Wel of niet?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als ik ooit mod van ONZ word, ga ik mijn ballen scheren en post het op KPD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Waar Moduitspraken archief topics al niet goed voor zijn.quote:Op woensdag 23 april 2008 04:45 schreef zarGon het volgende:
Zit jij 's nachts ook oude topics door te pluizen?
Whehehe, ik heb in ieder geval niets gezien..
daarom is ie nog openquote:Op woensdag 23 april 2008 06:28 schreef Dagonet het volgende:
Dissent blijf je vanaf he murp!.
Niet voordat Broxyfloxy het gelezen heeft.
Alles met show hier je of user in de TT in KPD :")quote:Op woensdag 23 april 2008 11:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo ja, welke topics moet ik ontwijken?
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:53 schreef Het_hupt het volgende:
Iets zegt mij wel, dat ik die geschoren kloten niet zien wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
Het idee dat zo iemand tegenover je kan staan op één of andere meet houdt me, nog afgezien van wat er te zien is, sowieso uit die topics. Net als de 'deel hier je fantasie'-topics in sex.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alles met show hier je of user in de TT in KPD :")
Dat je tegenover iemand staat en dat je denk: 'Whuhihiihhi die had best een kleine'. En dat je zo in de lach schiet en dat die ander zo staat van: 'Waaaaaat?!quote:Op woensdag 23 april 2008 19:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het idee dat zo iemand tegenover je kan staan op één of andere meet houdt me, nog afgezien van wat er te zien is, sowieso uit die topics. Net als de 'deel hier je fantasie'-topics in sex.
Ja, ofdat je in het sexblunder dingen hebt gelezen die je ab-so-luut totaal niet had willen weten. Of dat je weet dat user x in KEL zit en dat je hem in het echt tegenkomt en het blijkt een klein knulleke met een grote rugtas te zijn.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:14 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dat je tegenover iemand staat en dat je denk: 'Whuhihiihhi die had best een kleine'. En dat je zo in de lach schiet en dat die ander zo staat van: 'Waaaaaat?!'
Welke user is hetquote:Op woensdag 23 april 2008 19:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, ofdat je in het sexblunder dingen hebt gelezen die je ab-so-luut totaal niet had willen weten. Of dat je weet dat user x in KEL zit en dat je hem in het echt tegenkomt en het blijkt een klein knulleke met een grote rugtas te zijn.
quote:
Iederen mongool heeft wel een cam, camera of telefoon met camera thuis.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als iemand mij een goedkope cam + eventuele cd-installatie naar mij stuurt, ga ik hier mijn ballen posten
Daarom dat bordje met zijn naam en de datum.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:26 schreef behangplakker het volgende:
Hoe weten we dat het zijn ballen zijn? Kent iemand hem persoonlijk die de omgeving enzo herkent en het bevestigd dat het inderdaad Deoxybroxy is. Anders moet hij gewoon livecammen op internet op een afgesproken tijdstip ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |