Extra dag zuipen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:
coolsingel op maandag is kut!
ohja het is natuurlijk vakantie danquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:32 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Extra dag zuipen.
Wordt een extra lang weekend zuipen op deze manier: zaterdag ergens uitgaan, zondag bekerfinale, maandag huldiging, dinsdag koninginnenacht, woensdag koninginnedag.![]()
lijkt me toch logischquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:
coolsingel op maandag is kut!
te laat omdat?quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
lijkt me toch logisch
hoe wil je dat zondagavond doen, veels te laat.
mogelijk de wedstrijd pas om 20.30-20.45 afgelopen is, en dan pas voor dat iedereen op coolsingel is, is ook 1 uur , 1.30 uur laterquote:
Verlenging, strafschoppen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:43 schreef blindgier het volgende:
Wedstrijd duurt volgens mij maar 90 minuten.
Hopelijk geen strafschoppen, vind die Castro nl. een érg goede keeper.quote:
Neem aan dat de meesten die werken vrij geregeld hebben, zoals ik.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:44 schreef EnactedChaos het volgende:
alleen voor de mensen die werken is het wel kut natuurlijk
Zelfs bij 100%. Dat was ook het probleem dit seizoen, concentratieverslapping, 90 minuten lang gefocused blijven.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Die haalt Roda niet als Fey zich 150% inspant
Dat zou dan wel weer belachelijk zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:57 schreef blindgier het volgende:
En dan zal je zien dat een eventuele huldiging ook nog eens om 12 uur gehouden zal worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |