quote:
Ik zag 'm net bij Life & Cooking

quote:
![]()
quote:
De vier steden zijn bekend!
Er is lang over gespeculeerd, maar de vier steden waar Mijn Tent is Top 2009 zich afspeelt, zijn bekend. Dit jaar strijken we neer in Amersfoort, Delft, Apeldoorn en Maastricht.
Maastricht
De afgelopen twee jaar is Mijn Tent is Top gewonnen door Noord-Brabant, respectievelijk Den Bosch en Breda. Die provincie dingt nu even niet mee. Maar voor de gezelligheid van onder de rivieren is het Limburgse Maastricht in de plaats gekomen.
Apeldoorn
En dan is er Apeldoorn, de plaats waar dit jaar ook Koninginnedag wordt gevierd door het Koninklijk Huis. Kenners fluisteren dat deze koninklijke stad niet zomaar is gekozen; Koningin Beatrix zou haar aftreden bekendmaken. Kunnen de kandidaten uit Apeldoorn zich opmaken voor een spetterende omzet?
Delft
De Randstad is dit jaar vertegenwoordigd door Delft. Deze tent staat in een relatief nieuw uitgaansgedeelte van Delft, naast een bioscoop, theater en bibliotheek. Nabijgelegen is een winkelcentrum. Het restaurant is gevestigd in een monumentaal pand.
Amersfoort
Een andere grote stad die meedoet, is Amersfoort. Die stad viert dit jaar zijn 750-jarig bestaan. De bijbehorende festiviteiten betekenen een mooie kans voor horeca en andere middenstand. Ook het pand in Amersfoort is monumentaal.
Mijn Tent is Top is in elk geval weer door heel het land vertegenwoordigd!
Grote vraag is nu: wie zijn de kandidaten die het dit jaar tegen elkaar opnemen? Dat houden we nog even geheim tot de eerste uitzending, op dinsdag 24 februari. Zorg dat je het niet mist, om 21.30 uur op RTL 4!
quote:
Sneak preview van de tentenBen jij ook zo benieuwd naar de vier kandidaten en hun tenten? Pas op 24 februari stellen we de koppels en hun plannen aan je voor. Maar op mijntentistop.nl geven we alvast een sneak preview!
Mijn Tent is Top 3 speelt zich af in Amersfoort, Delft, Apeldoorn en Maastricht. De kandidaten zijn druk bezig om van het casco pand de gedroomde horeca-onderneming te maken. Wij namen alvast poolshoogte. Bekijk de vier tenten in
dit filmpje!