hahahah Zou die willen.....nee is mijn type niet hoor. Je hoeft op mij niet boos te worden hoor, het is Claire zelf die dit verteld heeft....ik kan er ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:12 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
En dat baseer je op?
Of ben jij soms vreemd gegaan met papa Claire
Op wat of wie?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:22 schreef Dementor het volgende:
Volgens Huub is Flens kwaad geworden.
Op wie, Huub?quote:
Maar dan nóg, dan is het toch iets tussen de vader en moeder van Claire, en niet iets waar Amanda of wie dan ook zich mee heeft te bemoeien? En zeker niet iets om te gebruiken om te stoken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:17 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, dat is een feit, dat heeft Claire n.l. zelf verteld toen ze net in de villa zat. Net zo als de dieren
mishandeling van papa Claire in bijzijn van zijn kinderen.
Ik sugereer niet graag......
Dat dacht ik ook al even, heeft ie achter 5 wodka achterover getikt?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:23 schreef Desii het volgende:
Heeft Huub gedronken... wat loopt tie de lullen zeg
Ach, laat die jongen wat drinken. Als het uit de hand loopt is hij daar zelf verantwoordelijk voor.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:23 schreef Dementor het volgende:
Flens is kwaad geworden op Huub omdat hij alcohol wou afdealen.
Kom net bij mijn ouders vandan... mijn moeder is helemaal van Amanda afgestapt en is nu pro Huub.....quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:04 schreef Lady-night het volgende:
Toch denk ik als Amanda een andere vriend had gehad, iemand die haar stimuleerde en hielp met haar ontwikkeling....dan denk ik dat ze nu een hele goede kanshebber was geweest...in het begin heb ik echt vaak om haar moeten lachen, ze was een stoeipoes ja, maar ze is nu zo geindoctrineerd door Brian dat zij in de villa wel degene is geworden die het meest veranderd is in negatieve zin..
Ja, doe maar. Ik heb Jaap in ieder geval nog nooit horen zeggen....ik gun je een dwarsleasing, nekschot en de kanker......Dat heeft toch met je opvoeding te maken, vind ik.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Zal ik de goidstrike filmpjes even voor je opzoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |