Hmmz vond het er wel gezellig uitzien, maar goed, ik ben er niet bij. Dus nu nog een kwartier wachtenquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:36 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ja, maar ik in m'n eentje produceer meer lawaai... zonder m'n bek open te trekken
Zou van Seppe in een kwartiertje naar Breda rijden lukken?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:40 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Hmmz vond het er wel gezellig uitzien, maar goed, ik ben er niet bij. Dus nu nog een kwartier wachten
Gilze Rijen zou dan toch zomaar kunnen, maar ik heb geen idee of ze daar een vergunning voor zouden kunnen krijgen.
Seppe (Bosschenhoofd):quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zou van Seppe in een kwartiertje naar Breda rijden lukken?
Seppe heeft een baan van 830 meter. Ik heb alleen niet op het toestel gelet, dus ik heb geen idee of die daar kan landen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik dacht ook aan Seppe moet kunnen in het kwartier maar of daar zulke vliegtuigen kunnen landen??
Ik heb niks gemerkt?quote:
T was een jet dus neuh denk niet dat ie daar kan landen (weet niet zeker) maar goed kansje is vrij kleinquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Seppe heeft een baan van 830 meter. Ik heb alleen niet op het toestel gelet, dus ik heb geen idee of die daar kan landen.
"Het is hier wachten op Herman die nu onderweg is, of tenminste ik hoop dat hij hierheen onderweg is".quote:
Ach, er ligt sinds een paar jaar een betonbaan. Daarvoor was het een lang weiland.. Ik ben geen kenner, maar ben er wel een paar keer geweest, en volgens mij wil je daar s'nachts niet landen. In 20 minuten van Seppe naar de Grote Markt in Breda lijkt me trouwens ook een knap staaltje.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik dacht ook aan Seppe moet kunnen in het kwartier maar of daar zulke vliegtuigen kunnen landen??
Geen asfalt dusquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:49 schreef qltel het volgende:
[..]
Ach, er ligt sinds een paar jaar een betonbaan. Daarvoor was het een lang weiland.. Ik ben geen kenner, maar ben er wel een paar keer geweest, en volgens mij wil je daar s'nachts niet landen. In 20 minuten van Seppe naar de Grote Markt in Breda lijkt me trouwens ook een knap staaltje.
Heb het idee dat het gesprek van te voren is opgenomen & er niet live werd geschakeldquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:44 schreef Yeahinho het volgende:
Herman en z'n vliegtuig-gedoe. Hóe nep zeg.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:49 schreef michiel_merk het volgende:
snelste route over 12,1 km
in ongeveer 20 minuten
eelde groningen
Idee had ik hier ook inderdaad.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:50 schreef t_igger het volgende:
[..]
Heb het idee dat het gesprek van te voren is opgenomen & er niet live werd geschakeld
met Herman in het vliegtuig...
Seppe is volgens mij alleen propkisten die daar komen. Dus geen jets waar ze den blijker in rond laten touren, maar goed ze gaan echt geen jet gebruiken voor een vlucht van 15 minquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:50 schreef Karrs het volgende:
Op luchtfoto's wel, maar niet zoveel als op Eelde. Verrek...
En vooral door sportvliegtuigjes..quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:47 schreef KinkyGiraf het volgende:
"Het vliegveld wordt voor allerlei doeleinden gebruikt zoals o.a. zakenvluchten, rondvluchten en (proef)lessen.
Inhoud"
Juist wel, want een Brabants kwartiertje duurt een half uurquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
Maar laten we wel wezen, we zijn alweer ruim 20 minuten verder dus het is geen (Brabants) kwartiertje zoals Wendy zei.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ja! Ik herken dat lichtje op de achtergrond! Breda!!!!!!
das nog snel danquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Juist wel, want een Brabants kwartiertje duurt een half uur.
oh jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Juist wel, want een Brabants kwartiertje duurt een half uur.
Tuurlijk wel. En de baan is niet lang, maar toch... maar eh, ik kap. Here we goquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:51 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Seppe is volgens mij alleen propkisten die daar komen. Dus geen jets waar ze den blijker in rond laten touren, maar goed ze gaan echt geen jet gebruiken voor een vlucht van 15 min
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |