Dat regeltje zou iedereen toch wel in groep 1 te horen moeten hebben gekregenquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nou, wat een logisch regeltje zeg! NOU NOU NOU! DAT IK DAT NIET ZELF HAD BEDACHT!
![]()
![]()
Dat gaat niet, voor je het weet zitten ze aan lage wal.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
zo'n onzin ook. wat is er mis met links en rechts
Ja, waarschijnlijk omdat iedereen de hele dag de termen stuurboord en bakboord gebruikt! Logisch man!quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat regeltje zou iedereen toch wel in groep 1 te horen moeten hebben gekregen
bakbooRdquote:
Jij hebt ook niet vooraan gestaan toen de hersenen werden uitgedeeld of welquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:59 schreef Guncta het volgende:
Ik dacht altijd dat het voor en achter was.
Maar stuurboord is dus de rechterkant en het stuur zit meestal links als je van achter naar voren kijkt?
STUURboordquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:01 schreef Syheriat het volgende:
[..]
bakbooRd
Wat een kankergoed ezelsbruggetje. Sowieso, ezelsbruggetjesDie dingen zijn voor mij 9/10 keer gecompliceerder dan het leren van iets zelf. Of zijn jullie nou zo achterlijk?
DIt lijkt bijna op zon verhaaltje over waarom een brandweerauto rood isquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:04 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb er ook een ezelsbruggetje voor die werkt bij mij altijd.
Je hebt stuurboord, dus een STUUR. nou met een stuur kan je sturen en dan kan je links en rechts, maar je kan ook RECHTdoor, dus 3 mogelijk heden en 2 van de 3 hebben iets met recht of rechts en daardoor is stuurboord rechts
In stuurboord zit ook s en t, dat zit ook in rechts. Stuurboord is dus rechts.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:04 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb er ook een ezelsbruggetje voor die werkt bij mij altijd.
Je hebt stuurboord, dus een STUUR. nou met een stuur kan je sturen en dan kan je links en rechts, maar je kan ook RECHTdoor, dus 3 mogelijk heden en 2 van de 3 hebben iets met recht of rechts en daardoor is stuurboord rechts
Sodemieter op, stuurboord/bakboord is basiskennis.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:07 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
In stuurboord zit ook s en t, dat zit ook in rechts. Stuurboord is dus rechts.
TS moet gewoon opdonderen met z'n maffe regeltjes die zogenaamd iedereen zou moeten kennen
j amaar was het nou links of rechts danquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sodemieter op, stuurboord/bakboord is basiskennis.
Ja, bij de marinequote:Op dinsdag 22 april 2008 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sodemieter op, stuurboord/bakboord is basiskennis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |