May it be.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:17 schreef Desii het volgende:
[..]
met een beetje geluk, mist hij alles (hehehe, zelfs de bruiloft)
Het is nog niet zeker hoor, de ouders van Claire zijn onderweg. Wat een onzin allemaal, kan Claire zelf geen beslissing nemen?quote:Op woensdag 23 april 2008 09:22 schreef avonne het volgende:
WTF gaat het huwelijk door?
ach ja, alles voor TV
quote:Op woensdag 23 april 2008 09:00 schreef rooie3 het volgende:
Huub heeft erg pijn in zijn keel.Ja die rat moest meteen zijn adamsappel maar effe dichtknijpen.
Ze komt er toch zo aanquote:Op woensdag 23 april 2008 09:23 schreef jassy het volgende:
Overigens, het *teken* dat de moeder van Claire naar huis gaat en morgen niet aanwezig is op de trouwerij zegt toch al genoeg? Die ouwe lui staan er helemaaaaaaaaal niet achter!
Ma sprak gisteren doodleuk uit dat ze het altijd al bij het rechte eind had.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:23 schreef jassy het volgende:
Overigens, het *teken* dat de moeder van Claire naar huis gaat en morgen niet aanwezig is op de trouwerij zegt toch al genoeg? Die ouwe lui staan er helemaaaaaaaaal niet achter!
quote:Op woensdag 23 april 2008 09:25 schreef Desii het volgende:
Palmalientje..... komt letterlijk binnengestormt.... ze is pas om 6 uur gaan slapen
Hij moet geen grote bek hebbenquote:Op woensdag 23 april 2008 09:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub heeft gelijk hij meot zich steeds verdedigen.
Alles is gescript, dus dit ook wel.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:27 schreef avonne het volgende:
Huub "ik had het niet slechter kunnen verzinnen dit verhaal"
nah......
Is er al duidelijkheid of het echt of script is?
(ik ben om half 3 naar bed gegaan)
quote:Op woensdag 23 april 2008 09:31 schreef T-lex het volgende:
Brian komt uit de douche en kruipt weer lekker in bed bij Amanda.
Die denkt...laat ze boven maar lekker los gaan, het zal mijn tijd wel duren. En gelijk heeft tie.
En dat zegt Palma...de vrouw die helemaal van het pad af ging door het Tim&Fred verhaal.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:32 schreef Varen het volgende:
Palma heeft gisteren met Claire en haar moeder gesproken en gezegt laat je niet gek maken.
De moeder van Claire kon niet meer relativeren. Het is goed naar ze naar huis gegaan is.
quote:Op woensdag 23 april 2008 09:29 schreef T-lex het volgende:
Ochjee...daar komt Wicardo...jammer dat hij weer wakker is geworden deze ochtend.
Krijgen we zo weer het hele verhaal hoe hij de dag heeft beleefd vanaf het moment dat hij opstond.
idd, hij blijft een irritant mannetje......... maar hij zei de waarheid, ondanks de boosheid van jou favo'squote:Op woensdag 23 april 2008 09:40 schreef T-lex het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht...maar maakt hem niet minder irritant.
Misschien wel, maar heb je die paar sec niet gemerkt.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:39 schreef JEEtjuuh het volgende:
niet gedoucehd en gelijk weer plamuren die del
ja, maar Huub heeft getrapt.....quote:Op woensdag 23 april 2008 09:43 schreef beequeen het volgende:
Heb ik het nu goed begrepen dat Brian Huub bij zijn strot heeft gepakt?
En de strot van iemand dichtknijpen staat gelijk aan poging tot moord. Tis nog erger dan die slagen/trappen die er geweest zijn in de vila.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:43 schreef beequeen het volgende:
Denk je dat Febo er ook zo over denkt? Brian is de gescripte winnaar, die mag en kan er zelfs niet uitquote:Op woensdag 23 april 2008 09:46 schreef Shayndel het volgende:
[..]
En de strot van iemand dichtknijpen staat gelijk aan poging tot moord. Tis nog erger dan die slagen/trappen die er geweest zijn in de vila.
Nee joh...hij wou Huub "beschermen".quote:Op woensdag 23 april 2008 09:43 schreef beequeen het volgende:
En toch gewoon seminars willen geven over zelfbeheersing.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:46 schreef Shayndel het volgende:
[..]
En de strot van iemand dichtknijpen staat gelijk aan poging tot moord. Tis nog erger dan die slagen/trappen die er geweest zijn in de vila.
ja dat heb je goed begrepen , en je ziet de afdrukken in zijn keel staan.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:43 schreef beequeen het volgende:
Ok, thanx. Same old, same old.quote:
Is daar ook een filmpje van?quote:Op woensdag 23 april 2008 09:46 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Zou wel voor spectaculaire beelden zorgen.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:49 schreef T-lex het volgende:
Jajoh...nou heeft Brian Huub alweer geprobeerd te wurgen.![]()
Waarom ook niet...![]()
Ik zag hem een 9mm. uit z'n kontzak pakken en hij schoot daarmee wild om zich heen.
ja nou moet ie weg vandaag.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:49 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb het eea gemist, geloof ik.
Maar Ricardo is nu uit de gratie bij Amanda en Brian omdat hij niet meeging in welk verhaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |