Dat lijkt me erg spannend in het donker.quote:
Maar dat was toch al bekend dat dat hele programma vooraf gescripted was?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:46 schreef Apoc2003 het volgende:
De limousine in groningen stond al klaar in de straat toen herman op televisie nog moest vertrekken met z'n vliegtuig. De uitslag was dus gewoon al vooraf bekend.
Wie dan?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:22 schreef .blog het volgende:
het programma is niet gescript, echter heeft de productie veel macht over de tenten waardoor de productie grotendeels bepaald hoe alles loopt en sommige dingen kan bijsturen.
der is maar een iemand die beter word en dat is geen herman/rtl/endemol/kanidaten
Mooi zo. M'n redenatie klopte dus. Herman zal dus wel van Rotterdam naar Breda gereden zijn, zo ver is dat tenslotte niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:28 schreef Theebag het volgende:
Die nepperij is dus op Rotterdam Airport opgenomen. Bewijs :
Inderdaad. En met politiebegeleiding ben je er helemaal zo.quote:Op vrijdag 25 april 2008 07:43 schreef qltel het volgende:
Mooi zo. M'n redenatie klopte dus. Herman zal dus wel van Rotterdam naar Breda gereden zijn, zo ver is dat tenslotte niet.
En aangezien de uitslag dus al uren van tevoren bekend moet zijn geweest heeft zijn chauffeur zelfs rustig kunnen rijden..quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Inderdaad. En met politiebegeleiding ben je er helemaal zo.
quote:Toch fraude bij Mijn Tent Is Top?
15 Mei 2008 09:05: Jorn Agterberg
Vol spanning stonden de finalisten van Mijn Tent Is Top 2 een avond lang te wachten op de uitslag van het programma. Maar was die spanning wel terecht? Want er gaan nu geluiden dat die finale niet helemaal eerlijk is verlopen. Restaurant Flinstering uit Breda heeft gewonnen en dat was terecht, maar de kijker had daar geen invloed meer op tijdens de live finale op televisie.
Presentator Herman den Blijker zou met een limousine naar het winnende restaurant gaan. Voor de spanning reedt zowel naar Breda als naar Groningen een limousine, met slechts in één auto Herman den Blijker. Mocht Groningen winnen, dan zou Den Blijker met het vliegtuig naar Eelde vliegen en vanaf daar met de limousine naar restaurant Bij Jansen rijden.
Op televisie was te zien hoe Herman in het vliegtuig op vliegveld Zestienhoven zat te wachten op de uitslag. Die beelden waren volgens de laatste berichten rondom het programma al een dag eerder opgenomen. Het was dus al lang bekend wie de finale van Mijn Tent Is Top zou winnen. Sms'en tijdens de live-uitzending had dus totaal geen zin meer en dat terwijl het grootste deel van de stemmen tijdens die show binnenkomen. Jeroen Kijk in de Vegte wist dit vanochtend te vertellen in de ochtendshow op Q-music.
Ik zag laatst wel dat een promo dat ze nieuwe kandidaten zochten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:24 schreef JDude het volgende:
Subtiel kickje, maareh... komt er eigenlijk nog een nieuw seizoen dit jaar?
Ik vanmiddag de eerstequote:Op zondag 15 februari 2009 18:09 schreef Remcosb het volgende:
[..]
Das snel, ik heb er nog geen enkele aankondiging van gezien.
Ik zag 'm net bij Life & Cookingquote:Op zondag 15 februari 2009 18:09 schreef Remcosb het volgende:
[..]
Das snel, ik heb er nog geen enkele aankondiging van gezien.
quote:
quote:De vier steden zijn bekend!
Er is lang over gespeculeerd, maar de vier steden waar Mijn Tent is Top 2009 zich afspeelt, zijn bekend. Dit jaar strijken we neer in Amersfoort, Delft, Apeldoorn en Maastricht.
Maastricht
De afgelopen twee jaar is Mijn Tent is Top gewonnen door Noord-Brabant, respectievelijk Den Bosch en Breda. Die provincie dingt nu even niet mee. Maar voor de gezelligheid van onder de rivieren is het Limburgse Maastricht in de plaats gekomen.
Apeldoorn
En dan is er Apeldoorn, de plaats waar dit jaar ook Koninginnedag wordt gevierd door het Koninklijk Huis. Kenners fluisteren dat deze koninklijke stad niet zomaar is gekozen; Koningin Beatrix zou haar aftreden bekendmaken. Kunnen de kandidaten uit Apeldoorn zich opmaken voor een spetterende omzet?
Delft
De Randstad is dit jaar vertegenwoordigd door Delft. Deze tent staat in een relatief nieuw uitgaansgedeelte van Delft, naast een bioscoop, theater en bibliotheek. Nabijgelegen is een winkelcentrum. Het restaurant is gevestigd in een monumentaal pand.
Amersfoort
Een andere grote stad die meedoet, is Amersfoort. Die stad viert dit jaar zijn 750-jarig bestaan. De bijbehorende festiviteiten betekenen een mooie kans voor horeca en andere middenstand. Ook het pand in Amersfoort is monumentaal.
Mijn Tent is Top is in elk geval weer door heel het land vertegenwoordigd!
Grote vraag is nu: wie zijn de kandidaten die het dit jaar tegen elkaar opnemen? Dat houden we nog even geheim tot de eerste uitzending, op dinsdag 24 februari. Zorg dat je het niet mist, om 21.30 uur op RTL 4!
quote:Sneak preview van de tenten
Ben jij ook zo benieuwd naar de vier kandidaten en hun tenten? Pas op 24 februari stellen we de koppels en hun plannen aan je voor. Maar op mijntentistop.nl geven we alvast een sneak preview!
Mijn Tent is Top 3 speelt zich af in Amersfoort, Delft, Apeldoorn en Maastricht. De kandidaten zijn druk bezig om van het casco pand de gedroomde horeca-onderneming te maken. Wij namen alvast poolshoogte. Bekijk de vier tenten in dit filmpje!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |