En zeker dat stukje vanuit de auto zojuist..quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:50 schreef t_igger het volgende:
[..]
Heb het idee dat het gesprek van te voren is opgenomen & er niet live werd geschakeld
met Herman in het vliegtuig...
Same herequote:Op dinsdag 22 april 2008 22:54 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik heb geen minuut van dat programma gezien en ben toch nerveus
Groningen had ook politie.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:55 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ja, ik denk echt dat die politie het verraadt, die komen niet voor de show opdraven denk ik.
En dat door dezelfde die vorige week liep te piepen over hoe duur z'n schilderij van Herman wasquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
En je dan geen houding weten te geven en op de limo springen
Hahaha dat vind ik toch knap!quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:54 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik heb geen minuut van dat programma gezien en ben toch nerveus
Je heb gelijk, ze hadden naar binnen moeten gaan en vroeg naar bed. Morgen weer een dag!quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
En je dan geen houding weten te geven en op de limo springen
En terechtquote:
Bij wie kan ik een krat bier halen?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:25 schreef Karrs het volgende:
Het is niet eens een competitie. Breda gaat zó keihard winnen. Ik verwacht Breda 65%, Groningen 35%.
Nou nee, maar ze juichten iets te geforceerdquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:59 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Je heb gelijk, ze hadden naar binnen moeten gaan en vroeg naar bed. Morgen weer een dag!
Ik denk dat Flinstering het bier wel koud heeft staan.quote:
Fabiennequote:Op dinsdag 22 april 2008 22:59 schreef Starfish het volgende:
Zei het al. Wendy was niet voor niets in Breda..
Wie presenteerde vorig jaar Leeuwarden?
Die ga ik bij Jansen wel halen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik denk dat Flinstering het bier wel koud heeft staan.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:59 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Je heb gelijk, ze hadden naar binnen moeten gaan en vroeg naar bed. Morgen weer een dag!
[/quote]quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:11 schreef Svensational het volgende:
[..]!
Die internetuitzending is niks trouwens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |