En dan gelijk ook het alcoholverbod van Huub weg. Alle remmen losssss de laatste weken. Laat ze elkaar die villa maar uitmeppen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wanneer heffen ze het pammetjesgebruik van Brian eens op, zien we weer waar hij toe in staat is.
Ze denkt ook dat die pruik haar eigen haardos is.............quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:09 schreef Dementor het volgende:
Dellie dacht voordat ze de kooi in ging dat al het bont kwam van dieren die door ouderdom gestorven waren.
Pfff wat een wereldvreemd kind.
Is dat een feit? Dat vreemdgaan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:00 schreef coldstar het volgende:
Amanda vraag aan mama Claire of zij nog getrouwd is. Ja zegt mama Claire al bijna 35 jaar. Waarom vraagt Amanda niet.......heb je het vreemdgaan van papa Claire eraf getrokken? Dat weet ze waarschijnlijk niet......
Maar een Mitch en Amanda....was toch wel een leuk stel geweestquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dan vergeet je dat ze van dominante mannen houdt; ze komt uit een vriendinnenmilieu waarin iedereen wel een keer in elkaar geslagen lijkt te zijn. Als er een vriendelijke man in De Kooi had gezeten, was ze er nooit op gevallen.
Van mij moet Jaap de winnaar worden. Jaap is echt de enige die DGK gemaakt heeft. Hij doet zijn ding, maakt TV en blijft correct. Zonder alcohol, zonder vloeken en toch terro maken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ze met zijn drieën consequent Huub aanpakken, kan hij er niets aan doen.
Hooguit zelf heel weinig punten aan Claire geven, in de hoop dat Claire dan alsnog als laatste eindigt, maar zelfs dat is voor Brian, Amanda en Jaap te ondervangen.
En dat baseer je op?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:00 schreef coldstar het volgende:
Amanda vraag aan mama Claire of zij nog getrouwd is. Ja zegt mama Claire al bijna 35 jaar. Waarom vraagt Amanda niet.......heb je het vreemdgaan van papa Claire eraf getrokken? Dat weet ze waarschijnlijk niet......
Ik ben bang dat ze hem na twee keer lieve seks zat was geweest.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:11 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Maar een Mitch en Amanda....was toch wel een leuk stel geweest
Daar trap je toch niet echt in? Dat zegt ze alleen om zichzelf schoon te kletsen, ze wist echt wel dat die zeehondjes daarvoor werden doorgeknuppeld. Kwestie van struisvogel spelen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:09 schreef Dementor het volgende:
Dellie dacht voordat ze de kooi in ging dat al het bont kwam van dieren die door ouderdom gestorven waren.
Pfff wat een wereldvreemd kind.
Zal ik de goidstrike filmpjes even voor je opzoeken?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:11 schreef coldstar het volgende:
[..]
Van mij moet Jaap de winnaar worden. Jaap is echt de enige die DGK gemaakt heeft. Hij doet zijn ding, maakt TV en blijft correct. Zonder alcohol, zonder vloeken en toch terro maken.
Jaap is voor mij de winnaar van DGK.....
Ik zie dellie er wel voor aanquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar trap je toch niet echt in? Dat zegt ze alleen om zichzelf schoon te kletsen, ze wist echt wel dat die zeehondjes daarvoor werden doorgeknuppeld. Kwestie van struisvogel spelen.
zelfs al zou het een feit zijn en zelfs al zou amanda dat weten.quote:
Nee, ik vind Mitch veel te leuk voor haarquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:11 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Maar een Mitch en Amanda....was toch wel een leuk stel geweest
Zou me niet eens verbazenquote:
Ja, dat is een feit, dat heeft Claire n.l. zelf verteld toen ze net in de villa zat. Net zo als de dierenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |