Maar dezelfde TD kan die fouten natuurlijk ook maken, er is ook niemand die een TD daar voor behoed.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Een TD kan een onerervaren trainer/coach behouden voor kapitale fouten, wie moet dat nu doen?

en jij denkt dat mensen dit als betrouwbaar opvatten?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:41 schreef M0NTANA het volgende:
Meisje op een SCH-forum heeft Sulejmani in haar MSN-lijst:
[..]

Ik heb chatman op MSNquote:Op woensdag 23 april 2008 10:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]

Dan moeten ze het samen eens zijn, dus iets meer zekerheid. Nu kan alles worden aangekocht wat Marco van Basten interessant lijkt, stemt mij niet echt gelukkig.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:45 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Maar dezelfde TD kan die fouten natuurlijk ook maken, er is ook niemand die een TD daar voor behoed.

Ze hoeven het niet alitjd eens te zijn. Een TD zit er voor de lange termijn en hoeft geen fiat te hebben van de op dat moment zittende trainer.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan moeten ze het samen eens zijn, dus iets meer zekerheid. Nu kan alles worden aangekocht wat Marco van Basten interessant lijkt, stemt mij niet echt gelukkig.

Net of Oranje ooit interessant is geweest buiten de kampioenschappen om.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:51 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Wat ik vooral apart vind is het vertrouwen dat hij krijgt, heb nog nooit zo weinig zin gehad in Oranje

Ach, een TD kan een bepaalde transfer blokkeren, als hij er niet van overtuigd is. Maar goed, nu geen men Marco van Basten alle verantwoordelijkheden, wie kan hem tegenhouden?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:51 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ze hoeven het niet alitjd eens te zijn. Een TD zit er voor de lange termijn en hoeft geen fiat te hebben van de op dat moment zittende trainer.
Maar wat ik zal zei: mensen nemen over het algemeen betere beslissingen wanneer ze die beslising alleen nemen dan in groepsverband.
Wat ik vooral apart vind is het vertrouwen dat hij krijgt, heb nog nooit zo weinig zin gehad in Oranje

Voor mij nooit echt nee, maar nu is het echt helemaal weg...quote:Op woensdag 23 april 2008 10:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Net of Oranje ooit interessant is geweest buiten de kampioenschappen om.
Dan haal je toch ook een nieuwe? Anders slaat dit verhaal nergens op...quote:'Het spijt Ajax van Van Geel'
AMSTERDAM - Martin van Geel is uit eigen beweging als technisch directeur opgestapt bij Ajax. De nieuwe voorzitter Uri Coronel betreurt zijn vertrek. "Het spijt ons Martin van Geel te zien vertrekken, want ik weet dat hij een hardwerkende, loyale en betrouwbare directeur is."
Coronel zegt echter de beslissing van Van Geel te respecteren. "Wij hebben gesprekken met hem gevoerd om hem toch bij Ajax te behouden, maar zijn besluit stond vast.”

Ja en ik heb Messi in mijn MSN-lijst. Hij heeft net verteld dat hij volgend jaar de overstap naar Ajax maakt.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]

Vraag even aan hem waarom ie me heeft geblokkeerd. Ronaldinho en Kaka willen het niet vragen voor me.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja en ik heb Messi in mijn MSN-lijst. Hij heeft net verteld dat hij volgend jaar de overstap naar Ajax maakt.

Treurig nieuws.quote:Oud-Ajacied Santos opgenomen in ziekenhuis
Oud-Ajacied Marcio Santos is in een Braziliaans ziekenhuis opgenomen. De 38-jarige oud-verdediger kampt met een hersenbloeding.
Santos, die in 1994 wereldkampioen werd met Brazilië, werd zaterdag opgenomen met pijnen en spraakmoeilijkheden. De toestand van de speler is inmiddels stabiel, melden diverse Braziliaanse media.
Voor het behalen van de wereldtitel in Verenigde Staten speelde Santos voor het Franse Bordeaux. Daarna speelde hij bij Fiorentina, alvorens een contract te tekenen bij Ajax. Na twee seizoenen in Amsterdamse dienst keerde de verdediger terug naar Brazilië, waar hij nog voor São Paulo en Santos speelde.

Het is toch ook de bedoeling dat er een nieuwe komt? Alleen is Marco vanaf nu de baas en niet de td.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:55 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Voor mij nooit echt nee, maar nu is het echt helemaal weg...
Trouwens:
[..]
Dan haal je toch ook een nieuwe? Anders slaat dit verhaal nergens op...

.
.

Dat is ook het enige wat iedereen nog van hem weet. Zelfde met Juanfran waar alleen het zitten op de lat de geschiedenisboeken zal halenquote:Op woensdag 23 april 2008 11:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sneu voor Santos. De man die er tegen psv in kwam en 10 seconden later met rood weer kon vertrekken.

Triest.quote:

Het sprongetje van Roger tegen Werderquote:Op woensdag 23 april 2008 11:13 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat iedereen nog van hem weet. Zelfde met Juanfran waar alleen het zitten op de lat de geschiedenisboeken zal halen
 .
.

Ik vond het vooral jammer (achteraf gezien) dat hij werd gehaald en niet Roberto Carlos.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:15 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Triest.
Altijd jammer gevonden ook dat hij bij Ajax geen (positieve) indruk heeft kunnen maken.

Urzaiz heeft gewoon niks gedaan, dat is zijn momentquote:Op woensdag 23 april 2008 11:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het sprongetje van Roger tegen Werder.

Het topic op Fok van Urzaizquote:Op woensdag 23 april 2008 11:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het sprongetje van Roger tegen Werder.

Beetje vreemdquote:Op woensdag 23 april 2008 10:55 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Voor mij nooit echt nee, maar nu is het echt helemaal weg...
Trouwens:
[..]
Dan haal je toch ook een nieuwe? Anders slaat dit verhaal nergens op...
 Eerst forse kritiek op hem hebben. En het daarna betreuren dat ie weg gaat. Ik snap t niet
 Eerst forse kritiek op hem hebben. En het daarna betreuren dat ie weg gaat. Ik snap t niet  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |