Dat is de keuze van Pauw en Witteman natuurlijk. Zij nodigen die man uit en gaan in op zijn voorwaarden, dat is toch echt de keuze van de redactie.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan mogen de andere gasten weer geen wijn drinken.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste moslims wel zoiets hebben van wtf dude, kijk om je heen en welkom in de nieuwe eeuw, berg je zwaard maar met je opvattingen in het museum.
ik hoop dan ook dat er moslims opstaan die graag willen dat dit soort bevlekking van hun goede naam gezuiverd wordt. graag ook te zien in pauw en witteman, nova en het journaal.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:50 schreef ArchEnemy het volgende:
Ik had natuurlijk al een exemplaar thuis, leest lekker weg, soort van uitgebreid VN-artikel.
Geeft een prima (sfeer)beeld van de 'leer' van de salafisten. Hoogstens wat eentoning, maar ja, dat zijn die gasten nou eenmaal. Respect voor de journalist dat hij het zo lang tussen die malloten uit heeft weten te houden.
Ik zie overigens weinig hoop voor de toekomst voor dees leer; je hoeft maar een beetje werkend geweten te hebben om je tegen dit soort sektedenken te willen keren.
Ik denk niet dat ze dat zo gauw doen. Vergeet niet dat het salafisme in veel islamitische landen verboden is wegens de losse handjes richting andersdenkenden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik hoop dan ook dat er moslims opstaan die graag willen dat dit soort bevlekking van hun goede naam gezuiverd wordt. graag ook te zien in pauw en witteman, nova en het journaal.
Is het al te koop dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:50 schreef ArchEnemy het volgende:
Ik had natuurlijk al een exemplaar thuis, leest lekker weg, soort van uitgebreid VN-artikel.
Ja nou.quote:
Ja, dat wist je niet he?quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:06 schreef Floripas het volgende:
Albert Heijn: "en bovendien is het een plek waar alcohol, kadavers en varkensvlees worden verkocht."
Oh?
schaam je niet. ik heb vandaag pas kluun 'komt-een vrouw...'- gekocht.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:09 schreef Super7fighter het volgende:
Salaam was erg overtuigend met de weerlegging van de leugens van die riooljournalist. Dit boek heeft dus een waarde van 0,0 en een waarheidsgehalte van -3.
Die zijn toch best veel te zien? De moslims in die programma's zijn zelden salafisten.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik hoop dan ook dat er moslims opstaan die graag willen dat dit soort bevlekking van hun goede naam gezuiverd wordt. graag ook te zien in pauw en witteman, nova en het journaal.
dan zijn ze, ondanks dat het salafisten zijn, nog steeds iets te radicaal naar mijn inzicht. tofik is een leuke vent en aboutaleb ook.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Die zijn toch best veel te zien? De moslims in die programma's zijn zelden salafisten.
Ondanks dat het salafisten zijn? Aboutaleb en Tofik zijn helemaal geen salafisten. Vergis je je of wat bedoel je?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan zijn ze, ondanks dat het salafisten zijn, nog steeds iets te radicaal naar mijn inzicht. tofik is een leuke vent en aboutaleb ook.
mohamed b? er zijn er genoeg sch.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ondanks dat het salafisten zijn? Aboutaleb en Tofik zijn helemaal geen salafisten. Vergis je je of wat bedoel je?
Er zijn eigenlijk nooit salafisten te zien, behalve een enkele imam of zo'n Abdoujabbertje van der Ven enz. Maar van alle moslims die regelmatig te zien zijn is niemand salafist.
Aboutaleb, Dibi, Sini, Harchaoui, meiden van Halal, enz enz.
En dan alleen al het gedeelte van die ongelovigen i.p.v ongeloofquote:Ik vind het wel zeer verontrustend dat zo'n autoriteitsfiguur zulke met de Nederlandse maatschappij onverenigbare waarden kan verkondigen.
Ben het met deze uitspraken eens.quote:Ik weiger aan te nemen dat hij representatief is voor alle of zelfs een meerendeel van alle in Nederland aanwezige moslims
Heb het boek gelezen. Al zou de helft niet waar zijn, dan geeft het je nog steeds een mooie kijk in de omgangsvormen, de gedachtenrestricties, de studenten (en hun achtergrond) en dergelijke.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:03 schreef paddy het volgende:
En wat er niet in het lesboek staat en door die journalist werd beweerd? Tja, dat is zijn woord tegen die van die leraar. Kan ik niets mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |