Ik ging tanken in een 1.5 liter cola fles en ik de benzinekraan aanzette spoot de benzine in mijn oog omdat hij te hard spoot.Ik heb daarna meteen mijn ogen gespoeld met water. Is het slecht voor je ogen nou, dus moet ik naar de huisarts gaan ofzo of maakt het niet uit?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
ik heb het ook eens gehad, maar als je het meteen uitspoelt is het goed denk ik. Ik zie nog steeds iniedergeval en is 2 jaar geleden al bijna bij het werken aan een benzineleiding van een auto
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld. Don't you see going to heaven is just in the thought that you might? As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Ook een keer gehad toen ik motor reed. Het was midden in de winter en ik was zeiknat en compleet verkleumd. De slang schoot door mijn gebibber uit de tank tijdens het tanken, waardoor een straal vanaf de tank in mijn ogen, neus en mond terecht kwam. Prikte als een idioot!
Naar huis gereden, daar uitgebreid in bad gelegen op temperatuur komen en de boel wat uitgespoeld. Geen enkel probleem aan overgehouden.