Wel of niet?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als ik ooit mod van ONZ word, ga ik mijn ballen scheren en post het op KPD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Waar Moduitspraken archief topics al niet goed voor zijn.quote:Op woensdag 23 april 2008 04:45 schreef zarGon het volgende:
Zit jij 's nachts ook oude topics door te pluizen?
Whehehe, ik heb in ieder geval niets gezien..
daarom is ie nog openquote:Op woensdag 23 april 2008 06:28 schreef Dagonet het volgende:
Dissent blijf je vanaf he murp!.
Niet voordat Broxyfloxy het gelezen heeft.
Alles met show hier je of user in de TT in KPD :")quote:Op woensdag 23 april 2008 11:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo ja, welke topics moet ik ontwijken?
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:53 schreef Het_hupt het volgende:
Iets zegt mij wel, dat ik die geschoren kloten niet zien wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
Het idee dat zo iemand tegenover je kan staan op één of andere meet houdt me, nog afgezien van wat er te zien is, sowieso uit die topics. Net als de 'deel hier je fantasie'-topics in sex.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alles met show hier je of user in de TT in KPD :")
Dat je tegenover iemand staat en dat je denk: 'Whuhihiihhi die had best een kleine'. En dat je zo in de lach schiet en dat die ander zo staat van: 'Waaaaaat?!quote:Op woensdag 23 april 2008 19:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het idee dat zo iemand tegenover je kan staan op één of andere meet houdt me, nog afgezien van wat er te zien is, sowieso uit die topics. Net als de 'deel hier je fantasie'-topics in sex.
Ja, ofdat je in het sexblunder dingen hebt gelezen die je ab-so-luut totaal niet had willen weten. Of dat je weet dat user x in KEL zit en dat je hem in het echt tegenkomt en het blijkt een klein knulleke met een grote rugtas te zijn.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:14 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dat je tegenover iemand staat en dat je denk: 'Whuhihiihhi die had best een kleine'. En dat je zo in de lach schiet en dat die ander zo staat van: 'Waaaaaat?!'
Welke user is hetquote:Op woensdag 23 april 2008 19:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, ofdat je in het sexblunder dingen hebt gelezen die je ab-so-luut totaal niet had willen weten. Of dat je weet dat user x in KEL zit en dat je hem in het echt tegenkomt en het blijkt een klein knulleke met een grote rugtas te zijn.
quote:
Iederen mongool heeft wel een cam, camera of telefoon met camera thuis.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als iemand mij een goedkope cam + eventuele cd-installatie naar mij stuurt, ga ik hier mijn ballen posten
Daarom dat bordje met zijn naam en de datum.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:26 schreef behangplakker het volgende:
Hoe weten we dat het zijn ballen zijn? Kent iemand hem persoonlijk die de omgeving enzo herkent en het bevestigd dat het inderdaad Deoxybroxy is. Anders moet hij gewoon livecammen op internet op een afgesproken tijdstip ofzo
Stuur je adres in PM en ik stuur je een oude webcamquote:Op woensdag 23 april 2008 20:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als iemand mij een goedkope cam + eventuele cd-installatie naar mij stuurt, ga ik hier mijn ballen posten
Wat een vreselijk lame excuus zegquote:Op woensdag 23 april 2008 20:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wat je niet hebt kan je inderdaad niet op de foto zetten.quote:Op donderdag 24 april 2008 01:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Uiteraard ga ik dit nooit doen, het is even dat jullie dit weten
Daarom!quote:Op donderdag 24 april 2008 01:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat je niet hebt kan je inderdaad niet op de foto zetten.
Vinnik zwak.quote:Op donderdag 24 april 2008 01:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Uiteraard ga ik dit nooit doen, het is even dat jullie dit weten
Kijk, ik ben nog zo wereldvreemd dat ik neit naar vrouwen wil luisteren.quote:
Jouw woorden hebben geen waarde meer, hou ze voor jezelf. Waardeloos.quote:Op donderdag 24 april 2008 01:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Kijk, ik ben nog zo wereldvreemd dat ik neit naar vrouwen wil luisteren.
Het feit dat je alleen op deze manier op mijn mening in kunt gaan, is ook zwak.quote:Op donderdag 24 april 2008 01:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Kijk, ik ben nog zo wereldvreemd dat ik neit naar vrouwen wil luisteren.
En dan hebben we weer een knuppel die zelf wel een grote mond heeft maar het niet eens zal overwegen om hetzelfde te doen.quote:Op donderdag 24 april 2008 01:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jouw woorden hebben geen waarde meer, hou ze voor jezelf. Waardeloos.
Zeg, we zitten hier in ONZ, meningen hebben doe je maar in POLquote:Op donderdag 24 april 2008 01:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Het feit dat je alleen op deze manier op mijn mening in kunt gaan, is ook zwak.
Mijn mond is op maat gesneden, ik heb geen grootspraak, beste Deox.quote:Op donderdag 24 april 2008 01:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
En dan hebben we weer een knuppel die zelf wel een grote mond heeft maar het niet eens zal overwegen om hetzelfde te doen.
Dus heel onzin zit vol met watjes?quote:Op donderdag 24 april 2008 01:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
En dan hebben we weer een knuppel die zelf wel een grote mond heeft maar het niet eens zal overwegen om hetzelfde te doen.
Ze mochten ook wat meer wegsnijden.quote:Op donderdag 24 april 2008 01:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn mond is op maat gesneden, ik heb geen grootspraak, beste Deox.
Cognitief beperkt ook nog eens.quote:Op donderdag 24 april 2008 01:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zeg, we zitten hier in ONZ, meningen hebben doe je maar in POL
beste vent, waar suggereer ik dat?quote:Op donderdag 24 april 2008 01:56 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dus heel onzin zit vol met watjes?
Kom het zelf eens doen, pussy.quote:Op donderdag 24 april 2008 01:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ze mochten ook wat meer wegsnijden.
Zeg, jij zou best een goede ONZ-mod zijn.quote:Op donderdag 24 april 2008 01:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dat is mijn conclusie beste vriend.quote:Op donderdag 24 april 2008 01:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
beste vent, waar suggereer ik dat?
En weer dezelfde tactiek.quote:Op donderdag 24 april 2008 01:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Prima, tijd en datum, en plek.quote:
Jij zou geschikt zijn als varkensvoer.quote:Op donderdag 24 april 2008 01:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Zeg, jij zou best een goede ONZ-mod zijn.
Dan komen ze niet meer door de vleeskeuring.quote:Op donderdag 24 april 2008 01:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Jij zou geschikt zijn als varkensvoer.
Doe maar een drukke plek, vol met mensenmassa.quote:Op donderdag 24 april 2008 01:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Prima, tijd en datum, en plek.
of je houd de eer aan jezelf en snijd alles boven de gordel handmatig weg.
Brr. Mensen. eng....quote:Op donderdag 24 april 2008 02:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe maar een drukke plek, vol met mensenmassa.
Wonen er veel allochtonen in Delft?, een pot nat zeg ik jequote:Op donderdag 24 april 2008 02:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe maar een drukke plek, vol met mensenmassa.
Gelukkig valt Zg. als Bergturk heel erg snel op.quote:
Ikquote:Op donderdag 24 april 2008 02:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Wonen er veel allochtonen in Delft?, een pot nat zeg ik je
maargoed, 2 allochtonen minder maakt toch niks uit
Doe eens normaal.quote:Op donderdag 24 april 2008 02:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Gelukkig valt Zg. als Bergturk heel erg snel op.
Want?quote:
Bedankt, wil je nu een medaille voor je *kuch* wetenschappelijke ontdekking?quote:Op donderdag 24 april 2008 02:05 schreef MLI het volgende:
[..]
Je gedraagt je als een klein zielig kind.
Je helpt het hele topic weer om zeep.quote:
ze mag ook wel meerdere dingen om zeep helpen.quote:Op donderdag 24 april 2008 02:09 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Je helpt het hele topic weer op zeep.
Nee. Maar ik wil je wel even feliciteren met het ontbreken van ruggengraat of karakter.quote:Op donderdag 24 april 2008 02:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Bedankt, wil je nu een medaille voor je *kuch* wetenschappelijke ontdekking?
Stop die hand maar in je keel en ga maar flink krabben.quote:Op donderdag 24 april 2008 02:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee. Maar ik wil je wel even feliciteren met het ontbreken van ruggengraat of karakter.
quote:Op donderdag 24 april 2008 02:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ze mag ook wel meerdere dingen om zeep helpen.
Eigenlijk zou ik er liever tergend langzaam je ballen mee harsen. Uiteraard met lekkere warme hars.quote:Op donderdag 24 april 2008 02:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Stop die hand maar in je keel en ga maar flink krabben.
Hij drinkt geen bier, dát is de oorzaak.quote:Op donderdag 24 april 2008 02:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee. Maar ik wil je wel even feliciteren met het ontbreken van ruggengraat of karakter.
Jij zat eigenlijk wel met spanning op desbetreffende foto te wachten mocht ie komen hmm?quote:Op donderdag 24 april 2008 02:12 schreef MLI het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik er liever tergend langzaam je ballen mee harsen. Uiteraard met lekkere warme hars.
quote:Op donderdag 24 april 2008 02:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij drinkt geen bier, dát is de oorzaak.
Ik heb ook geen zorgen om weg te drinkenquote:Op donderdag 24 april 2008 02:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij drinkt geen bier, dát is de oorzaak.
Stik in dat gore tequila spulquote:
Het is even wennen maar na een paar keer wil je niet anders meer.quote:Op donderdag 24 april 2008 02:12 schreef MLI het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik er liever tergend langzaam je ballen mee harsen. Uiteraard met lekkere warme hars.
Gezonde vrouwelijke interesse.quote:Op donderdag 24 april 2008 02:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Jij zat eigenlijk wel met spanning op desbetreffende foto te wachten mocht ie komen hmm?
Dus wat voor ons tieten zijn, is voor vrouwen een grote danwel geschoren scrotum?quote:
Stik in je nasi.quote:Op donderdag 24 april 2008 02:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Stik in dat gore tequila spul
of is dat mexicaans?
Iedere vrouw heeft andere voorkeuren.quote:Op donderdag 24 april 2008 02:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dus wat voor ons tieten zijn, is voor vrouwen een grote danwel geschoren scrotum?
quote:Op donderdag 24 april 2008 02:17 schreef MASD het volgende:
[..]
Stik in je nasi.
of is dat indinesisch?
Een wijs man zei ooit'' als een man de vrouw voor 100% begrijpt, is die man een flikker''quote:
Bullshit-uitspraak. Niemand wordt 100% begrepen. Maar dat terzijde. Waarom post je je ballen niet?quote:Op donderdag 24 april 2008 02:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Een wijs man zei ooit'' als een man de vrouw voor 100% begrijpt, is die man een flikker''
Wijze woorden, wat ik je brom.
Je ziet door de bomen het boss niet meer zegmaarquote:Op donderdag 24 april 2008 02:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Bullshit-uitspraak. Niemand wordt 100% begrepen. Maar dat terzijde. Waarom post je je ballen niet?
Dat harsen kost tijd, dat moet jij toch begrijpen.quote:Op donderdag 24 april 2008 02:22 schreef MLI het volgende:
Maar dat terzijde. Waarom post je je ballen niet?
scheren, posten, respect oogstenquote:Op donderdag 24 april 2008 02:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Je ziet door de bomen het boss niet meer zegmaar
Met dit warme weer heb ik al de godganse tijd jeuk aan mijn zak.quote:
Ja maar anders kan je niet op zijn theezakjes doenquote:
Je bitch snorkelen is voor de echte mannenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar anders kan je niet op zijn theezakjes doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |