de relaties niet.
pi_58246939
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:43 schreef Fancy_Me het volgende:
Vreemdgaan zie ik eerlijk gezegt als iets wat je bij een ander zoekt omdat je het niet bij je eigen partner kunt vinden. Mis je iets bij je eigen partner waardoor je bent vreemdgegaan? Of een scheeuw om aandacht?

9jaar en een huwelijk in de planning is niet niks.
Je zou het wel kunnen zien als een schreeuw om aandacht... Het ging op dat moment op andere gebieden (studie, werk) niet zo geweldig en ik had daardoor nogal een gebrek aan zelfvertrouwen. Mijn ex zijn gedrag was ook niet echt goed voor mijn zelfvertrouwen omdat hij duidelijk liet merken dat hij vond dat ik niet goed bezig wa met m'n leven. Ik vond mezelf niet meer speciaal en hij gaf me het gevoel dat hij dat ook niet meer vond. Die vriend van mij daarentegen gaf me juist het tegenovergestelde gevoel. Hij hemelde me helemaal op en vertelde me steeds maar weer hoe slim, leuk en grappig ik wel niet was. Het was dus moeilijk om hier niet in mee opgezogen te worden want hij was het enige waar ik nog een goed gevoel door kreeg. Mijn ex kent dit hele verhaal ook maar blijkbaar is het voor hem geen excuus voor wat er gebeurd is. Ik vind het allemaal heel erg moeilijk te verkroppen juist omdat er zo'n duidelijke verklaring voor alles is en omdat mijn ex zoveel van me hield voordat alles gebeurd is. Ik kan er maar niet over uit waarom hij me niet kan vergeven en me nog een kans wil geven...
Nothing really matters Love is all we need
  Moderator woensdag 23 april 2008 @ 09:54:22 #56
9859 crew  Karina
Woman
pi_58246987
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:20 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Maar dan was je relatie toch niet zo open lijkt me.
Mijn relatie is niet open hoor.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_58247002
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:47 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

Ok, dan nog: is je ex er achter gekomen of heb je het meteen zelf verteld? Hoe lang zat tussen de sex en dat het uit kwam?
Mijn ex wist van begin af aan eerlijk dat we sex hadden. Alleen nadat hij me gevraagd heeft om er een einde aan te maken heb ik nog een keer sex gehad zonder dat hij het wist en dat heb ik meteen de dag erna opgebiecht...
  woensdag 23 april 2008 @ 09:55:49 #58
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58247022
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:52 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Je zou het wel kunnen zien als een schreeuw om aandacht... Het ging op dat moment op andere gebieden (studie, werk) niet zo geweldig en ik had daardoor nogal een gebrek aan zelfvertrouwen. Mijn ex zijn gedrag was ook niet echt goed voor mijn zelfvertrouwen omdat hij duidelijk liet merken dat hij vond dat ik niet goed bezig wa met m'n leven. Ik vond mezelf niet meer speciaal en hij gaf me het gevoel dat hij dat ook niet meer vond. Die vriend van mij daarentegen gaf me juist het tegenovergestelde gevoel. Hij hemelde me helemaal op en vertelde me steeds maar weer hoe slim, leuk en grappig ik wel niet was. Het was dus moeilijk om hier niet in mee opgezogen te worden want hij was het enige waar ik nog een goed gevoel door kreeg. Mijn ex kent dit hele verhaal ook maar blijkbaar is het voor hem geen excuus voor wat er gebeurd is. Ik vind het allemaal heel erg moeilijk te verkroppen juist omdat er zo'n duidelijke verklaring voor alles is en omdat mijn ex zoveel van me hield voordat alles gebeurd is. Ik kan er maar niet over uit waarom hij me niet kan vergeven en me nog een kans wil geven...
Hou eens op met dit zielige gedrag zeg , hier vind je toch geen antwoorden , die moet je bij je vriend zoeken
pi_58247096
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:55 schreef N.icka het volgende:

[..]

Hou eens op met dit zielige gedrag zeg , hier vind je toch geen antwoorden , die moet je bij je vriend zoeken
Denk je dat ik dat nog niet geprobeerd heb? We doen al 3 maanden niks anders dan praten maar helaas zonder resulaat. En als je je stoort aan mijn 'zielige' gedrag moet je mijn topic gewoon niet lezen.
  woensdag 23 april 2008 @ 10:02:08 #60
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58247164
quote:

[..]

Hoe hard t ook klinkt, denk dat hij je dan niet waard is, ook hij moet eens bij zichzelf kijken dan. maar vergeet niet dat iemand vergeven ook ontzettend kan moeilijk is!

Probeer verder te gaan, hij weet niet wat hij mist moet je maar denken. (ja ik weet, moeilijker gezegt dan gedaan)
pi_58247168
quote:

[..]
Ik vind het allemaal heel erg moeilijk te verkroppen juist omdat er zo'n duidelijke verklaring voor alles is en omdat mijn ex zoveel van me hield voordat alles gebeurd is. Ik kan er maar niet over uit waarom hij me niet kan vergeven en me nog een kans wil geven...
Sorry hoor maar had je voor je pik ging rijden ook maar even rationeel mogen nadenken over dat idee ipv nu naar antwoorden te vissen bij een jongen die serieus in zn vertrouwen gekrenkt is
  woensdag 23 april 2008 @ 10:03:09 #62
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58247190
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:59 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Denk je dat ik dat nog niet geprobeerd heb? We doen al 3 maanden niks anders dan praten maar helaas zonder resulaat. En als je je stoort aan mijn 'zielige' gedrag moet je mijn topic gewoon niet lezen.
Jij bent degene die fout zat , je vriend heeft aangegeven dat je moest stoppen met die ander , JIj bent doorgegaan en nu is je vriend vreselijk gekwetst.

Jammer maar helaas voor je

En als je dit niet wil lezen moet je geen zielige topics openen.
pi_58247203
Als het nog goed zou komen dan komt dat inderdaad van zijn kant. Maar ga er maar niet te veel van uit en ga stilaan verder met je leven. En leer ervan..
pi_58247210
quote:
Is het niet zo dat wanneer je echt van iemand houdt, je iemand ook moet kunnen vergeven voor de fouten die degene gemaakt heeft? Zijn er hier misschien mensen die hun partner vergeven hebben en die hierna toch weer gelukkig in de relatie geworden zijn?
Als je echt van iemand houdt, doe je hem niet zoveel pijn door vreemd te gaan. Maar hey, dat zijn mijn 5 centen.
  woensdag 23 april 2008 @ 10:04:50 #65
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58247237
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:02 schreef LOLBOY het volgende:

[..]

Sorry hoor maar had je voor je pik ging rijden ook maar even rationeel mogen nadenken over dat idee ipv nu naar antwoorden te vissen bij een jongen die serieus in zn vertrouwen gekrenkt is
hier zit ook wat in, zoals ik al zei; ze mist iets in de relatie die ze had, dat had ze op dat moment bij een ander gevonden zonder (denk ik) met haar vriend te praten!!
  woensdag 23 april 2008 @ 10:05:01 #66
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_58247244
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:55 schreef Madonna81 het volgende:

[..]

Mijn ex wist van begin af aan eerlijk dat we sex hadden. Alleen nadat hij me gvraagd heeft om er een einde aan te maken heb ik nog een keer sex gehad zonder dat hij het wist en dat heb ik meteen de dag erna opgebiecht...
Je kan dan wel sex hebben uit een schreeuw voor aandacht.. maar dat praat niet goed wat je gedaan hebt. Een verklaring is geen rechtvaardigingsgrond. Bovendien heb je in een open relatie te maken met een gevoeliger vertrouwen. Een vertrouwen beschamen in een open relatie telt harder dan in een gesloten, juist omdat je het expliciet hebt gemaakt. 9 jaar lang dezelfde is natuurlijk wat saai, maar ik vind eigenlijk toch dat je je in had moeten houden. Je schreeuw om aandacht had voor je ex, aan de andere kant, al duidelijk moeten zijn toen jij over de open relatie begonnen bent. Daarnaast ben je snel eerlijk geweest. Bij een persoon die wat flexibeler is dan ikzelf ben, zie ik wel gronden om het opnieuw te proberen. Zelf zou ik het niet doen toch. De reactie van je ex doet mij vermoeden dat ook hij het misschien wel een leuke constructie vond om van je af te komen, aangezien hij zich zo vastbijt.

Samengevat: je moet eigenlijk niet meer bij elkaar willen zijn als het zo moet.
pi_58247250
Hoe kan je nou vreemdgaan in een open relatie?
Snap ik ff niet!

En ik vind dat vreemdgaan niet te vergeven is.
En al kan jouw ex dat wel, ik denk dat hij je niet meer zo vertrouwt als voorheen.
pi_58247337
Als er al echt 3 maanden over zijn gegaan lijkt me sowieso dat zijn besluit vast staat. Hoe graag jij ook wil...
  Moderator woensdag 23 april 2008 @ 10:10:09 #69
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_58247348
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:05 schreef Madonna81 het volgende:
Mijn relatie van 9 jaar is ongeveer 3 maanden geleden op de klippen gelopen omdat ik vreemd gegaan ben. Ik moet er wel bij zeggen dat het geen gewone situatie was omdat het in een open relatie gebeurd is maar het valt verder toch niet goed te praten... Ik heb al vanalles geprobeerd om vergeving bij mijn ex te krijgen maar hij wil echt niet meer. Wel wil hij graag vrienden blijven maar ik denk dat dat gewoon een manier van hem is om mij in zijn leven te houden zonder dat hij nog een keer kans loopt om gekwetst te worden. Wat moet ik doen? Ik heb niet het idee dat ik het moet opgeven want voor mijn gevoel maken we nog steeds een kans. Is het niet zo dat wanneer je echt van iemand houdt, je iemand ook moet kunnen vergeven voor de fouten die degene gemaakt heeft? Zijn er hier misschien mensen die hun partner vergeven hebben en die hierna toch weer gelukkig in de relatie geworden zijn?
Is het niet zo dat wanneer je echt van iemand houdt, het idee om vreemd te gaan niet eens in je op komt?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_58247358
quote:

[..]

Dat is het toch ook niet? Dat jij je laat verleiden door wat halfbakken zoete woordjes van een vriend die al langer op je zat te azen (zo maak ik uit het verhaal op) wil niet zeggen dat je vriend maar precies hetzelfde moet gaan doen.

Als jij niet meer tevreden bent met je relatie, dan kan je twee dingen doen; of je kan gaan werken aan je relatie en het erover hebben met je vriend, veel praten en veel energie erin stoppen dus, of je kiest de easy way out en gaat vreemd.

Jij koos voor optie 2.
pi_58247383
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:10 schreef CoolGuy het volgende:

Is het niet zo dat wanneer je echt van iemand houdt, het idee om vreemd te gaan niet eens in je op komt?
Helemaal mee eens!

En hier vormt dronkenschap geen uitzondering op.
  woensdag 23 april 2008 @ 10:13:38 #72
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58247414
quote:

[..]

dat is idd zooooo waar.. je houdt van iemand of niet. TS denk ik dan niet genoeg..
pi_58247423
quote:

[..]

GMTA
pi_58247461
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:02 schreef LOLBOY het volgende:

[..]

Mijn ex heeft zich ook aan zijn pik laten trekken, dus hij heeft eigenlijk weinig recht van spreken...
  woensdag 23 april 2008 @ 10:16:59 #75
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_58247487
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:15 schreef Madonna81 het volgende:

Mijn ex heeft zich ook aan zijn pik laten trekken, dus hij heeft eigenlijk weinig recht van spreken...
was dat ook nadat jij hem had gevraagd zich NIET aan desbetreffende pik te laten trekken?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')