Dat krijg je tegenwoordig eerder van fijnstof van diesel.etc dus roken kan gewoon worden voortgezet..quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:37 schreef Borga het volgende:
[..]
Is het nu bewezen dat je longkanker krijgt van roken
Ik ben echt enorm blij voor jou. Ik kan iets wat lief is alleen waarderen wanneer het over enige vorm van assertiviteit beschikt. GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:36 schreef miesy het volgende:
[..]
jaja, je kan dat wat lief is niet waarderen.
ik gelukkig welde zon schijnt en het leven is best heel mooi
Totaal en dan ook totaal geen zelfkennis die JONGUH...quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:40 schreef petraa het volgende:
B: Veel dingen meegemaakt afgelopen dagen, grappig en ook scherp en moet je zien hoe Huub er mee omgaat.
en nog 10 van die opmerkingenquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:40 schreef petraa het volgende:
B: Veel dingen meegemaakt afgelopen dagen, grappig en ook scherp en moet je zien hoe Huub er mee omgaat.
awwww....quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:42 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik ben echt enorm blij voor jou. Ik kan iets wat lief is alleen waarderen wanneer het over enige vorm van assertiviteit beschikt. GODVERDOMME
Mooi, dan draai ik even een jointjequote:Op dinsdag 22 april 2008 18:40 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Dat krijg je tegenwoordig eerder van fijnstof van diesel.etc dus roken kan gewoon worden voortgezet..
wat betekend dat..........................quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:33 schreef tipsch het volgende:
t...... v.............................................. p......................................................
Is vast net ongesteld geworden, daar ligt het aan..quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:47 schreef Dementor het volgende:
Ligt Richel weer te janken?
Om haar functie als decorstuk te volbrengen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:49 schreef avonne het volgende:
Amanda neemt afscheid van Tiffany en gaat naar het ziekenhuis.
Waarom blijft Tiffany dan hier
TERUGVINDPOZZZTquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
wat betekend dat..........................
dat je daar naar kan luisteren.quote:
Wist niet dat je in de avond ook op de polikliniek terecht kon.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:51 schreef beequeen het volgende:
Waarom nog een zgn "keelonderzoek" voor Amanda, ze weten toch wat er mis is?
Ze heeft vochtblaasjes op haar stembanden en een snelle "wurgreflectie" , so what.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |