Wat vind je hier dan van?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoorde een lekker nummertje van de Audio Bullys met jazz er doorheen.
Kom jij ook naar de meet?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:02 schreef Houniet het volgende:
Ik zal het onthouden Piles!
Heb ik ookquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:02 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, internet via de mobiel als modem aan de laptop, dus gaat niet zo heel hard, sorry
Nee.quote:
Dat is die onuitwisbare Friese indruk die ik achterlaatquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer jij begonnen bent...!
Waarom ik het wel van dean weet weet ik eigenlijk ook niet...!
Hè, ik begon er vanmiddag niet overquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:02 schreef Bravebart het volgende:
Eigenlijk wil ik niet eens in dit topic posten, met zo'n TT
Dat heb ik gemist volgens mijquote:
Check Sneakz0rs topicquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:03 schreef Houniet het volgende:
Filmpie staat aan jna. Begin is echt lekker
Respect.
Naja, dat Fok! niet echt snel is komt het geheel ook niet echt ten goede natuurlijkquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb ik ookAl werkt het atm ff niet
Onderweg, daarna ben ik slapenquote:
Nee kloptquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Naja, dat Fok! niet echt snel is komt het geheel ook niet echt ten goede natuurlijk
Mmhmmhquote:
Zou ik niet te hard op rekenenquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:05 schreef Piles het volgende:
Nou, als jullie deze vannacht ff volbaggeren zie ik morgenochtend wel een nieuw topic
Truste allemaal
Lekker hoor! Geen tracklist ofzo?quote:
Nja, als ik Fok!Mobiel, dan is het tussen vier en half vijf 's middags, dus dan valt het wel mee.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee kloptIk had met mn mobiel ook al last van errors
Wat is daarmee dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
Waarom is hier niemand aan het rouwen voor mijn goede vriend, G.Fawkes?
Nope, zat er niet bijquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lekker hoor! Geen tracklist ofzo?
Ik smeer hem! Truste!
Laat die vriend maar oppassen dat hij geen week extra krijgtquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
Waarom is hier niemand aan het rouwen voor mijn goede vriend, G.Fawkes?
Welterustenquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lekker hoor! Geen tracklist ofzo?
Ik smeer hem! Truste!
Hoe krijgt die klojo dat voor elkaar dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Die sukkel heeft een ban aan zijn skinny jeans
Ja.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:13 schreef jna het volgende:
Las ik nou in het banmeldtopic dat je een ban krijgt voor een rickroll?!
En terechtquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:13 schreef jna het volgende:
Week extra? Wat dacht je voor altijdquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Laat die vriend maar oppassen dat hij geen week extra krijgt
quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:13 schreef jna het volgende:
Onzinquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Week extra? Wat dacht je voor altijd.
Huhquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ja maar in principe ook als je een DJ Sandstorm grap maakt
Of een grap over hoe heet die retard-in-de-draaimolen ook alweer
Ook hier.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:16 schreef jna het volgende:
Dus als ik nu hier in stage sc iemand rickroll krijg ik een ban? Of is het alleen voor "normale" topics?
Nee, ban is niet voor altijdquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Huh![]()
Begrijp ik het goed en is Fawkes voor immer verdwenen?
Belachelijkquote:
Mooizoquote:
Ze gaan al flippen als je 3 posts met tekst op zn kop plaatst, dat geeft de PMS-spiegel van de FA's wel aanquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:19 schreef jna het volgende:
[..]
Belachelijk![]()
Waarschijnlijk op hun pik getrapt toen fok zelf een rickroll op de FP plaatste
quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:37 schreef Deansensitized het volgende:
Ach, laten we er hier maar over ophouden, anders gaat deze reeks ook dicht straks, en dat wil ik niet!
Zit hier veel te lang om het door zoiets gesloten te zien worden.
Bij het bedrijf Business-courses.nl, de voorgaande stagair heeft meegeholpen aan het ontwikkelen van een nieuwe site voor scripties e.d. en deze wordt begin Augustus gelanceerd. Mijn opdracht gaat voornamelijk over hoe er aandacht voor de site geregeld kan worden om zoveel mogelijk studenten ermee bekend te maken. Ik moet dus in een marketingcommunicatieplan schrijven voor die site, de vorige stagair heeft wel een opzetje gemaakt maar daar moet nog veel werk aan gebeuren. En daarnaast moet de site ook nog gevuld worden met teksten, dat mag ik ook doen. Oftewel, genoeg te doenquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:48 schreef jna het volgende:
[..]
Zal wel al 20 keer zijn langsgekomen maar ik vraag het toch: Waar loop je stage en wat moet je doen? Behalve lunch halen en afwassen
Hehequote:Op dinsdag 22 april 2008 23:40 schreef jna het volgende:
Anders PM'en we het wel
ok nu hou ik er echt over op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |